نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

کلاس دهم و لوازم تحریرش😉♥️

1399/10/9 11:30
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
5,658 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی پر از زیبایی است

به آن توجه کن!!!

​​​به زنبور عسل...

به کودک کوچک و چهره های خندان دقت کن!

باران را نفس بکش و باد را احساس کن💜

زندگی ات را زندگی کن و برای رویاهایت مبارزه کن👊

🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃

سَلٰامَلِکُمْ

حالتون خوبه؟

بلههههه

لبا خندونه

بلههههه

😂😂😂

نمیدونم چرا یهو این اومد به ذهنم😂😂😂😂

کیا با ریتم خوندنش؟😅😂😂

دوستان اول از همه بگم که این پست با تاخیر خیلی خیلی زیاد ثبت میشه و سعی کردم تموم اتفاقات امسالم رو توی این پست بنویسم😉💜

خب

جونم براتون بگه که از وقتی که مدرسه ها شروع شده من به شدت درگیر درس و مدرسه شدم😰 وقتایی هم که وقت اضافه دارم معمولا استراحت میکنم و با بچه ها حرف میزنم به خاطر همین وقت نمی کنم بیام نی نی وبلاگ

از مدرسه ها بگم که اکیپ پنج نفرمون میشه گفت از هم جدا شد😢

من و ساجده و آوا تو یه مدرسه و فاطمه و نرگس هم توی یه مدرسه هستن😖

اولش هممون خیلییی ناراحت بودیم😭😭

اما خب دیدیم که دوستی ما خیلی پرو پا قرص تر ازاین حرفاست که بخواد با عوض شدن مدرسه به هم بخوره😍

واسه همین هر روز به هم دیگه پیام میدیم😘

امسال مدرسه ها نیمه حضوری شد مدرسه ی ماهم زوج و فرد شد. ما یه کلاس تقریبا۳۰ نفری هستیم به خاطر همین گروه الف و ب شدیم. من هم گروه ب بودم . خوشبختانه بیشتر دوستام تو گروه ب بودن💜

البته این زوج و فردها هم زیاد دووم نیاورد و مدارس کلااا مجازی شد😑

اینم ساعت های کلاسامون👇

ساعت اول ۴۵ : ۷  الی ۵۰ : ۸

ساعت دوم  ۱۵ : ۹  الی  ۲۰ : ۱۰ 

ساعت سوم  ۴۵ : ۱۰ الی ۵۰ : ۱۱

ساعت چهارم  ۱۵ : ۱۲  الی  ۲۰ : ۱۳

قطعا تا آخر سال هممون چشمامونو از دست میدیم😩

و اینم برنامه هفتگی👇 

برنامه هفتگی کلاس دهم تجربی

شنبه : 

زبان.ریاضی.ریاضی(فوق برنامه).زبان/آمادگی

یکشنبه:

تفکر.شیمی.فیزیک/فیزیک(فوق برنامه).شیمی(فوق برنامه)

دوشنبه:

ریاضی.دینی.آمادگی.ورزش

سه شنبه:

عربی.ادبیات.جغرافیا.زیست

چهارشنبه:

نگارش.شیمی.فیزیک.زیست/زیست(فوق برنامه)

🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

ما حدودا تا یک ماه پیش کتاب نداشتیم با اینکه از چندین ماه پیش ثبت نام کردیم اما تازه بهمون کتاب دادن. مجبور بودیم از روی عکس و پی دی اف و... درس بخونیم که واقعاااا سخته کننده بود و  فکر کنم چشمای همه ضعیف میشه😭

منکه رفتم از همسایمون کتاب گرفتم😢 البته اونم توی کتاباش زیاد مطلب نوشته بود  من نمیتونستم از روی کتابش درس بخونم چون عادت دارم کتابم فوق العاده تمیز و خلوت باشه.

خلاصه که بعداز مدت هاا بهمون کتاب دادن.

از درسامون بگم که از نظر من خیلی سخت نیست خداروشکر درسایی مثل زیست و شیمی و.. خیلی راحت میخونم. و روزی هزاربار خدارو شکر میکنم که نرفتم انسانی البته به انسانی ها برنخوره هااااا قطعا شما استعدادشو دارین ولی من اگه رفته بودم قطعا نابود بودم چون اصللاا نمیتونم اجتماعی و جغرافی و... بخونم🤯

الانم واسه خوندن جغرافیا واقعااااا اذیت میشم . اصلا ما تجربیارو چه به جغرافی😡

هعی بگذریم😀😉

مهم زیست و... هست که راحت میخونم🤗

معلمامونم خداروشکر خیلی خوبن به جز چندتا که اوناهم بد نیستن ولی من خیلی راضی نیستم😕

