نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

my summer😍

1399/5/27 13:55
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
340 بازدید
اشتراک گذاری

زندگى موسیقى گنجشک‌هاست

زندگى باغ تماشاى خداست

زندگى یعنى همین پرواز‌ها

صبح‌ها

لبخند‌ها

آواز‌ها

زندگی ذره‌ی کاهی‌ست

که کوهش کردیم

زندگی نام نکویی‌ست

که خوارش کردیم

زندگی نیست بجز نم نم باران بهار

زندگی نیست بجز دیدن یار

زندگی نیست بجز عشق

بجز حرف محبت به کسی

ورنه هر خار و خسی، زندگی کرده بسی

زندگی تجربه‌ تلخ فراوان دارد،

دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه‌ یک عمر بیابان دارد

ما چه کردیم و چه خواهیم کرد در این فرصت کم!؟

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

سلااااااااام🙋

حالتون خوبه؟

منم خوبم😍

از اینجا بگم که خییییلییییییییییییییی خوشحالم که تابستون اومده😍

با اینکه گرمه اما تابستونو خیلی دوست دارم😘 قبلا هم گفتم که چرا تابستونو دوست دارم😍 اما خب دلایل بیشتری هم دارم😍😍

البته هنوزم باورم نمیشه تابستون اومده😐 کابوس مدرسه منو ول نمیکنه یعنی😑 هنوز منتظرم شروع شه😂 هرچند که قبلش قرنطینه بود و تعطیل بودیم اما خب تابستون یه چیز دیگس😘

روزها یه دل سیر میخوابم😄😴 تلافی اون صبح زود بیدارشدنامو دارم درمیارم😆

همچنین به شدت ریلکس کردم😂 روزها فیلم میبینم،تو نت میچرخم،استراحت میکنم و...

این شبا شمعدونی میدیدم😍😍😍 البته تموم شد امیدوارم دوباره پخش کنن😍😍

بپر هرمز ،بپر،بپر😂😂

اون آواز خوندنای آقای نعمتیان هم خیلی خوب بود😂😂😂😂

کلا فیلم زیاد دیدیم آی فیلم فیلماش خوب شده چند وقته😄

 میکائیل _ پژمان_ تکیه بر باد_ خوش نشین ها _ سه دونگ سه دونگ_ آب پریا_ دودکش_ سالهای دور از خانه و....

سینمایی هم زیر نظر،مارموز، جاندار ، طلا ،کلوپ همسران ،چشم و گوش بسته_خوب بد جلف ۲ و... دیدم

روزها بیکارم و از بیکاریم لذت می برم😂

دارم تابلوی جدید میکشم😍 بعضی وقتا هم ظرف و سفال و.. رنگ میکنم😄

تو این مدت بعضی وقتا می رفتیم بیرون.

رفتیم خونه ی خالم😊 آرمان هم که دیگه نگم😍😍😍

ای خدا😘😘 همش ورجه وورجه میکرد😍😂

بعدشم رفتیم پیش آرشیدا😍😍

 انقدر ذوق کرده بود میخواستم برم پیشش😘😘😍😍 خیلییی وقت بود نرفته بودم خونشون

دخترمه دیگه😍😍😍😍😍 آرشیدا بچه بود به من میگفت مامان😂

مثلا میگفت مامان!

خالم میگفت بله بعد میگفت: نه اون مامان😍😍 منو میگفت😂

یه بارم رفته بودیم پارک بعد من آرشیدا رو سوار تاب کرده بودم. خیلی کوچولو بود. من رفتم که بستنیامونو بگیرم که دیدم یه دختره داره میگه دختر خانم آبجیت داره صدات می کنه😐 منم برگشتم دیدم آرشیدا داره داده میزنه آبجییییی! اشاره هم می کرد بیا😂😂😂😂😂😍

کلا همه بچه ها منو دوست دارن میرم خونه مامان بزرگم میدون میان منو بغل میکنن تازه دعواشونم میشه😍😂

🌹

این روزا همش تو نتم😂😐 واقعا تفریح دیگه ای نیست یا دارم فیلم میبینم یا با بچه ها حرف میزنم. روزا با فاطمه حرف میزنیم و غش غش میخندیم😂😂 بازم فقط خودمون میفهمیم چی میگیم😑😂😂

تا الان همه  اکیپمون ۱۵ ساله شدن بجز من😄

به من میگن کوچک ترین عضو نفسان😂💓

کوچولوی کی بودم من؟😂

(خودشیفته نیستیما😂 نفسان=نوشین​​_فاطمه_ساجده_آوا_نرگس)

نرگس بزرگترینمونه ۵ بهمن شد ۱۵ ساله💓

بعد فاطمه س که ۲۱ تیر ۱۵ ساله شد😘

بعدش آوا ۱۸ مرداد😍

امروزم که تولد ساجده س😍

تولدتون مبارک عشق جان ها😍😍😍💓💓😘😘💓😍

واسه تولد بچه ها استوری گذاشتم اما یادم رفت اسکیرین بگیرم بذارم

خب اینم اندراحوالات تابستانی🌈

تمشک😋

​​​​​

اینجا داشتم آب پریا میدیدم😍

آیس پک😜

بستنی😝

ماکارنی خواهر پز😍

عکاسی😍 

این تابستون خیلی با بقیه تابستونا فرق داشت. کلاس و مسافرت و... هم به خاطر کرونا تعطیل شد😕

از ۱۵ شهریورهم قراره مدرسه ها باز بشه اما به احتمال زیاد بازم مجازیه😒

پ.ن۱: این پست با تاخیر فراوان گذاشته شد😂

پ.ن۲: چندتا پست رو چکنویس کردم که توچند رور آینده میذارم😄

 خدانگهدارتون💓

پسندها (5)

نظرات (2)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
27 مرداد 99 15:14
همیشه خوش باشی عزیزم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جان💓

28 مرداد 99 2:27
وضعیت منم به همین شکله 😁 موفق باشید.😉😊🌺🌹🌸🌷🌻🌼
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂
ممنون همچنین😍