نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

ختم امتحانات😍😜😜

1398/10/29 16:07
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
2,274 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره امتحان های ماهم تموم شددددددددد🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

ازاد شدم خوشحال ننه

ایشاالله ازادی قسمت همه

ازاد شدم چشمام تره😂😂😂

 خدایا شکرت😘

امتحان هارو عالی دادم 😍

هرچند که چندتا امتحان اول اصلا استرس نداشتم و عین خیالم نبود😐اما دیگه استرسم شروع شد😐

این استرس هم خوبه هم بد

خوبیش اینه که از استرس میشینم و کلییی میخونم😂

اما بدیش اینه که واقعا سر استرس گرفتن هام اذیت میشم😢

خلاصه گذشت😂

امتحان اول ریاضی_شنبه۱۴ ۱۰ ۱۳۹۸

ناگفته نماند خیلی واسه امتحانم نگران بودم اما معلممون خانم مرادی گفت چون نتونسته با ما خوب کار بکنه امتحانو خیلی راحت گفته😃

اخه معلممون نی نی داره😊وبه خاطر همین چند جلسه ی اخر نتونست بیاد مدرسه و حالش خیلی بد بود😢

انشاالله حالتون خوب بشه خانم مرادی

امتحان خوب بود .چهارشنبه و پنجشنبه ریاضی کار کردم جمعه هم قرار بود بمونم خونه و کار کنم که پشیمون شدم و با مامانم رفتم خونه ی خالم😂

امتحان دوم قرآن_یکشنبه ۱۵ ۱۰ ۱۳۹۸

امتحان قرآن هم که اب خوردن😁

معلم:خانم کچویی 

عالی بود.

امتحان سوم مطالعات _دوشنبه ۱۶ ۱۰۱۳۹۸

تعطیل.... افتاد شنبه ی هفته ی بعد تاریخ ۲۸۱۰۱۳۹۸

امتحان اجتماعی هم خوب بود ولی خیلی زیاد بود دیتم درد گرفت😩

معلم:خانم کیلانی

امتحان چهارم انشا ٕ _ سه شنبه۱۷۱۰۱۳۹۸

تعطیل..... افتاد یکشنبه ی هفته ی بعد ۱۹۱۰۱۳۹۸ انشا هم خوب بود ولی خیلی وضوع داده بود ‌و خیلیی خسته شدم😑

معلم:خانم میرزایی

امتحان پنجم عربی_چهارشنبه۱۸۱۰۱۳۹۸

امتحان عربی هم خیلی خوب بود.

معلم:خانم کچویی

امتحان ششم علوم _ شنبه۲۱۱۰۱۳۹۸

امتحان علوم هم خیلی راحت بود آخر هفته خوب خونده بودم😃

معلم:خانم شیبانی

امتحان هفتم املا_یکشنبه ۲۲۱۰۱۳۹۸

اونم اب خوردن😄

معلم:خانم میرزایی

امتحان هشتم زبان_دوشنبه ۲۳۱۰۱۳۹۸

واسه امتحان زبان قبلش کلی خوندم و خداروشکر خیلی خوب بود😃

همون روز امتحان لیسینیگ هم داشتیم و اونم عالی😃

معلم:خانم میرهادی

امتحان نهم امادگی دفاعی_سه شنبه۲۴۱۰۱۳۹۸

واسه دفاعی هم خوب خوندم و بازم خیلی خوب بود😀

معلم:خانم صابریان

امتحان دهم دینی_چهار شنبه ۲۵۱۰۱۳۹۸

امتحان دینی یه قضیه داشت😐

ولی خیلی خوب دادم🌹

معلم :خانم مرادی(خواهر خانم مرادی ریاضی)

امروز ۲۹۱۰۱۳۹۸ بعد از انشا ازمون گزینه ی دو گرفتن و منم سر انشا خیلیی خسته شده بودم و گزینه دو رو همیمجوری زدم😄😄

ولی دفترچه رو اوردم خونه بعدا حل کنم😉

بعد از گزینه ی دو هم جلسه گذاشته بودنبرای ما نهمی ها و ماماناواسهانتخاب رشته😐

مامانم سر کار بود و آبجی جون اومد😊🙈

بعد برگه ی الویت هارو دادن که امروز پر کنیم و فردا تحویل بدیم😢

من که بین دو راهی گیر کردم😢

واقعا نمیدونم چه رشته ای برم😞

خدایا کمک کن😘

شما چه رشته ای میرید؟

روزهاتون رنگی🌈

نوشین تا این لحظه ۱۴سال و ۴ماه و ۲۵روز سن دارد.

پسندها (17)

نظرات (10)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
29 دی 98 16:16
موفق باشی
ما هم امسال دفاعی داریم متاسفانه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون زهرا جون😍
😰
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
29 دی 98 16:19
انشالله موفق باشی دوست خوبم😘😘😘
من به نظرم تجربی بخونم🙄😀
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
متشکرم 😘😘😍
خودمم بین تجربی و انسانی موندم😞
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
29 دی 98 16:40
خداروشکر که همه رو عالی دادی عزیزم😍😍😍❤
امتحانای ما واقعاااااا سخت بود درحد تیزهوشان که اصلا آمادگیش رو نداشتیم☹
من بین تجربی وکامپیوتر موندم هرچی خدا بخواد همون بشه از الان خودمون رو اذیت نکنیم خدابزرگه😍ان شاءالله توهم بهترین رشته رو بری....💖💖💖
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون مبیناجون😘😘
چه بد😞
انشاالله😊
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
29 دی 98 16:47
موفق باشی نوشین جون ما هم هفته ی پیش تموم شد😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم
​​​​​​😍😍😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
29 دی 98 20:10
موفق باشی نوشین جونمم😘😍
ما هفته پیش دوشنبه تموم کردیم امتحانامونو 2 روزم تعطیل بودیم 2 روزم آخر هفته یعنی عالیی بود
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم😘😘😘😘😘😘😘
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
29 دی 98 23:20
فقط امتحان دینی😂😂😑 من تصمیممو گرفتم میرم تجربی. چون رشته های دیگه به دردم نمیخورن و تنوع شغل های رشته تجربی به نظرم بیشتره

1 بهمن 98 0:21
همه درسها تموم میشن و عمر ما هم می گذرد فقط کیفیت اون مهمه پس از اون لذت ببر و سعی کن همیشه نام نیک تو این دنیا بزاری
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
🌸🌸🌸🌹
طاهرهطاهره
2 بهمن 98 0:45
به سلامتی  نوشین جون.خوشحالم که خوشحالی😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلیی ممنون😍😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 بهمن 98 23:04
نوشین جان لطفا میای نی نی گپ؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
بله عزیزم❤

10 بهمن 98 2:49
😘😘😘😘😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
💝💝💝