نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

بازم برف😍

1398/11/22 20:41
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خوبین

منم‌خوبم

بالاخره برف اومد و نشست😍

۲۲ بهمن ۱۳۹۸

صبح زود مامان و بابام بیدارم کردن که پاشو ببین چه برفی اومده منم تو عالم خواب بلند شدم و رفتم پشت پنجره دیدنم بلههه 😍😍

بعد دوباره خوابیدم😁

خوابم میومد خب😂

بیدار شدم و رفتم توی حیاط برف بازی ☺

کف حیاط یخ زده بود راه که میرفتم یخ ها خورد میشد و صدا میداد😍

اینم آدم برفی من 😚

بله همونطور که مشخصه چشمای آدم برفی حبوباته😂

مامانم هویجارو خرد کرده بود منم به جای دماغ آدم برفی پفک هندی نارنجی گذاشتم😅😐

دهنشم هویج خورد شدس😂

آدم برفیم تا چند روز زنده بود😐😂 حتی چندبارم اوردمش تو خونه 😂😂

بعد چند روز خودم خوردش کردم😅 خیلی کیف داد خورد کردن برف😍

پسندها (2)

نظرات (0)