نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

دستم را بگیر.... تو دریایی من کویر 💔

1400/5/28 14:13
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
432 بازدید
اشتراک گذاری

من بد کردم‌.... میدونم💔

آقای مهربونم 🖤

حال و روزم رو دیدی 😞 

ردم نکردی!!!

بی دست و پا، مثل من

ذاتا آقا ، مثل تو

سایت رو از سر من تو کن نکردی....

اربابم حسین...🖤🏴🏴

السلام علیک یا أباعبدالله

وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا

سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار

ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم

السلام علی الحسین

وعلى علی بن الحسین

وعلى أولاد الحسین

وعلى أصحاب الحسین🖤

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

اینم لینک مداحی اول پست👇

اربابم حسین...🖤

پسندها (7)

نظرات (4)


28 مرداد 00 15:08
تسلیت میگم نوشین جون😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون گلم🖤 
همچنین
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
28 مرداد 00 15:26
تسلیت نوشین جونم🖤🙏🏻
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 🖤🖤
همچنین
✿•selva•✿✿•selva•✿
28 مرداد 00 19:32
تسلیت میگم نوشین جون🖤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین 🖤🖤
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
28 مرداد 00 21:43
عزاداریهات قبول نوشین عزیزم. التماس دعا
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جونم محتاجیم به دعا🖤