امسال یه پامون تو شاده یه پامون توی واتساپ😂

شاد هنگ میکنه و ماهم میریم واتساپ چندبارم کلاسامون کلا پرید خود شاد پاکشون کرد😐😂😂

پیاماهم دیر به دیر میاد یهو میبینی معلما صدبار صدات کردن ولی واسه تو هیچ پیامی نمیاد😐😐😐😐😐😐😐😂😂

ولی الان کلا توی واتساپیم چی بشه بریم شاد

روزها همش با فاطمه حرف میزنم بحث خاصی هم نداریم ولی خب خیلی حرف میزنیم😐😀

بچه های کلاسمونم بدک نیستن چندتاشون خیلی رو مخ منو دوستامن☺️

اگه اموزش حضوری بود احتمال درگیری من با اونا صدونود درصد بود 😂😂😂

البته از این موجودات تو همه مدرسه ها هستن😒

امسال با چندتا دیگه از دوستامم خیلی صمیمی شدم😍😍

البته قبلشم دوست بودیما ولی الان یه چیز دیگس🤭🥰🤗😍

مبینا🥰 ملیکا🥰 مریم🥰 معصومه 🥰

در کنار اکیپ نفسان😍😍😍

نفس شروع زندگیست

عشق قسمتی از زندگیست

اما دوست خوب قلب زندگیست...❤️❤️

🧡🎀🧡🎀🧡🎀🧡🎀🧡🎀🧡🎀🧡

این شبا ‌پایتخت و کیمیا و پس از باران و پشت بام تهران وگشت پلیس و به کجا چنین شتابان و میبینم البته یه سریشون تموم شد🥰 خیلی کیف میده واقعا

کروناهم مثل اینکه حالا حالاها نمیخواد شرشو کم کنه🤦 خسته شدیم ازبس ماسک زدیم و دستامونو الکل زدیم😭🤦

ختم عزیزمم به خاطر کرونا خیلی خلوت بود البته خودمون به همه گفتیم هیچکس نیاد حتی تو اعلامیه هم نوشتیم مراسم نیست😓

چندروز ختم خودمون از صبح تا شب میرفتیم خونشون😓 چند نفری هم میومدن مدام هم همه دستاشونو ضدعفونی میکردنم منکهمعروف شده بودم هم ه میگفتن نوشییین الکل😂😂

برای پذیرایی هم پک گرفتیم که توش کروسان و آبمیوه و میوه بود. صبح مراسم خودمون بسته بندی کردیم و بردیم سر مزار.

متاسفانه پسر عموم و خانوادش کرونا گرفتن😓 البته قرنطینه بودن و اصلا نیومدن همه نگران اوناهم بودن ولی خداروشکر حالشون بهتر شده♥️

خونه ی عزیزم خیلی سوت و کور شد😓 راسته که میگن بزرگترا که میرن صفا هم از خونه میره

جای خالیش خیلی توی خونه حس میشه😭 بعد از آقا بزرگتر همه عزیز بود خونه ی به اون بزرگی دیگه هیچکس توش نبود هنوز کسی باور نمیکنه دیگه عزیز پیشمون نیست😭 منکه دوشبه هرشب خواب عزیز رو میبینم😓 خدا رحمتت کنه عزیز جون🖤

🌺🌸🌸🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

امتحانات میان ترم ماهم باهر سختی که بود گذشت البته وقت مطالعمون خیلیییی کم بود

اینم برنامش:

برنامه امتحانی دهم تجربی:

شنبه ۲۴ / ۸ : زبان

یکشنبه ۲۵/ ۸: شیمی

دوشنبه ۲۶/ ۸ : دینی

سه شنبه ۲۷/ ۸: عربی(زنگ چهارم)

چهارشنبه ۲۸/ ۸ : زیست

شنبه ۱/ ۹ : ریاضی

یکشنبه ۲ / ۹ : فیزیک

سه شنبه ۴/ ۹ : جغرافیا

چهارشنبه ۵/ ۹: ادبیات

🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌻🌼🌼

خب دیگه میرسیم به همین الان!

امروز ۹ دی ماه ۱۳۹۹ هست و امتحانای  ترم اول ما شروع شده که اینم مجازیه😁

خوبیه امتحانای مجازی اینه که حداقل ادم استرسش کمتره🤭

تا الان ما سه تا امتحان دادیم که خداروشکر خوب بود.

