نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

تو دنیای منی مامانِ من😍😍🥰

1399/11/21 17:19
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
418 بازدید
اشتراک گذاری

مامان!

دخترت فدای هر نفست😍 روزت مبارک زندگی من😻💞🥰😍🥰💞💞😍😍😘😘😘

سایه ت بالای سرمون باشه همیشه😍😍😍😍😘😘😘😘😘

مادر...❤️

تکیه گاه امن من😍

دخترت هر وقت دلش از دنیا و نامهربانی‌هایش می‌گیرد💔

می‌خواهد آنقدر کوچک شود که دوباره در آغوش پر مهر تو جا شود🥰

و یادش برود غیر از این آغوش گرم💕

چیز دیگری در دنیا وجود دارد..

عشق و جون من روزت مبارک😍😘😘😘😘💞

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

مامانه مهربونم💞

ببخشید اگه بعضی وقتا اذیتت میکنم😅💔

ببخشید اگه بعضی وقتا خیلی غر میزنم😂

ولی با این حال تو همیشه بهترین دوستِ منی❤️

یه دوسته مهربون

لطفایی که در حق منو خواهر برادرمو بابا میکنی خیلی بزرگه و هیچکس مثل تو نمیتونه انقدر مهربون باشه!

قشنگ ترین مامان دنیا عاشقونه دوست دارم ❤️😍😍😍😍😍😘😘😘😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😍😍😍❤️❤️

خدا قشنگ ترین نعمتی که میتونست به من بده تویی😘😍

روزت مبارک مامانه قشنگم😍😘😘😘😘😘💕💕💕

❤️😄❤️

پ.ن: دوستان این پست رو همون روز مادر نوشتم اما یادم رفت آپلود کنم😂😂

پ.ن ۲: حالا شما آبرو داری کنید فکر کنید روز مادره😂😅

پسندها (10)

نظرات (4)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
21 بهمن 99 17:37
روز مادرو تبریک میگم نوشین عزیزم. انشاالله سایه مامانت همیشه بالا سرت باشه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرای عزیزم😍😍❤️
RayaRaya
21 بهمن 99 18:05
ایشالا همیشه سایتشون بالای سرت باشه نوشین جون😘😘❤️🎀
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 😍❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
22 بهمن 99 2:30
روزشون مبارک نوشین جونم😍😍❣
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون مبینا جون😍😍😍
mahsamahsa
22 بهمن 99 9:25
عزیزم روز مادر رو به مادر گلت تبریک میگم انشالله همیشه سایه شون بالای سرت باشه💓💜💚
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی از لطفتون🥰❤️😍