نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

کسی اینجا هست؟!

1402/7/30 23:42
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
207 بازدید
اشتراک گذاری

نمی‌دونم الان که این متنو مینویسم اصلا کسی منو یادش میاد یا نه!😂 خیلیییی وقته نیومده بودم به وبلاگم سربزنم راستش اونقدر درگیر کنکور بودم و از طرفی هم حالم زیاد نرمال نبود برای همین نیومدم.

یادمه چقدر روزای اولی که وبلاگمو زده بودم کلی براش ذوق داشتم و چقدر براش برنامه ریزی میکردم و چه فکرایی براش داشتم! اما یه موقعی اومد که خاطرات شکلاتیم ۴ساله شد و من اصلا یادم نبود که وبلاگ دارم... بگذریم! حالا که برگشتم😍❤️ 

دوست دارم وبلاگمو دوباره زنده کنم و خاطراتمو توش ثبت کنم. وبلاگ کوچولوی من هنوز کلی بازدیدکننده داره که پستامو میخوننو با اینکه نیستم برام کامنت میذارن🥺🥰 

دوباره شروع میکنم خاطره نویسی رو❤️ 

اینبار میخوام از حال و هوای جوونی براتون بنویسم !​!!

پسندها (3)

نظرات (3)

آویناآوینا
30 مهر 02 23:50
من یادمه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
آوینا جان😍 
یادمه وقتی پدرتون براتون وبلاگ ساخته بود دنبالتون میکردم ❤️ نمیدونستم اونقدر بزرگ شدی که خودت وبلاگت رو مدیریت میکنی❤️❤️

30 مهر 02 23:53
من تازه وبلاگ تورو دنبال کرده بودم ولی دیدم که رفتی و نیستی یه سال بود که چیز جدیدی نذاشته بودی ولی وبلاگت قشنگه😊ممنون میشم من رو هم دنبال کنید
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 🤗❤️ 
بله نبودم...
حتما❤️
آویناآوینا
1 آبان 02 11:13
چه خوب که برگشتی نوشین خانم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم آوینای عزیز❤️