برنامه امتحانی:

امیدوارم امتحانامون خوب باشه🥰😍

با آرزوی موفقیت برای همه ی دانش اموزا و دانشجوها♥️

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

دارم کتاب یادت باشه و راز میخونم😍

خیلی قشنگن تموم که شد معرفیشون میکنم😍

میخوام یه دسته جدا برای معرفی کتاب هام بذارم🥰

❤️🧡💛💚💙💜🤎🤍❤️🧡💛💙💜🤎🤍♥️

راستی از لوازم تحریر امسالم عکسی نذاشتم!

با اینکه همون شهریور خریدمشون🥰 الان یه چندتا عکس مختصر میذارم😍🌺🥰

کلا ادم بزرگتر که میشه دیگه اونقدرا هم واسه خریدن لوازم تحریر ذوق نداره و وسایل موردنیازشم خیلی کمتر میشه😁

خب دیگه بریم سراغ عکسا:📸

دفترام😍🥰

کلاسورها🌸 تا الان فقط از کلاسورام استفاده کردم🤗

کتابام🎀

سایر وسایل😁🧡

کیفم🤗🥰

کفشم😍 آل استار 🥰😍😍😍 از پروفایل وبلاگمم مشخصه که چقدر آل استار دوست دارم😍😍😍😍🥰🥰😍 امسال و دو سال دیگه هم کفشم آل استار بود😘😘😘😘

🌸🎵🌸🎵🌸🎵🌸🎵🌸🎵

راستییییییییی تواین مدت دوتا مسابقه شرکت کردم جفتشم رتبه اوردم😁♥️ 

یکی برای اموزش مجازی کاریکاتور درست کردم 

یکی هم برای اب کلیپ ساختم🤗

اینم جایزه هام😍🥰

کاریکاتور 🤗

کلیپ اب😍

🥰🤗🤭🤗🤗🤗🤗🤗🤗

خب دیگه این پست هم تموم شد❤️

مرسی که وقت گذاشتید 🧡

تا پست های دیگر بدرود 😁💕 

پسندها (22)

نظرات (25)

RayaRaya
9 دی 99 11:45
عالی بود عزیزم😍
لوازمت خیلی خوشگله🤩
رتبه هات و جوایزش هم مبارکت باشه😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 😍❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
9 دی 99 11:45
انشاالله تموم امتحاناتو عالی بدی و موفق بشی نوشین جون. خدا عزیزت رو رحمت کنه روحشون شاد.
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جون💕
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 دی 99 12:04
من کامل با ریتم خوندم عالیی بود قشنگ مناسب حال اون لحظه که داشتم😂😂❤
مگه کسی هم هست که درگیر درس و مشق نباشه!؟؟؟
لامصب چسبیده ولمون هم نمیکنه😑
​​​​عههه؟؟؟
چرا جدا شدین؟؟؟
چه بددد😢
​​​​​​آخی خیلی بده اینکه مدرسه ها جدا بشه😑
چقدر هم عاااالللییی!! آره بابا کامل با هم چت میکنین و... دیگه جای نگرانی نمیمونه😂❤
ما کاملا آنلاین هست کلاسامون😁
ما پنج ساعت داریم😐😑
یعنی حدودا تا ساعت دو😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
اییی من اصلا از جغرافیا خوشم نمیاد😐😑
حتما کتاب عالی ای هست😍❤❤💓
چه لوازم تحریرای خوشکلییی😍😍😍💙💙
مبارکههه😘😘😘
واااایییی تبریک میگممممم💝💝💞💞💟💟💟💜💜💜😍😍😍😍😍😘😘😘😘

