نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

آخرین روز سال 🌻۹۸

1398/12/29 17:34
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
299 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی مثل نقاشی کردن است!

خطوط را با امید بکش

اشتباهاتت را با آرامش پاک کن

قلم مو را در صبر غوطه ور

و با عشق، زندگی را رنگ بزن...

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

همیشه اخرای اسفند دلم واسه سالی که توشیم میسوزه اخه همه به خاطر سال نو خوشحالن و بهش فکر میکنن و خودشونو براش اماده میکنن اما اصلا به سالی که توشن توجه نمیکنن.یادمون میره که یه روزی واسه ی شروع این سال هم خوشحال بودیم🌸

سال ۹۸ با سیل شروع شد و با کرونا هم داره تموم میشه😑

امسال جدا از این همه اتفاق بد اتفاق های خوب هم واسه من داشت مثلا؛

به دنیا اومدن آرمان جون😍😘

رتبه ی دوم شدنم😜

آشناییم با خانم مرادی که واقعا مارو بیدار کرد و خیلی به خدا نزدیکمون کرد😘

تاترمون😍

تعطیلات بی سابقه و طولانی هرچند که دلایل خوبی نداشت😜

مسافرتامون😘

مهمونیا😘

تولد ها😍

قرارهای دوستانمون😘

قهقهه هامون توی زمین چمن مدرسه که واقعا دلم براش تنگ شده😍😘

اردوهامون😍

گردش هامون💝

و هزارتا لحظه ی خوب دیگه😍

😘😘😘😘😘😘😘😘

و اینک تعطیلات

قرنطیه ایم توی خونه و من به شدت روز ها حوصلم سر میره😭

به خاطر این کرونای لعنتی که خیلی از هموطنامونو درگیر کرده😖

از همین جا خسته نباشید میگم به تموم قهرمان های کشورم که شبانه روز برای مریض ها زحمت میکشن💝💝🌸🌸

و متاسفم برای کسایی که این ویروسو جدی نمیگیرن و میرن مسافرت😒

یعنی عید بدون سفر نمیشه؟

شما جونتون براتون مهم نیست به کنار با این کارتون بقیه روهم الوده میکنن واقعا متاسفم برای این بی فرهنگیتون...

به شماهم میشه گفت هم وطن؟

بگذریم...

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

 تعطیلات ۴۵ روزه ی من:😃

با بچه ها تماس تصویری میگیریم و گپ میزنیم😝

بچه ها میرقصیدن و من مرده بودم از خنده😂

درس هم که بیخیال😂

چندشب پیش با مامان و آبجی اسم فامیل بازی کردیم و کلی خندیدیم😂😂

معلمامون مجازی درس میدن . امتحانم میگیرن😑

تو این تعطیلات من اندازه ی تموم سال خوابیدم😂 یعنی استراحت کردم درحد لالیگا😂

خوب کردم😐

والا این همه صبح زود بیدار شدم😝

امروز آخرین روز سال ۱۳۹۸هست. بی انصافیه بگم سال نحسی بود.

ولی امیدوارم دیگه همچین سالی نداشته باشیم😘

و دعا میکنم که سال ۱۳۹۹ امام زمان (عج) ظهور کنن و هممونو نجات بدن😍😍

یا صاحب الزمان

 اللهم عجل لولیک الفرج 💝

.

این عکس روهم خودم به عشق امام زمانم درست کردم😍

درضمن دارم کلیپمو درست میکنم و بازم تشکر میکنم بابت همراهیتون💝

با آرزوی بهترین ها: نوشین بانو🌻

پسندها (10)

نظرات (8)


29 اسفند 98 17:40
به وب منم سر بزن 😘😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
حتما😘
فاطمه
29 اسفند 98 17:41
اردو هاامون؟؟؟ما امسال فقط سینما رفتیم ک. 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
کلا.پارسال زیاد رفتیم دیگه مشهد ،کاشان،سینما و...😃
فاطمه
29 اسفند 98 17:42
انشالله امسال همون سالی باشه امام زمان(عج) ظهور میکنن😍😍😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
انشاالله😍😍😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 اسفند 98 18:42
سال جدید رو بهت تبریک میگم نوشین جون💛🌼💛🌼💛🌼💛🌼💛🌼
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون💝💝
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
29 اسفند 98 18:49
پیشاپیش عیدت مبارک عزیزدلم
انشاالله سال آینده برات سال خوبی باشه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهراجان عید شماهم مبارک😘
mahsamahsa
29 اسفند 98 20:12
انشالله سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشی عزیزم💕
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی😍
مامان صدیقهمامان صدیقه
9 فروردین 99 0:30
چ قلم خوبی داری و چقد جذاب نوشتی💝
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم🌹 متن اینترنتی میباشد😂😂😂

9 فروردین 99 7:28
خیلی زیبا نوشتی نوشین جون واقعا لذت بردم😍😍😍😍💋💋💋👑😚
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیز دلم😍😘