نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

آمد بهار جان ها😍

1400/1/4 19:48
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
372 بازدید
اشتراک گذاری

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی💕

که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی🌻

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش🍷

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی☝️

❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕❤️💕

امسال هم  بی سرو صدا اومدو ما وارد یکسال جدید شدیم 🥰

یه سالی که نمیدونیم خوبه یا بد! ولی امیدواریم خوب باشه 💕 حداقل بتونه غم و غصه های سال نه چندان خوبِ ۹۹ رو جبران کنه

امسال از نظر من با بقیه سال ها خیلی فرق می‌کنه یه جورایی همه چی از اول اول شروع میشه و یه فرصت خوبیه واسه اینکه خودمون رو تغییر بدیم💪❤️

سر سفره هفت‌سین من با اینکه کنکور ندارم اما واسه کنکوریا دعا کردم 💕 یه جورایی از همین الان اون استرس و دلشوره و فشار درساشونو درک میکنم و از خدا میخوام همشون به هدفای خوبشون برسن و نتیجه این ۱۲ سال درس خوندنشونو ببینن🥰

میخواستم کلییی دعای دیگه هم یکنم اما انقدر پسرداییم اذیت کرد نتونستم😐😂 ولی تا اونجایی که میتونستم واسه همه دعا کردم😍 انشالله امسال امام‌زمانمون هم ظهور کنه و امسال توی تقویم قلبامون ثبت بشه😍😍

امسال من یه سفره هفت‌سین ساده چیدم ولی خیلی به دلم نشست❤️😍

اینم عکس😘 یه کلیپ هم ازچیندنش ساختم که خیلیی عالی شد🥰🥰

یه چیز باحالم همین الان دیدم که من دقیقا ۱۵ سال و ۷ ماهمه😁چه زود ۷ ماه از ۱۵ سالگیم گذشت😐

خب دیگه اینم از پست عید ۱۴۰۰🥰 میخواستم زودتر بذارم اما دیدم انگار حسش نیست گذاشتم واسه ی بعد🧡

سال خوبی داشته باشید عزیزان 😍

انشالله ازتک تک

ماه ها 🌜

هفته ها🌺

روز ها🌞

ساعت ها⏰

دقیقه ها⏳

و ثانیه های این سال قشنگ لذت ببرید و از ته دل بخندید😍😍

خدانگهدارتون🥰😍 عیدتون هم مبارک 😍🥰😍🥰

پسندها (14)

نظرات (10)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 فروردین 00 19:53
عیدت مبارک عزیز دلم 
15 سال و 7 ماهگیت هم مبارک
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جونم😍😍😍❤️ عید شماهم مبارک 🥰😘😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 فروردین 00 23:04
عیدت مبارک نوشین جون💖😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 🥰😘😍
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 فروردین 00 23:32
 وای که چقد ما امسال عید و به هم تبریک گفتیم😍😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اره دقیقا 🤣🤣❤️❤️
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
5 فروردین 00 2:44
عیدت مبارک&zwnjنوشین جان🌹
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم عید توهم مبارک 😍❤️
mahsamahsa
5 فروردین 00 14:51
عزیزم عیدت مبارک انشالله سال خیلی خوبی رو پیش رو داشته باشی🌺🌺🌺
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم عید شماهم مبارک 🥰😍❤️

5 فروردین 00 14:57
۱۵سال و ۷ ماهگیت مبارک😁من ازت ۶ ماه کوچیک ترم😜🤭
چه سفره هفت سین خوشگلی⁦☺️⁩👏
​​​​
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 🥰❤️
مامان آنیلمامان آنیل
10 فروردین 00 17:45
عیدتون مبارک🌸🌸🌸🌸
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عید شماهم مبارک 😘
آبجی مهناآبجی مهنا
15 فروردین 00 13:34
نوشین جون از آشنایی باهات خوشحالم😘
من دنبالت کردم خوشحال می شم اگر دنبالم کنی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزم منم همینطور 🥰
مرسی حتما❤️
❤️Maman juni❤️Maman juni
17 فروردین 00 14:55
😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
❤️❤️

18 فروردین 00 20:32
سلام فالو شدی فالوم کن مرسی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام خواهش میکنم