نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

💜این روز ها💜

1398/4/19 20:55
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
520 بازدید
اشتراک گذاری

تابستونه و من بیکار😅

البته روزهای فرد میرم کلاس ولی بازم تو خونه حوصلم سر میره😐چه کنم عادت کردم به روزهای مدرسه ای که صبح تا ظهر مدرسه بودم و بعد از ظهر تاشب هم مشغول درس خوندن و کارهای مدرسه بودم و وقتی برای حوصله سر رفتن نداشتم 😄😄😄😄

با این حال تابستونو دوست دارم 💜💜💜

به 👌دلیل

👆که مهم ترین دلیله مدرسه ها تعطیله😂😂

✌میوه های خوشمزه ای داره از جمله 🍒🍉🍇

👌زاده ی تابستونم😊

اندر سختی های این روزها😅😅😅

هله و هوله😋

پفک هندی😆

اینارو هم مامان جونم خریده😘

چه سخت میگذره مادرو دختری😀

پ.ن:از هولم خیلی بد عکس گرفتم پوزش🙏

دیروز هم با مامان جونی رفته بودیم استخر🌊

خیلی خوش گذشت🙌

قراره برم کلاس شنا ثبت نام کنم🌼 خودم هم یه چیزایی بلدم درحد این که دست و پا بزنم غرق نشم😂

🌷

🌷

🌷

و در آخر آرزو میکنم که 

همیشه ی همیشه شاد باشید و هیچوقت غم روی لبهاتون نشینه🌈🌹

👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅👅

                        💛 ممنون که وقت میذارید💛

پسندها (18)

نظرات (10)


19 تیر 98 22:08
😍😍😍😘😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
💜💜💜💜
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 تیر 98 0:10
چه عکسای خوشمزه ای😍😋
نوش جونت خوشگلم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون عزیزم💕

20 تیر 98 0:19
عالی بود
اره واقعا من که دیگه مدرسه ام تموم شده ولی اصلا دلم نمی خواد روزهای درس و کتاب برگرده البته واسه ی دانشگاه چرا دوست دارم ولی حوصله ی امتحانای معلم ها رو دیگه نه.
ولی مدرسه رو واسه ی بودن با دوستام سر اون نیمکت ها و شوخی ها و بعضی از معلم هام دوست دارم.😊😄
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی💜

​​​​​​واقعا👍👍
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 تیر 98 2:17
واااای من خیلی دلم خواست عزیزم 
حیف ک اینجا هیچ کدومو نداره 
نوش جونت عزیزم 🌹🌹💋
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم💕💕
مامان صدرامامان صدرا
20 تیر 98 13:47
❤❤❤

22 تیر 98 14:59
بیا نی نی گپ
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
باشه
مامان صدیقهمامان صدیقه
24 تیر 98 10:34
خوش باشی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون💜
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
24 تیر 98 20:39
وای چه خوشمزه😋
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😆😆
آیلینآیلین
29 مرداد 98 20:14
نوش جونت عزیزم😍😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی آیلین جون😘😘😘 
SujinSujin
1 آبان 99 11:37
همیشه به خوشی😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی🌺