نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

پایان کلاس دهم!⚜️🤗

1400/4/7 16:56
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
675 بازدید
اشتراک گذاری

من به تو حق میدهم گاهی دلت بخواهد قوی نباشی💔

گوشه ای بنشینی، از زیر بار مشکلات و نداشتن ها و رفتن ها، شانه خالی کنی و بزنی زیر گریه😓

من به تو حق میدهم گاهی احساس ضعیف بودن کنی🥀

جا بزنی

توقف کنی

دست بکشی....

من به تو حق میدهم گاهی اشتباه کنی🍂

تصمیمات درست نگیری⛔

برگردی به آدم های اشتباه🚷

برگردی به مسیر های اشتباه و از خودت یک بازنده بسازی♟️

من حق میدهم که خسته شوی🚶‍♀️

سگرمه هات را بکشی توی هم و بگویی: گور بابای قوانینِ تعریف شده ی آدم ها... من دلم میخواهد طبق قانون خودم زندگی کنم💫

من به تو حق میدهم یک روز صبح تصمیم بگیری به جای بلند شدن و دویدن برای هدف ها، توی رختخوابت لم بدهی و دنبال سمت خنک بالشت بگردی.

اما حق نمیدهم تسلیم شوی!

تو حق داری خسته شوی

توقف کنی

ژست بازنده‌ها را به خودت بگیری و جا بزنی اما حق نداری در جا بزنی! 

حق نداری تسلیم شوی و خودت را تا همیشه بازنده فرض کنی.

در جسم تو میلیون ها سلول هست و در جهان تو آدم های زیادی که روی توانمندی و تلاش و پشتکار تو حساب کرده اند.

خستگی ات که در رفت و ذهن و اراده ات به انسجام رسید، دوباره بلند شو و به جهان ثابت کن که برای قوی بودن و رسیدن، باید گاهی هم ضعیف بود و کنار کشید...☕

که بدون وقفه اگر بدوی، نفس کم می آوری...

#نرگس_صرافیان_طوفان

💕🌺💕🌺💕🌺💕🌺💕🌺💕🌺💕🌺

سلام سلام 😍

چطورید حالتون خوبه؟؟؟

متن بالا خیلی طولانیه ولی واقعا قشنگه و ارزش خوندن داره دوست داشتید بخونید😍😍💕

خب دیگه این سال هم با هر خوبی و بدی و هر راحتی و سختی که بود گذشت...🥰

ولی انصافا خیلی طولانی بود خصوصا این اواخر که داشت منو خفه میکرد 😂

امسال مدرسه نرفتیم اما حال و هوای مدرسه کاملا حس میشد. 

به هر حال هر چی که بود تموم شد و من وارد دومین سال از دبیرستان میشم😃

انشالله که سال خوبی در انتظار همه ی ما باشه😍❤️

به محض تموم‌شدن امتحانا من آهنگ گذاشتم رفتم آبجیمو بیدار کردم گفتم صدای من را از تابستان می‌شنوید 😂😂😍😍

خیلییی خوشحال بودم. همه همین بودن استوری همه شده بود تموم شدن امتحانا 😂😂

خلاصه که این اتفاق فرخنده رو به خودم و به شما تبریک میگویم 😂🥰 

تا باشه از این اتفاقا😂

یکم بعدش رفتم سراغ میز تحریر و تا میتونستم کشوها و قفسه هارو خالی کردم. پر ورقه هایی بود که توی سال تحصیلی نمیشد بندازمشون دور و با پایان شیرین امتحان ها همرو راهی سطل زباله کردم🤩😂😂

همیشه آدم بعد مدرسه ها فکر میکنه که درساشو نخونده و کلی دلشوره میگیره اما بعد که یادش میافته همه ی این حوادث ناگوار تموم شدن دلش قنج میره😂😂. تجربه کردید؟؟؟!!

دقیقا نمیدونم چه تاریخی بود اما من رفتم توی گروه کلاسمون که فقط بچه‌ها هستن و دیدم دارن درمورد کارنامه حرف میزنن بعد همونجا بود که فهمیدم بله کارنامه هارو گذاشتن توی سایت به سرعت برق رفتم کارنامه مو دیدم و خداروشکر خوب بود 😍🤗❤️ چون کارنامه توی سایت بود من همون موقع زرنگی کردم از روی صفحم فیلم گرفتم که نخوام دوباره واسه ی دیدن کارنامم برم توی سایت و نمیدونم بگم خوشبختانه یا بدبختانه چون سایت به مشکل بر خورد و دیگه نتونستیم بریم توی سایت خیلی هاهم کلا نتونستن کارنامشونو ببینن😂😐

