نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

مرداد نوشت 🌈❤️

1400/5/30 17:27
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
620 بازدید
اشتراک گذاری

همه چی درست میشه🌈

شاید امروز نه، ولی در نهایت میشه💪

تا دندون دارید بخندید😁

تا چشم دارید ببینید😀

تا گوش دارید گوش کنید🧐

تا سالمید زندگی کنید🥰

یادت باشه دنیا منتظر هیچکس نمی‌مونه!🙄

پس به لبخند زدن ادامه بده😄

و از لحظه لحظه ی زندگیت لذت ببر و خودت باش🤗🌈

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

سلام سلام

حالتون خوبه؟

منم خوبم

متن بالا ترجمه ی یه آهنگ خارجیه که براتون نوشتم از نظرم خیلی قشنگ و امید بخش بود🤗

داشتم توی نی نی وبلاگ می چرخیدم که دیدم حیفه برای مردادماه یه پست جدا نذارم و اتفاقات این ماه رو نگم!

از طرفی دوست داشتم به جبران این چند پست گذشته، یه پست گل منگولی و رنگی بذارم🌈( به هر حال قراره وقتی بزرگ شدم برگردم و اینارو بخونم دیگه 😍😂)

توجه: تمامی اتفاقات در همین پست ثبت می شود!!!!

مرداد ماه با اینکه اوایلش واقعا بد بود، اما ادامش اون چند روز رو جبران کرد.

جدا از حال و هوای این روزهامون، مردادماه خیلی بهم کمک کرد 😍 مرسی مرداد عزیز!❤️

توی این ماه خیلی از برنامه هام تیک خورد و این برای خودم مثل یک معجزه می مونه🔮💫

بخاطر کرونا کلاس خیاطی نرفتم . اما خب هنوز توی لیست هست و مطمئنا یه روزی یادش می گیرم.

مامان و بابام و داداشم واکسن خوردن 😍 

واکسن سینوفارم . خداروشکر عوارضی نداشت

خیلی از اطرافیان هم واکسن خوردن شکر خدا❤️

مدارس هم که احتمالا مجازی باشه دوباره 🙄 نمیدونم بگم خداروشکر یا بگم ای خداااااا😂

ولی انشالله خدا بهمون کمک کنه ❤️

حدود یک ماه از تابستون باقی مونده

دیگه باید تموم برنامه هامونو تو همین ماه انجام بدیم و بریم به استقبال مدرسه ها و مهرماه 🤢😂😂😂

اینجوری میگم دلم میگیره😐

خدایا خودت به فریادمون برس😂

این روزها خیلی مداحی گوش میدم

خیلی قشنگن واقعا 🖤 

چله ی زیارت عاشورا گرفتم وااااقعا آرامش داره🖤 انشالله که خدا حاجت تموم آدما رو بده و دیگه هیچ مریضی روی تخت بیمارستان ها نباشه❤️

روزهامو با برنامه شروع می کنم و بازم شکر خدا تا آخر شب ۹۹ درصد موارد تیک میخورن❤️

این واسه خودم خیلی خیلی با ارزشه که در طول روز کلی کار مفید انجام میدم و برای رشد خودم تلاش می کنم و روتین ثابت خودم رو دارم💫💙

🌈💚🌈💚🌈💚🌈💚🌈💚🌈💚🌈💚🌈 

با بچه‌ها و خصوصا فاطمه خیلی چت می کنم

میشینیم و از حال و هوا و خاطرات مدرسه میگیم و غش غش می خندیم💕

تو این مدت بچه‌ها خیلی هوامو داشتن❤️ واقعا رفیق خوب نعمته هاااا

خدا همه ی رفیق ها رو برای هم نگه داره 💫💙

تولد ۳ تا از همین رفیق گلا توی این ماه بود

ملیکا👈۳ مرداد

آوا👈۱۸مرداد

ساجده 👈۲۷ مرداد

تولدتون مبارکم باشه عشقا❤️بمونید برام😍 من هیچ وقت تولد دوستامو یادم نمیره. کلا به تاریخ تولدا خیلی اهمیت میدم و سعی می کنم به همه تو روز تولدشون یا زنگ بزنم یا پیام تبریک بفرستم ❤️ چون از نظرم تولد هر کس یه اتفاق خیلی با ارزش هست و خیلی خوبه که حتی کوچیک جشن گرفته بشه🎂

دیگه اینکه چندتا کتاب جدید رو می خوام شروع کنم اما چون بیشتر مقاله و سایت و... می خونم وقت نمی کنم خیلی زود تمومشون کنم🌹

دیدم همه توی وبلاگ هاشون دارن از بازدید ها و رتبه جذابیت وبلاگشون میذارن یا nتا شدن فالوور هاشون رو جشن میگیرن منم دیدم حیفه برای خاطرات شکلاتیم نذارم!! ایده جالبی بود خوشم اومد ❤️

اینم خاطرات شکلاتی تا هم اینک👇💕

بازدید ها👇

🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝🌝

یه چندتا عکس جامونده از پست های قبل روهم میذارم 🥰

این خوراکی های خوشمزه رو همسایه شمالمون خانم عامری از ترکیه برامون اوردن🥰😍 هر موقع که میرن به بچه‌هاشون سر بزنن برای من و آبجیمم سوغاتی میارن😍🥰🥰 آخه همسایه به این مهربونی داریم؟؟؟🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍

باقلوا 🤭🤭🤭

کاکائووووووووووووجانم🥺🥺🥺

یعنی مزه بهشت می دادن🤭

دوباره زنگ زدن و گفتن که برامون سوغاتی اوردن🥺🥺😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰

ای خداااااا 🥰😍😍😍💕

اینا رو هم دیروز آبجیم رفته بود بیرون به یاد دوران بچگیش برای من خرید😄😄❤️

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

من دیگه باید برم 😄

یسری از کارهام مونده که باید انجامشون بدم😍

خدانگهدار ❤️

پسندها (8)

نظرات (4)


30 مرداد 00 19:23
نوشین جوونم چه پستی گذاشته🤩🤩🌹❤
باقلواش چه گووگوله😍💋💋
همیشه موفق و خوش باشی نوشین جوونی🌺🌺
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
عزیزم 🤭🤭😍😍🥰🥰🥰😍
مرسی قشنگم همچنین😍😍🥰🥰
 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
30 مرداد 00 20:28
موفق باشی نوشین عزیزم. 
تولدت پیشاپیش مبارک. 
موقعی که زیارت عاشورا میخونی منم دعا کن. 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون عزیززم🥰😍 همچنین
مرسی زهرای مهربونم 🥺🥰🤭🤭😍😍
چشم محتاجیم به دعا

1 شهریور 00 13:14
همیشه خوش باشی نوشین جونمممم💜💜💜💜
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزززززممم ❤️❤️❤️💕
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 شهریور 00 15:06
موفق باشی نوشین قشنگممم همیشه به خوشی باشهههه💋💋💖💖💕💕😘😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی مبینا جووووووونم😍😍😍❤️❤️❤️💕