نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

😍لوازم التحریر سال نهم و روز اول مهر😍

1398/7/7 18:47
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به گرمای تابستون امسال که گذشت🤗

اینم لوازم التحریر سال نهم❤💕

ببخشید که دیر شد (دلیلشو توی پست قبلی گفتم❤)

امسال سال سرنوشت سازیه برای ما کلاس نهمی ها🙂

یه جورایی میترسم آخه تا الان کلی شغل و رشته عوض کردم و میترسم که بعداز انتخاب رشته پشیمون بشم🙁

اما توکل برخدا امسال روهم آغاز میکنم و میدونم که خدا هم کمکم میکنه😍😍

خداجونم دوسِت دارم❤

خب دیگه اینم وسایل 🤗😄

کتاب ها💕📖

جلد کتاب📙📘📗📓

و اینم وسایل مدرسه😄😍

مختصر و مفید عکس گذاشتم 😃

روز اول مهر😊:

از شب قبل ۳۱ شهریور ماه هم ذوق داشتم و هم ترس و نگرانی😐اما شب بعد از نماز قرآن خوندم و دعا کردم که سال نهم برای من و همی دانش آموز ا سال خیلی خوبی باشه و همه موفق باشیم 😊

خلاصه وسایلمو آماده کردم و فقط جامدادی و دفترچه یادداشتمو برام 😊که اگر چیزی گفتن یادداشت کنم 😄

صبح که بیدار شدم لباسامو پوشیدم و خیلی ذوق داشتم که زودتر بزن مدرسه😍بعدش صبحانه خوردم و مامان منو از زیر قرآن رد کرد و بابا منو رساند مدرسه😊☺

همه ی بچه ها توی حیاط بودن و گرم حرف زدن بودن  مثل ما😗

برنامه هم که مثل هرسال قرآن،سخنرانی،دکلمه و... بود .و از بچه هایی که توی سال گذشته تو رشته های مختلف رتبه اورده بودن تقدیر کردن.منن چون سال گذشته توی نمایش رتبه آورده بودم ازم تقدیر شد و جایزه گرفتم 😋😍

اینم جایزم😀

مدرسمون هم یک شاخه گل و یک پوشه دادکه توش برنامه هفتگی،بروشور،کارت مدرسه و یدونه عطر بود 🙂

کلاس بندی هم مثل پارسال و من و فاطمه هم کلاسی و بغل دستی هستیم😉😊 

زنگ اول علوم و زنگ دوم هم اجتماعی🙄

دیگه همین😊

نوشین تا این لحظه ۱۴سال و ۱ماه و ۳روز سن دارد .

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

پسندها (16)

نظرات (11)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
7 مهر 98 20:40
خوش باشیییییییی نوشین جونننننننن😍😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم😍
الهه
7 مهر 98 20:50
موفق باشی عزیزم😍😘😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی الهه جون
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 مهر 98 21:47
موفق باشی💓
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممرسی❤
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
7 مهر 98 21:52
امیدوارم سال خوبی واست باشه نوشین جون❤️💙❤️💙
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی همچنین شما❤
بغل دستیت
7 مهر 98 21:55
"😍😍😍" رو تو عکس اولت درک نمیکنم:/
​​​​
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
تو چیکار داری اخه🤣😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 مهر 98 21:59
موفق باشی عزیزم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جون💐
مامانی امیرعباس و سارهمامانی امیرعباس و ساره
9 مهر 98 18:48
موفق باشی عزیزم😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم💕

12 مهر 98 22:25
ایشالا تمام دخترای جهان موفق باشن همیشه😍از جمله خودم😉
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
انشالله😄
مامان و بابامامان و بابا
6 آبان 98 0:13
الاهی فدات شم عزیز دلم
مبارکت باشه و موفق باشی
ان شاءالله وسایل دانشگاهتو بخری گلم 😘😘😘😘💜💛💚💙❤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی خاله جونم💜😍😍😘😘😘😘
•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ•ஐمامان گل های بهشتـــــــــــی•ஐ
9 آذر 98 15:09
عزیزم موفق باشی🙏😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم💕
SujinSujin
2 آبان 99 1:24
وای من خیلی روز اول مدرسه را دوست دارم خیلی لوازمات خوشگلن مبارکت باشه عزیزم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی نازی جون&hearts️&hearts️