نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

روز های مدرسه🌸

1398/9/9 14:32
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام !

خوبید؟

چه خبر؟

منم که درس درس درس:/

واقعا درس ها زیاده 

تا الان که کلی ازمون امتحان گرفتن 😑

 البته اونی که بیشتر اذیتم میکنه انتخاب رشته هست... واقعا نمیدونم چه رشته ای بزن خانواده هم که گفتن هرچی دوست داری و بخاطر همین من گیج شدم😅😶

شما ها چه رشته ای میخوای برید؟

راستی کتاب خوان برتر شدمممم😍😍🤣😂😂دست و جیغ و هورااا😂😂

راستش من عضو کانون فرهنگی و فکری کودکان و نوجوانان هستم و بین هم سن هام بیشترین آمار کتاب رو داشتم یعنی از همه  بیشتر کتاب خوندم🤗

کتاب های کانون خیلی خوبهه😍

خب دیگه جشن تهران پارس بود و برنامه ی جالبی بود.

یه جورایی خاص بود. درواقع همه ی شخصیت های کتاب ها از کتاب ها اومده بودن بیرون 🙄مثل:شنل قرمزی،دلقک، خاله پیرزن،ماه پیشونی و...(بچه گونه نبود)

شخصیت سر میز  دلقک بود. راستش من عاشق جورابش شدم 🤣آخه خیلی رنگی رنگی بود😂

بعد ازمون خواستن که یه داستان درمورد دلقک بنویسیم یا جاشو با یه شخصیت دیگه عوض کنیم 

من شخصیت دلقک رو با داستان کدوی قل قله زن عوض کردم و خیلی خوششون اومد💝

آخر هم داستان هامون کتاب کردن اسمشو یادم نمیاد😊

و یه برنامه ی شاد که بهمون خوش گذشت 😘

این جایزه هام☺

تقدیر نامه

جایزه ها 😊

🌸💕🌸💕🌸💕

خب دیگه تا پست های بعدی خدانگهدار🌸

نوشین تا این لحظه ۱۴سال و۳ ماه و ۵روز سن دارد.

پسندها (13)

نظرات (8)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 آذر 98 12:29
مبارکت باشن😊💕💜
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی🌸
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
14 آذر 98 2:06
کتابتو بعدا ب منم بده بخونم😀
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
باشه😂
مامان پریمامان پری
14 آذر 98 10:14
مبارکت باشه آفرین 😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون😊
طاهرهطاهره
16 آذر 98 2:10
مبارکت باشه عزیزم.انشالله  همیشه موفق باشی 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
متشکرم🌸
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
18 آذر 98 12:33
مبارک باشه 🌼🌻🌸🌼🌻🌸🌼🌻🌸
آفرین نوشین جونم💞😘💕😘💞😘💕😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم😍

19 آذر 98 13:48
مبارک باشه😊
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
22 آذر 98 17:22
موفق باشی نوشین جان
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی😊
mahsamahsa
24 آذر 98 9:27
آفرین بهت تبریک میگم عزیزم انشالله همیشه به موفقیت و شادی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
متشکرم🌸