نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

پایان ترم اول دانشگاه 😍🥰💖

1402/12/5 17:28
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
153 بازدید
اشتراک گذاری

ترم اول دانشگاه هم تموم شدو من از ترمک بودن دراومدم😂 این ترم از قشنگ ترین و تازه ترین تجربه‌های عمرم بود 😍 درس خوندن توی رشته ای که عاشقشی خیلی حس خوبیه🥰 منکه همش ذوق دارم زودتر درسم تموم بشه و برم سرکلاس🤩 اونموقع دیگه رسماً میشم خانم معلم🤗😘 

همه ی سعی و تلاشم اینه که مهربون ترین و رفیق ترین معلم بچه‌ها باشم❣️ دوست دارم از بی دغدغه ترین روزهای زندگیشون خاطرات خوبی براشون بجا بمونه ✨🤍 بالاخره ما قراره چندصد روز در کنار همدیگه باشیم اگه رفیق نباشیم سختمون میشه دیگه:/ مگه نه ؟؟ 

از روزهای دانشگاهی بخوام بهتون بگم، باید بگم روزهایی که از صبح تا غروب کلاس داشتیم من متلاشی برمیگشتم خونه😑 کلاسای آخر که من کاملا خواب بودم فقط چشمام باز بود😂 وااااااقعا این کلاسا برام سخت و عذاب آور بود😖 چون هیچجوره نمی‌تونستم سرحال باشم. البته یه سری روش بکار بردم که یکم سطح هوشیاریمو می‌برد بالا و گهگاهی یه چیزایی متوجه میشدم😂 مثلا یه بطری آب میذاشتم کنارم و تند تند آب میخوردم، نفسای عمیق میکشیدم و جزوه مینوشتم حتی اگر درس عمومی بودو نیازی به جزوه نداشت( صرفاً بخاطر اینکه هوشیار بمونم) 

اون اوایل که رفته بودم ثبت نام فکر نمی‌کردم انقدر سریع بتونم دوست پیدا کنم مخصوصا که بیشتر دوستای دبیرستانم بلافاصله بعد از کنکور و اعلام نتایج کلا رفتن که رفتن☹️ انگار هیچوقت نبودن... خیلی دلم شکست اما بالاخره آدم از بین همین شکستنا جوونه میزنه دیگه😉😍 روز اول دانشگاه با نگار دوست شدم روزای بعدشم با عسل و مبینا 🥰 

هرازگاهی باهم میریم بیرون کافه به لیمو رفتیم که خیلییییی خوشگل بود، بعد امتحانمون رفتیم بستنی شاد و بستنی خاص و... خلاصه که سعی میکنیم خوش بگذرونیم ✌️

راستی همه ترم اول درس میخونن بعد ول میکنن من برعکس بودم☹️😂 نخوندم و شب امتحان به فنا رفتم 😂😂 هرچند که معدل الف شدم😏😂 اما خب تصمیم گرفتم ترم آینده درسمو خوب بخونم😍 

برنامه ی ترم اولم رو مینویسم اینجا تا به یادگار بمونه 🤭 این ترم ۱۷ واحد داشتیم 

سه شنبه:

کاربست فناوری با استاد کچویی

آیین زندگی استاد افشار نادری

چهارشنبه:

کاربست فناوری با استاد کچویی

تربیت بدنی با استاد شکیبا

ادبیات کودک با استاد کارخانه

سیره تربیتی پیامبر (ص)و ائمه(ع) با استاد تاجیک اسماعیلی

روانشناسی تربیتی با استاد علایی

پنجشنبه:

​​​​​​آموزش هنر با استاد احمدی

​​​​​​آموزش ریاضی با استاد فرزام

مبانی آموزش و پرورش با استاد احمدی خاوه

فعلا همین خداحافظ 😍✌️✨

پسندها (3)

نظرات (3)

آویناآوینا
6 اسفند 02 20:03
امشالله موفق باشه نوشین دختر باهوش 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزدلم😍❤️
یگانه
17 اسفند 02 5:21
سلام نوشین جونم😍
من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم😍
شما هم دانشجو معلم هستید؟🤔😍
انشاءالله که موفق باشید نوشین جونم❤
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام یگانه ی عزیز😍❤️
بلههههه👩&zwj🏫
همچنین خوشگلم 😍❤️
یگانه
27 اسفند 02 11:58
سلام مجدد😅
نماز روزه هاتون قبول❤️

پس چه عااالی😍😍خیلی خوشحالم براتون نوشین جونم😚❤️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین 😇❤️
قربونت برم 😍❤️💕💕💕