نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

روز پدر😘

1398/12/18 17:58
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
213 بازدید
اشتراک گذاری

متن روز پدر و روز مرد

پدر عزیزم

به خاطر تمام خوبیهایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور را در وجودم روشن کردی، با تمام وجودم و با تک تک سلولهایم دوستت دارم.

روزت مبارک قهرمان زندگیم😍😍😘😘

🌸🌸

🌸

اینم کادوها

منم برای مردهامون(بابا،داداش و همسر خواهری) کیک پختم😜

خیلی خوشمزه شده بود جاتون خالی😄

همه ی کیکو خودم درست کردم😊

چقدر از خودم تعریف کردم😑😂😂😂

🌸

و درآخر

روز مرد و پدر رو به تمام مردان و پدران ایران زمین تبریک میگم🌹

نوشین تا این لحظه ۱۴ سال و ۶ ماه و ۱۴ روز سن دارد.💝

پسندها (9)

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 اسفند 98 19:17
ماشاءالله به تو خانم هنرمند، تعریف نکردی خودت تعریفی هستی آخه
روز پدر هم با تأخیر مبارک
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جونم لطف داری😍😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
21 اسفند 98 19:59
ماشالله نوشین جونم چقدر تو هنرمندی دختر😍😍
همیشه خوشحال باشی با خانواده ات گلممم💖💖
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی بهاره ی عزیزم😘

21 اسفند 98 20:34
آفرین نوشین خانوم خسته نباشید
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 اسفند 98 20:35
وااای به به چه کرده این نوشین خانوم😍😍😍
روز پدر عزیزت هم مبارک قشنگم❤❤❤😘😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی مبینا جون😘

21 اسفند 98 23:02
روزشون مبارک🌸
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی