نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

روزت مبارک سرسخت ترین لطافت دنیا!❤️

1400/3/30 11:39
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
464 بازدید
اشتراک گذاری

من از نسل لیلی ام…

من از جنس شیرینم…

هرگز مرا نخواهی دانست…

هرگز مرا نمیفهمی…

مگر از نسلم باشی…

مگر از جنسم باشی…

من دخترم…

از نسل لیلی…❣️

از جنس شیرین…❤️

سلام سلام دختر خوشگلا😍❤️

میگم که روزمون مبارکککککک باشه🥰😍❤️

تا باشه از این روزای گوگول مگول🤪😂❤️

بازم من از این کادو های مخصوصم گرفتم😂 یه کادوی بزرگ که توش یه عالمه کادوی کوچولوعه😍😍😍😍❤️

یعنی چی می‌تونه توش باشههه؟؟؟؟؟🤔🤔🤔

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

😍😍😍😍😍😍😍

البته بجای اون دوتا گیره رفتم یه مدل دیگشو گرفتم چون موهامو میکشید

اینارو گرفتم😃

پدر هم نقدی حساب کرد 😂❤️

پ.ن: این پست هم با تاخیر ثبت شد هرچند که همون شب عکسارو گرفتم و بعدش هم یکم از پستمو نوشتم 😐😂

به هر حال روزتون مبارک دخترا😍❤️

پسندها (11)

نظرات (5)

✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 خرداد 00 12:03
مبارککککک😍😍💕
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
روز توهم مبارک 😍😍❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 خرداد 00 14:24
روزت مبارک عزیز دلم😍😍😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جونم روز توهم مبارک 😍❤️
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
30 خرداد 00 14:45
میسی😍😘😘💕
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
❤️❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
31 خرداد 00 11:21
روزت مبارک نوشین جون🥰💛🧡
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیز دلم روز توهم مبارک 😍❤️
mahsamahsa
3 تیر 00 13:45
مبارکه عزیزم💜
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنون❤️