نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

وقت قصه مرا صدا کن...🍃

1401/4/7 14:06
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
538 بازدید
اشتراک گذاری

سهراب کنار آن ها نشست و به ماه پیشونی گفت: پدرت چطور مادرت را طلاق داد ؟ماه پیشونی با تعجب به او نگاه کرد: این همه راه را آمده‌ای تا این را بپرسی ؟

سهراب که به جوی آب خیره شده بود گفت: پدر منم می‌خواهد مادرم را طلاق بدهد.

ماه پیشونی گفت:به همین سادگی که آب در این جوری می گذرد و می رود. نه خورشید دست از طلوع کردن برداشت و نه ما فراموش کرد که بتابد. نه شب و روز جایشان را عوض کردند و نه آدم ها تعجب کردند. فقط من گریه کردم!

اما سهراب خیال می کرد اگر راستی راستی پدرش ،مادرش را طلاق بدهد، مردم به هم سلام نمی کنند، ماشین ها همه ترمز می‌کنند و دیگر راه نمی روند، مدرسه ها تعطیل می شوند و باد گوشه ای می ایستد و خورشید سرد می شود...

🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

چند روز پیش که حوصلم سر رفته بود با خودم گفتم بذا این کتابیو که دوسال پیش از کتابخونه گرفتم و بعد بخاطر کرونا نتونستم برم پسش بدم،( چون تعطیل بود) بشینم بخونم! جالب بود که تو این مدت چندتا کتاب خونده بودم اما این یکی چنگی به دلم نمی‌زد که برم سراغش😬😂

خلاصه شروع کردم به خوندش و دیدم وااااااااای چه کتابیه😭♥️ بسییی خوب 🍃

واقعا نویسنده خیلی خوب متن هارو نوشته بود و ذهن خلاقی که داشت داستان های دیگه رو هم وارد این کتاب کرده بود و همین خیلی جالبش می کرد! حالا خودتون بخونید متوجهش میشد😍♥️

.

.

.

.

.

.

پ.ن: عکسی که گرفتم چطوره؟😉

پ.ن۲: عکس داغه داغه همین الان کتابو تموم کردم و یه راست رفتم ازش عکس گرفتم و این پست به دنیا اومد!!

امیدوارم دوستش داشته باشید♥️

پسندها (11)

نظرات (11)

سایهسایه
7 تیر 01 14:23
عکست فوق العاده ❤❤❤❤ولی سایه باید با ۸۷٪ نی نی وبلاگی ها از جمله نوشین خانن قهر کنه که چرا بهش سر نمیزنن🤕🤕😐😐🥲🥲
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 😍&hearts️
سایه باور کن بعد چندددماه اومدم نی نی وبلاگ 😬 
 
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
7 تیر 01 15:00
متنتون بهم حس خیلی خوبی داد😘🍓
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خوشحال شدم عزیزم چقدر خوب 😍😍&hearts️
𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪𝓽𝓪𝓷𝔂𝓪
7 تیر 01 15:19
عکستونم خیلی قشنگ بود😍👏🏻👌🏻
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم گلم😍&hearts️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 تیر 01 16:57
خیلی عالیه دوست کتابخون من🙂
اسم کتابش چیه؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم زهرای عزیزم🥰&hearts️
اسم کتاب وقت قصه مرا صدا کن هست. نوشته ی محمد رضا یوسفی.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
7 تیر 01 19:43
نوشین جانم کلی دلم برات تنگ شدههه🥰🥰
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
منم همینطوررر🥰&hearts️

7 تیر 01 23:24
بیا ببینم😐بیا اینجا😐 عکاسی رو خدا وکیلی چچور انقدر خوب بلدیییی:.)
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
دیگه دیگه 😌😂😂
عکاسی رو خیلی دوست دارم&hearts️&hearts️

7 تیر 01 23:24
با سایه موافق ام
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
7 تیر 01 23:58
ممنون که گفتی گلم. کاش بتونم فایل صوتیش رو گیر بیارم.
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم &hearts️
زهرا جان به نرم افزار طاقچه هم سر بزن احتمالا داشته باشه 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 تیر 01 17:35
مرسی که گفتی عزیزم. نرم افزارشو باید نصب کنم؟ آخه فکر نمیکنم رایگان باشه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
بله گلم اتفاقا کتاب رایگان خیلی داره. اما صوتی رو نمی&zwnjدونم اونم احتمالا باشه&hearts️
هلیچینوهلیچینو
9 تیر 01 9:10
باحال بود ایول نوشین خانم🙂💗
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم &hearts️
سایهسایه
1 آبان 02 14:45
این کتابو هنوز میخوام بخرم بخونم یادم میره😂😂💔💔
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂خیلی قشنگه😍😍