و یه خبر دیگه اینکه برای نمره تربیت بدنی ترم دوممون باید یسری چالش ورزشی رو توی خونه انجام می‌دادیم و فیلمشو میفرستادیم منم دوتا چالش کارت و لیوان و لیوان و بادکنک رو رفتم که خداروشکر رفتم توی کانال مدرسه و دیدم کار منو چندتا از دوستام از طرف استان انتخاب شده😍🤗

خب خب از بحث مدرسه و امتحان بیایم بیرون

برای تابستونم کلی برنامه ریزی کردم که با کمک خدای مهربونم همرو انجام میدم🤭🤗🤗

کلاس زبان مجازی شرکت کردم که هم برای مدرسه و کنکور زبانم قوی بشه هم اینکه خارج از درس و مدرسه کلا زبان خوبی داشته باشم. یه دوره ی ۳۰ جلسه ای هست که تازه شروعش کردم ❤️

قراره کتاب کار و تست واسه ی دوره ی دهمم سفارش بدم که چون الان به خودم قول دادم که به درس فکر نکنم سفارش ندادم هنوز 😂 آخه خیلییییی خودمو درگیر کرده بودم.

راستی شنیدید کنکور ما دوبار برگزار میشه؟؟🤔🤔

کتاب خوندن رو هم شروع کردم و کلی کتاب گرفتم که بخونم😍😍🤩🤩 

۴ تیر ماه هم تولد مامان بزرگم بود ورفتیم باغ خالم خداییش خیلی خوش گذشت 😂

اینم عکس❤️

از داداشمم بگم که با امروز دقیقا ۷ روزه که خدمتش شروع شده و تبریزه . بهمون زنگ میزنه اما من تاحالا باهاش حرف نزدم چون تایمش خیلی کمه. واقعا نمیدونم چرا من حتی عکساشوهم نگا نمیکنم😑 دلم نمیاد

اونموقع چتشو توی واتساپم دیدم میخواستم بشینم گریه کنم😐😂 یا یه آهنگو خیلی گوش میداد اونو که گوش میدم یادش میافتم ناراحت میشم

هِی هِی خواهر است دیگر...

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

دیگه فکر نکنم چیزی مونده باشه که بخوام ثبتش کنم تا پست های دیگر بدرود👋

پسندها (15)

نظرات (10)


7 تیر 00 17:18
تولدشون مبارک🥰🥰🥰💜💜💜
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 💕❤️
SujinSujin
7 تیر 00 17:24
تولدشون مبارکتون باشه عزیزم💙😇
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون عزیز دلم😍💕
***asal******asal***
7 تیر 00 18:03
تولد تولد 
تولدش مبارک
مبارک مبارک
تولدت مبارک
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی گلم💕❤️❤️
千.𝓏千.𝓏
8 تیر 00 10:09
مبارک باشه عزیزم ان شاءالله که سال اینده کرونا رفته باشه که حضوری بریم مدرسه 🥰😘 
چه رشته ای هستی؟
من سال دیگه میرم دهم 💚💜
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی گلم انشالله 😍❤️
من تجربیم موفق باشی چه رشته ای میخوای بری؟💕
千.𝓏千.𝓏
8 تیر 00 14:29
من هنرستان رشته طراحی و دوخت 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
عالی موفق باشی عزیزم ❤️😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 تیر 00 15:52
متن اول پستت عااالی بود نوشین جونم💜
خدا رو شکر که امسال رو با موفقیت گذروندی عزیزم انشالله دو سال باقی مونده از مدرسه ات هم همینطور باشه و دانشگاه هم بهترین رشته قبول بشی💜💜💜
تولد مادر بزرگت مبارک💜
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اره خودمم خیلییی دوستش دارم گفتم حیفه اینجا ندارمش 😁
مرسی زهرای مهربونم 😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍
mahsamahsa
9 تیر 00 15:04
تولد مامان گلت مبارک عزیزم انشالله همیشه سایه شون بالای سرت باشه 💜
غصه نخور عزیزم پسرها اونقدر از دوران خدمتشون خاطره های خوش و به یاد موندنی تعریف میکنن و کلی میخندن که خودت خواهی دید خدا سلامت نگهشون داره
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونم مهسا خانوم😍❤️
آره واقعا 😁❤️

12 تیر 00 17:58
تولدشون مبارک☆☆
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم ❤️🥰🥰
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 تیر 00 21:20
تولدشون مبارک باشه عزیز دلم💗😍
برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم❤😇🧡
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی مبینای قشنگم همچنین 😍❤️❤️❤️🥰🥰
✿•selva•✿✿•selva•✿
17 تیر 00 18:40
تولدشون مبارک.
موفق باشی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم ❤️
همچنین 💕