نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

پرسش یک🌻

1398/12/21 20:37
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

حالتون خوبه؟

قضیه ی این پست اینه که قراره من به کمک شما دوستان برای یکی از درسای مدرسمون کلیپ درست کنم😃

من از شما توی این پست یه سوال میپرسم و شما لطف میکنین جواب میدید💝

منم از جواب هاتون عکس میگیرم و باهاش کلیپ درست میکنم🌈اگر دوست داشتید میتونید خصوصی پیام بدید🌸

و یه پست دیگه داریم که اصل کاره 😍 اصلا بخاطره اونه که این نظرسنجی رو گذاشتم. 

ممنون میشم به هردو جواب بدید مخصوصا پرسش دو😍 ولی مزش به اینه که به هردو جواب بدید. پرسش دو رو بعدا میذارم😜

خب سوال این بار:

.

.

مهم ترین و اصلی ترین هدف زندگیتون چیه؟

.

.

پسندها (11)

نظرات (16)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 اسفند 98 20:41
خب سوال چالش بر انگیزیه نوشین جون، یعنی احتیاج به فکر داره ولی خب... اصلی ترین هدف زندگی من... اینه که مترجم زبان بشم. خیلی این شغل رو دوست دارم و از خدا می خوام در آینده بهش برسم.
Niki jonNiki jon
21 اسفند 98 20:49
من بزرگترین هدف زندگیم بالرین شدنههههه 😘

21 اسفند 98 20:54
نوشین خانم اگر اجازه بدید من این سوالات رو قرآنی جواب بدهم ما انس و جن را نیافریدیم مگر برای عبادت کردن. هر هدفی غیر از این زودگذر است و عبادت کردن فقط نماز و روزه و عبادت نیست حتی گیاهان و درختان حیوانات هر لحظه در حال عبادتند ،هر چیزی که اون دنیا ما رو بسازد عبادت است که کار کردن اگر در راه خدا باشد هم عبادت است،هر چیزی که زودگذر و فانی باشد و ما را از هدف نهایی ما دور کند نابجا است ،پس هر هدف چه تحصیلی و چه کاری داریم باید در جهت همین هدف باشد همون‌طور که الان کار پزشکان که نجات انسانهاست هم عبادت است که خدا می فرماید کسی که جان یک انسان را نجات دهد جان همه انسانها را نجات داده است.
Niki jonNiki jon
21 اسفند 98 21:11
من بالرین شدن
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
21 اسفند 98 21:32
راستش شغل آیندم خیلی برام اهمیت داره و مهمه و واسش همه تلاشمو می کنم و هدفم هم اینه که فضانورد بشم . واقعا از خدا می خوام به همه تو رسیدن به همه آرزوهاشون کمک کنه🙏
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
21 اسفند 98 21:49
دوستان خیلی ممنونم که همراهی میکنید به خاطر اینکه میخوام از پاسخ هاتون عکس بگیرم نمیتونم به کامنت هاتون جواب بدم .عذرخواهی میکنم🌸 انشاالله به هدف هاتون برسید.

21 اسفند 98 23:02
هدف های من خیلی زیادن اما مهم ترینش اینه که یه زندگی شاد و آرام داشته باشم😃
الای
21 اسفند 98 23:09
زندگی یه راهه طولانیه که اخرش به خدا میرسه ما دونده ایم باید مسیر و باهدف و به قصد اول شدن بدویم هدف فهمیدن اراده خدا و تلاش برای رسیدن به رهایی و حقیقت رهایی دهندست  و اینکه در نهایت اجازه بدیم خدا از ما برای اهداف نیکش استفاده کنه و تاثیری در دنیا و نقشی در نجات اطرافیانمون داشته باشیم                                                                                             + دوست دارم اخرش از خودم ردی توی دنیا به جا بذارم
نیلوفر بانو
22 اسفند 98 0:00
اصلی ترین و مهم ترین هدفم تو زندگی داشتن آرامش و خوشبختیه  دوست دارم یه زندگی آروم و بی دغدغه داشته باشم  یه زندگی که صبح که بیدار میشم یه دلیل برای لبخند داشته باشم نه اینکنهمنتظر یه مشکل تازه باشم   
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 اسفند 98 5:16
بزرگترین هدف زندگیم شده تربیت درست دخترم ☺️
فاطمه
22 اسفند 98 5:51
اینکه خدا ازم راضی باشه. و همچنین امام زمان💜
نرگسنرگس
22 اسفند 98 11:29
بزرگترین هدف من تو زندگی تربیت پسرمه ... اون جور که خودم دوست دارم...شاد ، سپاسگزار خدا و بنده ی خدا ...قانع به داشته هاش و خلاصه خوشبخت...
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
22 اسفند 98 11:31
بزرگترین هدف زندگیم اینه که به رشته ای دوست دارم برم قبول شم و در آینده همون شغلی که میخوامو داشته باشم و یه هدف دیگه هم دارم دوست دارم برم کره حتمن ولی بعد کرونا و زندگی آرومی داشته باشم😉
меliкамеliка
22 اسفند 98 14:21
اینکه بتون رضایت خدا و پدر  و مادرم رو به دست بیارم و بتونم جراح قلب بشم 🙂
mahyamahya
10 فروردین 99 13:25
من به شخصه فقط دارم برای هدفم تلاش میکنم هدف خیلی بزرگم اینه که فردی که تو جامعه ادم بزرگی باشه اما هیچکس نشناستش اصلا به فکر معروفیت نیستم چون برای خودم زندگی میکنم برای خانواده و برای جامعه ای که الان درگیر مشکلات بزرگی هست از جمله تحریم-قیمت-بالا اجناس-ویروس  هدفی که بعد از به دست اوردن اینها دارم اینه که در هر شهر یک محوطه ی امن و بزرگ و بهداشتی برای کودکان کار و حیوانات بسازم دعا کنید به این هدفم برسمبرای همتون ارزوی موفقیت دارم

23 فروردین 99 10:51
خب من دوست دارم که همیشه موفق باشم و. توی درسام پیشرفت کنم و خونوادمو شاد کنم 😍و همینطور انتخاب شغل آیندم میدونم هنوز کوچیکم که بخوام اینو بگم ولی شغل آیندم برام پر اهمیت هست☺️