پ.ن. من چون تیکه تیکه پستو خوندم و دونه دونه جمله نوشتم اینجوری شده تعجب نکن😂😂😂

پ.ن۲. دنبالم کردی؟
نمیدونم والا آلزایمر دارم😂😂😂
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
​​​​​
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خودمم همیشه با ریتم میخونمش😂😂
نه والا همه الان درگیر درس و مشقن ادم اصلا نمیتونه نفس بکشه 🤦
مدرسه هامون از هم جدا شد😭😭😭
اره هر روز بهم پیام میدیم و زنگ میزنیم 🤪 نمیذاریم همو فراموش کنیم😁❤️
ماهم آنلاینیم🥰😁 
واقعا تایم کلاسا خیلی زیادهه😓😭
منم مثل توعم واقعا از جغرافی و اجتماعی و... بدم میاد🤦 کلا از درسای حفظ کردنی بدم میاد🤦🤦
خیلی عالین حتما توی وبلاگم میذارم🥰😍
مرسی عزیزمممم😍😍😍
ممنونمممم😍😍🥰🥰
پاسخ پ.ن: عیب نداره منم تیکه تیکه خوندم جواب دادم😂❤️
پاسخ پ.ن۲: بله عزیزم❤️
این چه حرفیه 💕
ممنون از کامنت قشنگت😍🥰❤️
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 دی 99 15:07
عههه راستیییی
۱۱۱ فالوو داری😍😍😂
چه عدد باحالی!!!😂
مبارکه😍😘😘😘🎂🎁
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اره خیلی رنده😁❤️❤️
ممنون❤️
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
9 دی 99 15:17
فالور رو نوشتم فالوو😂😂
اصن ولش کن همون دنبال کننده خودمون😂😂😂😂😂😂😂😂
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اره بابا راحت باش😂😂😂😂❤️
فاطمه
9 دی 99 18:39
عهه عکس کاریکاتورتم میذاشتی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
پیداش نکردم😂
فاطمه
9 دی 99 18:40
یکم دیر تر میذاشتی این پستو😐٣٠٠ ساله میگم پست بذار انگار نه انگار 😑
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ببخشید 😂😁
فاطمه
9 دی 99 18:41
کیفت مدلش شبیه کیف منه
فقط واسه من کهکشانیه
پیش هم بودیم ست بود😢
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اره شبیهه😍
حیف😢😭😭😭💔
فاطمه
9 دی 99 18:42
امتحان فارسیو خوب بدی فردا 😘❤️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون 😍🥰 توهم امتحان زبانتو خوب بدی انشالله 🥰😍 حواست باشه یهو زنگ نزنه بهت😂😁
فاطمه
9 دی 99 18:44
نبابا
تو سایت میگیره 
خداروشکر تستیه و توضیحی نیست ٢٠ سال بخوای دلیل بیاری😑😑
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
عه توسایته؟؟؟؟
خداروشکر 😍
اره واقعا چقدر باید واسش دلیل مینوشتی😑 دلیلامونم فقط خودمونو قانع میکرد😂😂😂
فاطمه
9 دی 99 19:00
اره  😂 😂 😂 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂😂
mahsamahsa
9 دی 99 19:20
عزیزم وسایلهات خیلی خوشگلن انشالله در امتحانهات موفق باشی💐
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونم😍❤️🥰
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
9 دی 99 20:38
خیلی خوشگل مبارکه😉
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 😍❤️🥰
melika💛
9 دی 99 21:39
خیلییییی قشنگ بود نوشین😍💕&hearts️🤩
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی ملی جانم😍🥰🥰😘😘😘
melika🧡
9 دی 99 21:42
نوشین فقط آل استارت😂😄💕
خیلی قشنگن مبارک باشهه💃💃&hearts️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😁😁❤️
مرسی عشقم🥰😘😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 دی 99 7:16
موفق باشی قشنگم💕😍
لوازم تحریرت هم خیلی قشنگن🥰😘
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیز دلم 😍😍🥰🥰😘😘
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
17 دی 99 14:21
چه لوازم خوشگلی😍
همیشه موفق باشی نوشین جونم😘
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم😍😍🥰
меliкамеliка
18 دی 99 22:28
سلام
موفق باشی نوشین جون 🤓
واییی یادت باشد 😃😂😂هزار بار خوندمش 😂😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام مرسی عزیزم❤️
خیلی قشنگه😍😁
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
18 دی 99 22:53
پستت عالی بود 😍💛😍💛😍
همیشه موفق​​​ باشی عزیزم 😍❤️😍❤️😍❤️😍❤️😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیز دلم 😍😍😍❤️🥰🥰❤️❤️😍😍❤️😍😍❤️🥰😍😍🥰
طاهرهطاهره
23 دی 99 12:41
رتبه آوردنت مبارک نوشین جون
چه لوازم التحریرقشنگی
من عاشق لوازم التحریرم وهمیشه هم درحال خریدشم،بااینکه خودم لازم ندارم ولی خوشم میادبراآرمان وآرمین وبقیه بچه های فامیل بخرم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
یه دنیا ممنونم😍❤️🥰
چقدر خوب❤️👍😍 منم خیلی خوشم میاد🥰
مامان پریمامان پری
24 دی 99 11:29
موفق باشی عزیزم😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی😍❤️🥰
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 بهمن 99 3:01
😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😍😍🥰💞
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
15 بهمن 99 5:52
مبارکه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی 💞
setiseti
9 اسفند 99 14:37
سلام عزیزم 
هر چند دیر هست ولی بازم موفق باشی 
و وسایل هات خیلی قشنگن 
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام مرسی از لطفتون 😍❤️
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
14 اسفند 99 17:27
عزیرم وسایلات خیلی قشنگن مبارکت باشه به خوشی استفاده کنی😘
موفق باشی عشقم😍😍😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیز دلم❤️❤️❤️