نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

هیچ کس به من نگفت...🦋

1398/10/10 22:39
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
365 بازدید
اشتراک گذاری

شکایت از نوجوانیم را به چه کسی عرضه کنم،چه کسی حاضر است این شکایت را از من بشنود؟

هیچ کس به من نگفت:

که غیبت شما،به معنای نبودن نیست،بلکه به معنای ندیدن هم هست ، چرا که تو روی فرش مجلس ما،قدم میگذاری،دربین مائی ،مارا می بینی و میشناسی،ماهم تورت میبینیم،ولی نمیشناسیم...

هیچ‌کس به من نگفت:

که دعای فرج در شما اثر دارد و آن را نزدیک میکند،

نمیدانستم که شما دعا کردنمان را دوست داری و فرموده ای که خیلی برای فرج من دعاکنید.

اکر به من گفته بودند که به آیت بصیرت، بها ٕ الدین بزرگوار سفارش کرده ای که در قنوت نمازش «اللهم کن لولیک...»را زمزمه کند،ماهم از همان دوران نوجوانی،قنوتمان را زیبا میخواندیم.

هیچ کس به من نگفت:

که رمز دیدار شما،پاکی و دوری از گناه است...

کاش به ما گفته بودند که چشم پاک ،سزاوار سیمای پاک است نه چشمی که به هرکس و ناکس نگاهی انداخته و زلف پریشان دیگران را خیره شده،کجا این چشم میتواند خال مشکین صورت شما را مشاهده کند؟!!

​​​​

دوستان این مطالبی که نوشتم قسمتی از کتاب «هیچکس به من نگفت...» نوشته ی« حسن محمودی» هست. البته متن هاش طولانی تر بود خلاصه ی چندتاشو نوشتم براتون🌸

این کتاب را معلم دینی ما خانم مرادی بهمون هدیه داده💜

کتاب بسیار بسیار قشنگیه😍

بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بخونید مطمئن باشید که پشیمون نمیشید😊

تعداد صفحه هاش زیاد نیست و وقت تونو زیاد نمیگیره اما انقدر قشنگه که چندبار میخونیدش😍

مخصوصا برای ما نوجوان ها  

بچه ها ظهور امام زمان خیلی نزدیکه میگن نسل ما ظهور حضرت مهدی (عج)رو میبینه .

یک روز یه پیرمرد از آیت الله بهجت میپرسه من میتونم ظهور آقا امام زمان رو ببینم؟؟

ایشان میگن:حتی افراد پیرتر از شما هم ظهور را میبینند.

پس بیاید خودمونو برای ظهور آماده کنیم تا وقتی امام زمان ظهور کرد شرمسار نباشیم 

خجالت نکشیم

 بیاید ما یار امام زمان باشیم💞

یا صاحب الزمان🌸

اگر یک نفر را به او وصل کردی

برای سپاهش تو سردار یاری💞

ممنونم که این متن رو خوندید💞

اجرتون با امام زمان (عج)😊

پسندها (10)

نظرات (6)

❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
10 دی 98 22:44
😍😍😍😍😍 از بهترین کتاب هاست💞 الهم عجل لولیک الفرج
الهم بلغ مولاناالامام الهادی المهدی.
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
بله😍
🌸🌸🌸🌸
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 دی 98 2:41
مرسی از پیشنهادت نوشین جون😍😍😍❤❤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خواهش میکنم💞💜💜
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 دی 98 15:20
فوق العاده بود
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
🌸🌸
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
11 دی 98 16:33
😍🤩😍🤩💗❤️💗❤️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
☺☺
mahsamahsa
15 دی 98 12:10
فوق العاده زیبا🌻
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
بله همینطوره🌸
مامان وبابامامان وبابا
15 دی 98 12:10
چقدر زیبا بود منم درحسرت روزهای بدون مولایم بودنم....
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
کتاب خیلی قشنگیه😊