نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

هیرو!!😍🐦

1401/4/12 13:14
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
825 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماهی میشد که من دلم میخواست یه حیوون خونگی داشته باشم که دوستم بشه و منم ازش مراقبت کنم😍

تو فکرش بودم که یدونه عروس هلندی بگیرم 🤭 اما میترسیدم نتونم ازش نگه داری کنم چون مراقبت زیادی می‌خوان!
خلاصه منصرف شدم...
آخه دلمم میسوزه که از ماماناشون جداشون میکنن 🥲
چند وقت بعدش یعنی حدوداً یک ماه و نیم پیش، عموم یدونه مرغ مینا برای ما گرفت😍❤️
که اسمش شد هیرو!!
هیرو اسم یک افسر ارتش امپراتوری ژاپن در دسامبر ۱۹۴۴ بوده!( بله ما از این جور اسمای با ابهت می‌ذاریم روی بچمون😏😂 )
 با اینکه من مخالف گرفتنش بودم اما یهو هیرو شد قلللللب من🥲😍❤️
از همون وقتی که هیرو کوچولو بود منو داداشم بهش غذا میدادیم و ازش مراقبت میکردیم 🥰

و از یه جایی به بعد کلا هیرو شد بچه ی من و من ازش مراقبت میکردم😁♥️ 
اینم عکس کوچولویی های هیرو:😍

(اینجا غذا ریخته روی بدنش 😂)


تا اینکه هیرو بزرگ و بزرگ تر شد و کم کم یاد گرفت راه بره و بال هاشو تکون بده😍😍

اینجا دیگه دوران امتحانای من بود🥴 
قبل از اینکه برم امتحان بدم به هیرو غذا میدادم و بعد امتحانم که حدودا ۲.۳ ساعت بعد میشد دوباره میومدم به هیرو غذا میدادم و باهاش بازی می‌کردم 😍😍

کلی با هیرو پرواز تمرین کردم🕊️
تا اینکه هیرو بالاخره چند وقت پیش یاد گرفت پرواز کنه😍😍

عجیبه هااا!🧐 من با هیرو پرواز کردن رو تمرین کردم، اون یاد گرفت پرواز کنه اما خودم نه...!🙃 
هعییی بگذریم 😂
هیرو که یکم بزرگ تر شد براش یه قفس گرفتیم و هیرو اولش به شدددت متعجب به اطرافش نگاه می کرد!!🤭😂 چون تاحالا توی قفس نبود

خلاصه جونم براتون بگه که الان هیرو کلی پیشرفت کرده و قشنگ میتونه پرواز کنه😍
و اینکه هرررر جای خونه هم باشه منو ببینه سریع میاد میشه رو سر و شونه ی من🥹🥹 ای ننه🥹❤️
وقتی میبنه من از کنارش رد میشم انقدر سروصدا می‌کنه که بیارمش بیرون😂❤️
اره دیگه اینم از داستان هیرو خان ❤️
احتمالا از این به بعد هیرو توی گوشه و کنار پست ها نمایان باشه 😂❤️

حیف بود از پسرم پست نذارم!🐦

.

.

.

.

تا پست های دیگر بدرود 👋

پسندها (9)

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 تیر 01 19:55
آخییی
مبارکت باشه عزیزم
واقعا خیلی حس خوبیه نگه داری و غذا دادن به حیوونا
منم دوست دارم یا خرگوش داشته باشم یا کاسکو. ولی مامانم مخالف آوردن حیوون تو خونه هست. البته بابام قبلا یه قناری داشته.
در کل خرگوش خیلی خوبه. چون پرنده ها معمولا سر و صداشون زیاده. با حیوونای دیگه هم من مشکل دارم مخصوصا سگ و گربه.
نوشین جون همسایه ما هم یه پرنده داره، از صبح تا شب صداش تو خونه ماست.
خلاصه که... امیدوارم هیرو خان همیشه حالش خوب باشه.
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم &hearts️😍
دقیقا ماهم قبلا مرغ مینا داشتیم سرو صداشون اونقدر زیاد نیست
خیلی بامزن صحبت میکنن😍

12 تیر 01 22:35
هیرو گنگش بالاست🔥
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلییی😂😂😎😎
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
13 تیر 01 15:05
واقعا مرغ مینا صحبت میکنه؟ مثلا در چه حد؟ در حد کلمه؟ یا جمله هم میتونن بگن؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اره عزیزم
هم کلمه هم جمله خیلی باهوشن
سایهسایه
14 تیر 01 15:34
عکسشو پااااک کننننن😨😨😨
چش نخوره 
یا شایدم سایه نخورتش😂😂❤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂😂&hearts️
​​​از دست شما
setiseti
4 شهریور 01 23:54
نوشین جون تولدت مبارک &hearts️&hearts️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم ❤️❤️