نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

واکسن کرونا 💉❤️

1400/7/2 9:30
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
887 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

بدون هیچ توضیحات اضافه ای برم سراغ لپ کلام😂

بله منم واکسن زدم😍😍😍

بالاخره نوبت ماهم شد.

به وقت یک مهرماه ۱۴۰۰_ ۱۲:۲۶

بله من حتی از واکسن زدنم هم عکس گرفتم 😂😂

اینم از کارت واکسن💕

به خط اون آقا توجه نکنید 😶

خداروشکر منو دوستام و بیشتر اطافیانم تا الان واکسن زدیم😍❤️

اما متاسفانه هستن آدمایی که با وجود اینهمه اطلاعات درست و منطقی بازم بگم ما واکسن نمی‌زنیم 😐 یا نه به واکسن اجباری!!!

آدم چی می‌تونه بگه؟😐

شدیم مثل دهه های قبل که واکسن آبله و فلج اطفال بود ولی مردم نمی زدن!!!!! به خیال خودشون باعث مرگشون می‌شد!!!!! ولی الان کجان اون آدما؟؟؟؟؟ امروز هممون همون واکسن هارو زدیم و هیچچچ اتفاقی هم برامون نیافتاده!!!

واکسن کرونا هم همینطوره....

بعدها متوجه میشن....😉

راستی بگید ببینم شما یا خانوادتون چه واکسنی زدید؟؟؟؟؟

پسندها (16)

نظرات (17)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 مهر 00 9:40
فقط ببخشید خانوووم ، عکاس با خودشونه یا باید خودمون از قبل رزرو کنیم؟؟😝😁😂🤣

تبریک میگم نوشین جون😍😍🥰 ان شاءالله همیشه سالم و سلامت باشی💋❤

ما هم خانوادگی سینوفارم تزریق کردیم البته به جز من ، قراره به این زودیا منم برم ولی بین آسترازنکا و سینوفارم موندم😄
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
وااای مبینا 🤣🤣🤣🤣 عکاس هست اونجا ولی عکس بگیره تو اخبار پخش می کنه🤣🤣🤣
مرسی عزیزم 😍😍😍😍
چقدر خوب سلامت باشن انشالله ❤️❤️
برای سن ما فکر کنم فقط سینوفارم میزنن 
آسترازنکا میگن برای زیر ۵۰ سال خوب نیست😶
 
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
2 مهر 00 10:02
من هنوز نوبتم نشده ولی مامان و بابا و خيلی از اطرافيانم تزريق كردن^^
مامان و بابام هر دو سينوفارم تزريق كردن😀
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
چقدر خوب😍😍❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 مهر 00 10:21
پس من کلا بشینم سرجام نرم واکسن بزنم فردا پس فردا میبینین عکسام تو اخبار پخش شده😝😂😂
مرسی گلم همچنین❤😍

آره منم شنیدم احتمال زیاد همون سینوفارم رو بزنم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
وای وای🤣🤣🤣🤣
❤️❤️
خیلی هم خوب😍❤️❤️
مـهدیــس🌙مـهدیــس🌙
2 مهر 00 10:30
بسلامتی نوشین جون، من چندبار وارد سامانه ثبت نام شدم ولی متاسفانه شهر محل سکونتمون ظرفیت حوزه های محل واکسن زدنش تکمیل بود فعلا نشده برم واکسن بزنم☹️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم😍
انشالله هرچی زودتر نوبتت بشه❤️
نمیتونی پایگاه دیگه ای مهمون بشی؟؟

2 مهر 00 11:50
اوووو نوشین جووون😍😍😍😍

چه پست خفنی جیگرر جوون🥺❤

واکسن زدنت خوشی باشه نفس😅😅😘😘

انشالله نوبتی هم نوبت همه میشه ، منم موندم بزنم یا نه🤭🤭؟؟؟
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
فدااا😍❤️❤️
مرسی 😂❤️
حتما بزن اصلا تردید نکن❤️❤️

2 مهر 00 11:52
^^اوووم باید بگم که مامان بابام هم واکسن تزریق کردن ولی معلوم شد قلابیه منم دو دلم برای زدنش!!!🤭
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
وا چه واکسنی زدن؟ 
مطمئنی بهار؟
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 مهر 00 12:27
نوشین جونم منم میخوام برم بزنم ولی یکم استرس دارم 
شما چه واکسنی زدی؟ علائمش چی بود؟ چقدر و تا چند ساعت درد داشت؟ میشه یکم برام توضیح بدی؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اصلا استرس نداشته باش زهرا جونم آره عزیزم من و همه خانوادم سینوفارم زدیم. خداروشکر من هییییییچ علائمی نداشتم😂 نه تب نه دست درد هیچی!
بقیه دوستامم فقط یکم دست درد داشتن یا یکم بی حال بودن همین. برای درد هم گفتن استومینفن ۵۰۰ بخورید ( چون کدئین و... اثر واکسنو از بین می&zwnjبره). 
در کل علائم جدی اطرافم ندیدم. همه هم خداروشکر راضی هستن.
​​​​​​تزریقش هم درد نداره واقعا. فقط یکم بخاطر سوزنش میسوزه که اونم کاملا قابل تحمله😊

2 مهر 00 15:22
من و کل فامیل از پدربزرگ مادر بزرگ مامان بابا عمو خاله دایی عمه همه سینوفارم زدیم 

بله دقیقا شده مثل قضیه آبله کوبی دوران امیر کبیر که میگفتن آبله کوبی باعث جن زدگی میشه 😂☹️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلامت باشید
بله متاسفانه
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
2 مهر 00 18:13
سلام ممنون ميشم به پست جديد منم سر بزنید و لايك و كامنت بديد^^❤️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام
باشه حتما ❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 مهر 00 20:42
مرسی از توضیحاتت عزیز دلم خیالمو راحت کردی
البته چند تا از اعضای خونواده منم همین سینوفارم رو زدن اونام هیچ علائمی نداشتن
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ❤️😍
خب خداروشکر 🍁🧡
انشالله شماهم بزنی 😊
کلا علائمش برای ۳ روزه( اگر باشه) ولی عوضش دیگه خیالت راحت میشه🧡 

3 مهر 00 7:46
آره بابا ما هم ترسیده بودیم تب و اینا کردن

سینوفارم بود🤭🤭🤭
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خب اونکه از عوارضشه🤔
حالا بهتر شدن انشالله؟
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 مهر 00 1:17
من واکسن نزدم.
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ای وای چرا
سایهسایه
30 آبان 00 19:56
منم برم دوز دومو بزنم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
به سلامتی
سایهسایه
30 آبان 00 19:56
😅
سایهسایه
30 آبان 00 19:56
😃
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
🥰

14 آذر 00 12:51
بله بهترن
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
❤️❤️
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 آذر 00 17:58
😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😍😍