نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

تولد ۱۵ سالگیم🌈

1399/6/5 12:47
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
3,888 بازدید
اشتراک گذاری

تولدم مبارک🎂

یک سال دیگه هم گذشت🎈

منم یک سال بزرگتر شدم🌈

تولدت مبارک من!🎊

امروز روز تولد من است و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم
که خلق شده ام تا زیباترین لحظه ها را برای خود و جهان اطرافم رقم بزنم 🌈
تولدم مبارک !🎉

اینم تبریک های نی نی وبلاگ جان😍😍

تبریک دوست عزیزم😍😍😍😍😍😍😍

وب خاطرات وانیلی😍

ممنونم که به یادم بودی😍

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

و اینک به وقت ۱۵ سالگی💝

۱۵ سالگی لطفا خوش بگذر😘

بازم مثل همیشه خانواده جونم برام تولد گرفتن😍 

از چند روز قبل همش باهم دیگه پچ پچ میکردن منم که نمیفهمیدم😂

البته بابام یهو از دهنش پرید😂😂

اما واقعا برام زحمت کشیدن 😍 دستتون دردنکنه عزیزای دل😍😘😘😘😘

تبریک های شما نی نی وبلاگی ها هم خیلی خوشحالم کرد😍😘

از تک تکتون ممنونم😘😘😍😍😍

شب تولدم آبجیمینا رفته بودن بیرون مامان بابامم رفتن شام بگیرن منم که خونه بودم و اصلا هم از چیزی خبر نداشتم😂😐

ولی بعد که اومدن هیچی دستشون نبود😶

بعد شام من داشتم تو نی نی وبلاگ میچرخیدم که یهو آبجیم با یه کیک اومد و تولدمو تبریک گفت😘😍😍😍😍

تموم کادوها و کیک رو گذاشته بودن تو پارکینگ😅😍

قرارشد اول شمعو فوت کنم بعد کادوها😘

داشتم با کیکم عکس میگرفتم که داداشم منو خندوند و شمع خاموش شد😂

بقیه نمیدونستن من شمعو واقعا فوت کردم یانه😂😂😂

دوباره روشن کردن و شمعمو فوت کردم و افتادم توی دنیای ۱۵ سالگی!

😍😍😘😘

بعدهم کیکمو بریدم😍

نوبت کادوها کهشد به من گفتن چشماتو ببند منم همونطور که چشمامو بسته بودم همش استرس داشتم داداشم اذیت کنه😂😂 برادراست دیگر😑

بعد یهو داداشم یه چیز گنده پرت کرد روم😂😂😂

چشمامو باز کردم دیدم بله برام یه خرس بزرگ خریدن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

خیلیییی خوشحال شدم😍😍😍😍😍😍😍

آبجیمم برام واتر اسلایم  و کلاسور و خودکار خریده بود😍😍😘

داداشمم برام گل خریده بود😍😍😍😘

دستتون دردنکنه واقعا خوشحال شدم😍😘😘

یه چیز بامزه هم اتفاق افتاد که چقدر بهش خندیدیم😂😂😂😂

آبجیم میره برام واتر اسلایم میخره

بعد مامان بابام میرن همون مغازه برام واتر اسلایم بخرن فروشنده میگه همین الان دخترتون اومد خرید😂😂 ولی مامان بابام دوباره میخرن😂😂😍 

چند دقیقه بعد دوباره داداشم میره همون مغازه واسه من واتر اسلایم بخره😂😂😂😂 فروشنده میگه چه خبره امشب همین الان مامان و آبحیت خریدن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یعنی این شناختی که خانواده از من دارن و خودم ندارم😂

از بس که من عشق اسلایمم😂😂😂

بعد داداشم میره برام گل میخره😍😘😘

خب دیگه اینم عکسای تولدم😘😘😘

ببعی جان😍😅

اینم کادوهام😍😍😍

کادوی مامان بابا جونم😘😍😍😍

دستتون دردنکنه مهربونا😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

کادوی داداش جونم😘😍😍😍😍😍😍😍

مرسی عشق خواهر😘😘😍😍😍😍😍😍

کادوی خواهری جان😘😍😍😍😍😍😍

دستتون دردنکنه😘😘😍😍😍😍

😘😘😍💝💝💝💝💝💛💛💛💛💛💛💛💛

تبریکای دوستام و فامیلامون😍😍😍😍

فدای تک تکتون💝😘😘😘😘😘

تبریکای فاطمه همش سانسورشده😂😂😂😂💝

استوری ها😍😍😘

آبجی جونمم توی اینستا واسم استوری گذاشت😍😍

آوا چندتا از عکسامونم استوری گذاشت که دیگه اونارو نذاشتم😘

استوری های خودم🌼

تبریکا خیلیییییی زیاد بود من چندتاشو گذاشتم واسه یادگاری 😍

از همتون ممنونم که به یادم بودید 😘😘😘😘

تولدم خیلیییییی خوش گذشت جاتون خالی😍😘😘😘😘

میخواستم دیشب پست بذارم که بچه ها رگباری داشتن تبریک میگفتن و پیام میفرستادن😅 💝

تا موقعی که بخوابم داشتم جوابشونو میدادم💛

بازم ازهمتون تشکر میکنم🌈

روزهاتون رنگی🌈💝

خدانگهدار😘

ممنون که وقت گذاشتید🌈

نوشین تا این لحظه ۱۵ سال و ۱ روز سن دارد.

پسندها (15)

نظرات (11)

меliкамеliка
5 شهریور 99 13:13
بازم تولدت مبارک نوشین جون 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
5 شهریور 99 13:29
تولدت مبارک نوشین جون🥰😍❣💕
آرزوهات همرنگ خاطره هات👑🌹😇🎂🍫🍭
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون مبینا جون😍😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
5 شهریور 99 13:35
مباركهههههههههه عزيزمممممممممم😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونمممم😍😍😍😘

5 شهریور 99 14:58
مبارک باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسیییییییی😍😘😘😘😘😘😘😘😘
پرنسس زهراپرنسس زهرا
5 شهریور 99 15:36
تولدت مبارک نوشین جون
سیما خاتونسیما خاتون
6 شهریور 99 15:22
ای جاانم
تولدت مبارک نوشین خانوم🎈🎂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونم😘😍😍😍😍😍😍😘
طاهرهطاهره
6 شهریور 99 18:25
تولدت مبارک عزیزدلم💝
برات عمرطولانی همراه باخوشی وخوشبختی،کنارعزیزات آرزومیکنم.
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون از شما😍 😘😍😍😍😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 شهریور 99 16:36
تولدت مبارک عزیزم 120 ساله بشی ایشالا
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون زهرا جون😍😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
21 شهریور 99 12:54
تولدت با تاخیر مبارک نوشین جونم😍🤩💝
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی بهاره گلی😍😍😍
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 مهر 99 16:30
تبریکای من فقط😂
همش با رمزه😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
آره😂😂😂😂😂💜
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
2 آبان 99 9:48
تولدت مبارک باشه نوشین جون 😊 
امیدواریم 15 سالگی بهت خوش بگذرد عزیزم 💗 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی سارا جون😍&hearts️&hearts️