نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

اُردیبهشت نامه😍❤️

1400/2/31 16:25
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
380 بازدید
اشتراک گذاری

خدا را که دارم💕

انگار کسی دستی به قلـــ❤️ــبم میکشد😍

انگار کسی میگوید :

خیالت راحت من هستم🥰

‌و من تمام دلشوره هایم را میسپارم به باد...😌❤️

🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

سلاااااااااااااااااااام 

چطورین ؟

خوبین؟

منم خوبم

نماز روزه هاتون قبول ❤️

توجه توجه: تمام اتفاقات در این پست ثبت می گردد ❌❌❌

اردیبهشتی که گذشت خیلی پر درس بود😢 معلما تازه یادشون افتاده مدرسه ها داره تموم میشه😂 واسه همین تند تند درس دادن😑همین تند تند درس دادن ها هم باعث شد که  من از درس زده بشم! واسه همین یه مدت خیلی کم خوندم و یسری از درسارو کلا گذاشتم کنار💔 واقعا نمیتونستم بخونم اصلا حوصله نداشتم. هر جلسه معلما کلییییی درس میدادن و همه ی درسای معمولی مثل تفکر و ‌ورزشو حذف کردن و بجاش زیست و شیمی و ... گذاشتن 😢 خلاصه که حسابی چلوندنمون 😫

یکشنبه ها که ۳ زنگ شیمی ۱ زنگ فیزیک و ۱ زنگ زیست رو تحمل میکنیم 😫 حتی پنجشنبه هم واسمون شیمی گذاشتن😭یعنی هر روز و لحظمون شده بود شیمی

واقعا واقعا واقعا خیلی ماه سخت و بدی بود از لحاظ درس! این حس درس نخوندن منم واسم خیلی عذاب آور بود که خداروشکر به مرور کم شد 😍 چون بیخیال تموم این تدریسای طاقت فرسا شدم و خودم اروم اروم شروع کردم. البته به خودم حق میدم چون طبیعیه با این آموزشای مجازی و فشار و حجم زیاد درسا از درس و مدرسه زده بشم خب زندگی اگر یکسره جنگیدن هم باشد خستگی در کردن می خواهد😇 منم این مدت یکم به مغزم استراحت دادم. و خداروشکر مشکلم تا حدود زیادی حل شد و خلاصه که تونستم درس بخونم😊 (۰۰/۲/۲۰)

تو این ماه چندتا کنفرانس آماده کردم که خداروشکر خیلی خوب و رضایت بخش بودن❤️

کنفرانس زیست:

ریاضی:

از ماه رمضون بگم که حدودنصف روزه هامو گرفتم که دیگه داشتم به فنا میرفتم 😂 کلا ادم لاغر و ضعیفیم روزه هام بدترم کرد 

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

آرمان چند روز پیش  اومده بود خونه ی مامان بزرگم و چقدررررررر بچم بزرگ و آقا شده😍😍 به من میگه جی 😂 یعنی آبجی❤️😁 خیلی وقته راه افتاده و دست و پا شکسته حرف میزنه خیلی هم عاقل شده و باهاش حرف میزنی قشنگ گوش میده جواب میده😂😍😍😍😍😍 یسری از فرهنگ لغت های آرمان خان رو اینجا میذارم براش خاطره بشه 😁😂:

جی=آبجی

گاگا= غذا ،خوراکی

بی = خوبی

علی = یاعلی ( وقتی میخواد بلند بشه میگه یاعلی😍)

ماما = مامان

ناینا = ساینا( دختر داییمون😁)

ننه = مامان بزرگمون😐 اینهمه سال مامبزرگ بود الان آرمان بهش میگه ننه😐🤣🤣🤣

آمان=آرمان

هپّی= happy 😂

اِلِلِ= elephant 😍😂

اینم از عیدی آرمان خان که ما با تاخیر بهش دادیم😍 چون عید ندیدیمش😍❤️❤️

وقتی خالم زنگ میزنه آرمان گوشیو به زور میگیره که با ما حرف بزنه 😍😍😍❤️😂

چند روز پیش گوشیو گرفته بود تا من حرف میزدم ذوق میکرد می‌خندید 😍😍😍❤️❤️❤️

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

۱۲ اردیبهشت روز معلم بود و روز مامان خانوم خودم 😍❤️ 

روزت مبارک مامان قشنگم 😍 بمونی برام نفسم 😍❤️❤️❤️😍😇

و روز اون معلمای مهربون و پایه و درک کنمونم مبارک 😊

راستی 😍😇

نزدیک خونمون یه مغازه باز شده به نام اُردیبهشت😍😍😍❤️ واقعاااا یه بهشتیه واسه من❤️😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️ خیلییییی چیزای کیوتی داره دقیقا همون چیزایی که من عاشقشونم😍😍😍❤️❤️❤️❤️😍😍😍❤️ مثلا کلیییییییییی خودکار و روان نویس کیوت داره😍 پلنر و دفتر و دفترچه گوگول داره😭❤️❤️ اسلایم و عروسک و ..... خلاصه که خوراک دختراس😂😂

