نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

خداحافظ مادربزرگ خوبم😭😭🖤

1399/8/1 10:30
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
2,775 بازدید
اشتراک گذاری

لمس دوباره دستانت آرزوست…

کاش بودی سرم را روی شانه هایت می گذاشتم و می بوسیدمت
وقتی بودی آن قدر بزرگ نبودم
وقتی هم که رفتی بزرگ نشدم
دستهایم سرد است
کاش بودی دستم را می گرفتی
کجایی؟
شنیدم بهشت هم برایت کم است
خوش به حالت
کاش من را هم میبردی
دلم برایت تنگ است
همیشه عاشقت هستم
شب ها به خوابم بیا مثل هر شب
تا ابد دوستت دارم مادربزرگ مهربونم🖤😭

عزیز جونم به همین زودی دلم واست تنگ شده😭😭😭

ای کاش هیچوقت تنهامون نمیذاشتی

هیچ وقت ازت بدی ندیدم همیشه باما مهربون بودی🖤

میدونم که الان توی بهشت هستی مطمئنم

سلام منم به آقا برسون🖤 

خوب بخوابی مادربزرگ مهربونم😭🖤

خداحافظ😭😭😭😭🖤🖤🖤🖤

🖤۳۰ مهرماه ۱۳۹۹🖤

پ.ن: اگر میتونید ممنون میشم برای شادی روح مادربزرگم فاتحه بفرستید🖤

پسندها (15)

نظرات (18)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 آبان 99 11:45
خدا رحمتشون کنه عزیزم، روحشون شاد و قرین آرامش
انشاالله غم آخرت باشه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جونم🖤
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
1 آبان 99 12:30
اخييييي🖤🖤😭😭
خدا بيامرزدشون😭💔
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون🖤
меliкамеliка
1 آبان 99 13:53
خدا رحمتشون کنه 😓
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم🖤

1 آبان 99 16:02
سلام نوشین جانم🎇
من با اینکه تا حالا مادر بزرگ عزیزتو ندیدم ولی واقعا از این خبر ناراحت شدم،بسیار متاسفم🖤خدا رحمتشون کنه🖤و جاشون در بهشت برین باشه🖤
چون خودمم تجربش رو دارم خیلی درکت میکنم عزیزم🖤
پدر بزرگم 5 سال پیش یهویی از پیش ما رفت اونموقع 10 سالم بود اتفاقا سالگردشون هم اوایل مهر بود😥
ما اسیر خاکیم عزیزم،نه اونا!اونا تازه الان آزاد شدن🖤چه جایی بهتر از پیش خدا؟!🖤
باز هم متاسفم🖤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزدلم🖤
خدا پدربزرگ عزیزت رو هم رحمت کنه
ممنون از همدردیت🖤
مامان فاطمهمامان فاطمه
1 آبان 99 16:27
روحشون شاد🌱
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم فاطمه خانم🖤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
3 آبان 99 12:38
روحشون شاد و یادشون گرامی🖤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
3 آبان 99 15:49
تسلیت میگم عزیزم 😔
روحشون شاد 🖤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنون
mahsamahsa
3 آبان 99 19:01
روحشون شاد باشه عزیزم انشالله خدا بهت عمر با عزت بده
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون از شما

13 آبان 99 10:57
تسلیت میگم عزیزم
غم از دست دادن کسایی که دوستشون داری بزرگترین غم دنیاست.
خدا مادربزرگتو رحمت کنه&hearts
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم🖤
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
20 آبان 99 20:23
تسلیت میگم نوشین عزیزم
منم همین تازگی ها مادربزرگم و از دست دادم و واقعا درکت میکنم میدونم این روزا بدون مادربزرگ واقعا سخته😭
روحشون شاد
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی بهاره ی عزیزم🖤
غم آخرت باشه
مامان سانازمامان ساناز
20 آذر 99 9:14
خدابیامرزه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم🖤
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
21 آذر 99 19:34
خدارحمتشون کنه💔
غم آخرتون باشه❤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون😓🖤
RayaRaya
26 آذر 99 16:56
خدا رحمتشون کنه عزیزم😢😪
چشم حتما یه فاتحه میخونم🖤💔
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونم🖤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
1 دی 99 17:40
تسلیت میگم عزیزم

ببخشید تازه این پستو دیدم


غم آخرتون باشه گلم🖤🖤🖤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی فاطمه خانم🖤😓
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
5 اسفند 99 20:23
اینشالله غم اخرت باشه😔😔😔
خدا رحمتوشون کنه✋🏻✋🏻✋🏻
حالک خراب شد وقتی پستتونو دیدم اصا😶😭😫
اُُُُوُُُُهههه😭منم وقتی نی نی بودم بابای بابام فوت شد😭😭&hearts&heartsتاحالا ندیدمش...❎😭😭
ولی یه عکس ازش دارم که موقعی که تازه به دنیا اومده بودم با ارامش بغلم کرده بود😭😭😖😖
هعی روزگار همینه حالا خدارو شکر بقییه  بزرگ  دارمممم😀😀😀😀😁😁😍😍😗😗😙😙😘😘😚😚😎😎
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 🖤
خدا رحمتشون کنه  خداروشکر که بقیه رو داری خداحفظشون کنه برات❤️
طاهرهطاهره
12 اسفند 99 6:15
خدارحمتشون کنه
چشم عزیزم من فاتحه روخوندم
روحشون قرین رحمت وآرامش
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون طاهره خانوم🖤 خدا رفتگان شمارو هم بیامرزه
maryam
13 شهریور 01 3:05
سلام نوشین جانم تسلیت میگم بهت عزیزم درکت میکنم من خودمم مادربزرگم رو از دست دادم 
خیلی وابسته بودم بهش خیلی زیاد یادمه وقتی فوت شد کلاس هفتم بودم درسم خیلی خوب بود از نمره های ۲۰ و ۱۹ نمره هام اومدن روی ۱۰ . ۹ 
خیلی دلم براش تنگ شده الان ۳ سال از آسمانی شدنش گذشته ولی من هر شب به یادش گریه میکنم و دلم براش تنگ شده بعد مرگ مادربزرگ پدربزرگمم نتونست دوریش رو تحمل کنه چند ماه بعدش پدر بزرگمم فوت شد🥺
امسال هم پدر بزرگ طرف پدریم فوت شد توی ۳ سال ۳ تا از عزیزان رو از دست دادم عزیزانی که تمام خاطراتم باهاشون کوه خاطراتم هستن
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزم واقعا سخته تسلیت میگم بهت 🥺
مرگ عزیزان خیلی سخته اما زندگی ادامه داره شماهم سعی کن انقدر خودتو اذیت نکنی اوناهم دوست ندارن تو انقدر اذیت بشی ❤️