نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

و پایان امسال💕۱۴۰۲

1402/12/29 23:50
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
106 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این پست رو مینویسم ، چندساعتی به تحویل سال مونده و قراره واسه آخرین بار توی امسال بخوابم 😂 

امسال سال خوبی بود برام. خیلی بزرگ شدم. جوری که فکر میکنم ۱۰ سال گذشته... اصلا باورم نمیشه که اول این سال مدرسه میرفتم و حالا ترم دوم دانشگاهم! ۱۴۰۲ تلخ شروع شد اما خیلی قشنگ تموم شد♥️ 

امسال مدرسمو تموم کردم و فارغ‌التحصیل شدم، کنکور دادم و دانشگاه قبول شدم، دوستامو شناختم ، دوستای جدید پیدا کردم ، به درآمد رسیدم و...

راستش نمیتونم تمام اتفاق ها و دستاوردهای امسالمو یه جا بنویسم. یه روزایی از درد مچاله میشدم و آرزو میکردم ای کاش هیچوقت نبودم، یه روزایی هم خداروشکر میکردم بخاطر زندگی کردنم. آره زندگی همه ی اینارو باهم داره:)

تموم اینارو گفتم تا بگم نوشینی که امسالو شروع کرد با نوشینی که داره تمومش میکنه خیلی فرق داره! خیلی بزرگ تر شده ، خیلی پوست کلفت شده! خیلی له شده ولی خیلیم از جاش بلند شده!

ازت ممنونم من! که دووم اوردی و روزای قشنگ رو بالاخره دیدی♥️ 

و ازت ممنونم ۱۴۰۲ که کلی درس بهم دادی💕

پسندها (3)

نظرات (4)

🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳
1 فروردین 03 8:49
عیدتون مبارک😊
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
همچنین عزیزم 😍💕
آویناآوینا
1 فروردین 03 9:15
انشالله سال خوبی داشته بتشید نوشین خانوم دوست قدیمی و زیبای من و به همه آرزوهای خوبت برسی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم ازت آوینای عزیزم 😍❤️ دختر خوب و مهربونم 💕😘 همچنین شما💕
یگانه
1 فروردین 03 13:52
عیدتون مبارک خانم معلم🥳🌹
با آرزوی بهترین ها❤😚🤍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی یگانه ی عزیزم 😍😘❤️
انشالله سال خیلی خوبی برات باشه ❤️
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
1 فروردین 03 18:30
عیدتون مبارک نوشین جون &hearts️
خداروشکر که سال خوبی براتون بوده آخه همه همیشه تحویل سال می گن وای چه سال بدز بود 🥴
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
عید شماهم مبارک گلم😘❤️
اره همینه😅 منم ۶ ماه اول سال اصلا برام خوب نبود بشدت بخاطر کنکور و نتایج تحت فشار بودم. اما شکر خدا این نیمه سال ورق برگشت و شد روزای خوب زندگیم🌈