اینم خریدای من از اردیبهشت جان❤️

پلنر جان که خیلی از خریدنش ذوق کردم😍😍😍

خلاصه روزهای اردیبهشتی گذشتن و گذشتن تا اینکه رسیدیم به ۲۲ اردیبهشت جان.... یعنی روز آخر کلاس های مجازی 😶😶

واقعا تموم شد؟؟؟😶 همون بهتر که تموم شد😂😂 البته وقتی که به شیطنت ها و بگو بخندای وقت و بی وقتمون فکر میکنم دلم میخواد دوباره برگردم به مدرسه ها هرچند که بعضی وقتا خیلی اذیت شدم😐💔

ولی بودن دوستام تو این سال خیلیییییی بهم کمک کرد تا بتونم این سختی هارو پشت سر بذارم و بخندم😂❤️😍😍😍❤️ بمونید برام آجی های قشنگم😍❤️🥰😘

اماااا امممماااا نمی‌خوام نهمی های نی نی وبلاگو از دبیرستان و خصوصا رشته تجربی بترسونم!!

ادم اگه تلاش کنه میشه 😉 مثل من که تلاش کردمو شد❤️ در کنار تلاش کردنتو خدارو فراموش نکنیدااا😍❤️ خدا اگه نخواد اگه تا آخر عمرمونم بدوییم نمیشه!!

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

همزمان با تموم شدن کلاسای مجازی امتحانای ترم دوم هم شروع شدن اونم مجازی ❌❌

اینم برنامه امتحانی ما که تا الان ۴ تا از امتحان هارو پشت سر گذاشتیم👏👏

اینم برنامه ای که خودم درستش کردم البته هول هولی و بدخط😂

🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️🏵️

درحال خوندن فیزیک 💪❤️💛

📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚

اینم چند روز پیش آبجیم رفته بود بیرون و برای من فیس براش و بیوتی بلندر ( حال ندارم انگلیسی بنویسم😂) خریده بود 🥰😉

خبببببب خبببببب میرسیم یه قسمت قشنگ پستتت😍😍😍❤️❤️

بلههههه پرسپولیسمونم که دوباره ترکووووووندددد😍😍❤️❤️

ماشاالله🚩🚩🚩🚩 پرچممون همیشهه بالاس😍❤️🚩

 خسته نباشید❤️😍

به وقت دربی💪 ۰۰/۲/۲۴ جمعه ۱۹:۳۰🚩 برد یک بر صفر پرسپولیس😍🚩

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

خبر اخر اینکه داداشم سرباز معلمی قبول شده و از سال آینده باید بهش بگیم آقا معلم😂❤️

📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚📚

 دیگه چی مونده که بگم؟؟؟؟🤔

فکر کنم دیگه چیزی نمونده😉❤️

پ.ن:اگر سوالی دارید بپرسید تا اونجایی که بتونم جواب میدم😊❤️

خدانگهدارتون❤️❤️

پسندها (12)

نظرات (10)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
31 اردیبهشت 00 17:10
موفق باشی نوشین جون😍😍
چه پست خوبی چه عکسای قشنگی💕💕
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیز دلم همچنین😍😍😍🥰💕

31 اردیبهشت 00 17:18
عالی بود عزیزم❤️👍🏻🌹
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون گلم😍🥰💕
***asal******asal***
31 اردیبهشت 00 20:57
موفق باشی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم🥰😍
فاطمه
31 اردیبهشت 00 21:01
عه انشا ندارین؟ 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
چرا دیگه چهارشنبه داشتیم
فاطمه
31 اردیبهشت 00 21:01
چه فیس براش ژیگولییی😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
میسییی😍😍🥰
فاطمه
31 اردیبهشت 00 21:02
فقط دهن پاتریکه😂😂😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂
فاطمه
31 اردیبهشت 00 21:28
عه اره نگارش😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
31 اردیبهشت 00 21:51
ایشالا تموم امتحاناتو عالی بدی نوشین جونم😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم زهرا جونی همچنین😍😍💕

31 اردیبهشت 00 21:52
موفق باشی نوشین جون😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 😍💕
مامان و بابامامان و بابا
11 خرداد 00 23:09
سلام چه وبلاگ زیبایی❤❤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام ممنونم لطف دارید 🥰❤️