نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

و آخر این قصه ی سرد و سفید، همیشه سبز خواهد بود💚

1403/1/1 23:44
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
95 بازدید
اشتراک گذاری

بهار خانوم از راه رسیده و یه سال جدید برامون عیدی اورده😍💕 توی کیفش یه عالمه شکوفه و طراوت و سرزندگیه!❤️🌈 بهار اومده تن سردو یخ زده زمینو بیدار کنه و به زندگی بَرِشگردونه!💚 روز ها قراره آفتابی و گرم بشن و کوچه ها باغچه ها دوباره سبز بشن 😍 پس چرا ما با بهار جوونه نزنیم ؟ بهار میخواد یادمون بیاره که `آخر این قصه ی سرد و سفید ، همیشه سبز خواهد بود...💚`

ازت ممنونیم بهار خانوم مهربون😍🌈

خدای قشنگمون ۳۶۶ روز جدید و دست نخورده بهمون بخشیده تا دوباره زندگیو از اول شروع کنیم. دوباره بخندیم ، دوباره یادبگیریم، دوباره اشتباه کنیم ، دوباره فکر کنیم و دوباره تلاش کنیم واسه رسیدن به آرزوهامون💕 

۳۶۶ روز زمان کمی نیست مگه نه؟؟ 

بنظرم واسه برنامه ریزی کردن و به ثمر رسوندنش زمان خوبی هم هست😍

پاشید برید یه دفتر خوشگل بردارید و توش برای سال جدیدتون برنامه ریزی کنید 😍 یک سال رو هدفمند زندگی کنید و سال دیگه همین موقع بشینید روی مبل به دستاوردهاتون نگا کنید!

همه ی اینارو گفتم تا یه وقت غصه نخورید واسه روزای پیش رو هااا تلاش کنید واسه قشنگ کردنشون💚❤️🌈 باور کنید میشه:) من امتحانش کردم:) 

خلاصه که عیدتون مبارک 😍💕 

الهی که سال خیلی خوبی برای هممون باشه 😍 پر از سلامتی پر از دل خوش پر از پووول😅

الهی که امسال آخرین سال انتظار منتظرا باشه... یکی از همین روزای پیش رو بشنویم: أَلا یَا أَهلَ الْعَالَم...🥺♥️ و بعدش بهشتو روی زمین تجربه کنیم...🌈💕 

یه دعاهم شما توی کامنتا کنید😍

الهی آمین🌸

تا پست بعدی بدرود👋

پسندها (5)

نظرات (2)

آویناآوینا
4 فروردین 03 8:17
😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
❤️❤️
alma
12 فروردین 03 16:18
سلام نوشین جان
من از زمانی که شما نهم بودی و من ششم، پیگیر مطالب و وبلاگت بودم؛ حالا امسال من نهم شدم و به کمکت نیاز دارم! 🫠😂
عزیزم من برای شروع امتحانات ترم، یواش یواش دارم آماده می شوم و کل عید را درس خواندم؛ اما از دفاعی هیچ چیز بلد نیستم! 💔
شما که تجربه امتحان دفاعی را داری لطفا من را راهنمایی کن؛ آیا می شود شب امتحان خواند و بیست گرفت یا به مدت زمان بیشتری نیاز دارد؟
عيدت مبارک عزیزم. سبز باشی و مانا! 💜🪻
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزم 😍❤️ چقدر باحاللل نمیدونستم اینو 😁😍 چه خوب که از الان داری آماده میشی🤓 ببین من خودمو دقیق یادم نیست اما معلم دفاعیمون سخت گیر بودو هرجلسه امتحان می&zwnjگرفت ازمون😑 ولی وقتی مجازی شد یادم نمیاد خونده باشمش😂😂 فلذا شب امتحان خوندم 😂😂 تازه کروناهم داشتم😐 دفاعی مطالب آنچنان سختی نداره بیشتر حفظی هست. اما پیشنهاد نمیکنم شب امتحان بخونی. از الان هفته ای یه درس بخون تا اون موقع خیلییی به نفعت میشه. استرس هم نداشته باش&hearts️