نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

قبول شدم❤️

1402/8/1 0:08
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
840 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از کلی زحمت و سختی کلاس دوازدهم منم تموم شد وبرای کنکور ثبت نام کردم! درس خوندن برای کنکور درکنار مدرسه کار راحتی نبود. منم خیلی تلاش کردم اما هنوزم معتقدم اونجور که باید نخوندم😑( بسوزه پدر کمالگرایی) معلمای کلاس دوازدهمم رو مینویسم اینجا تا برام یادگاری بمونه😍😍❤️ یسریشون واقعا تحمل اون روزهارو برام آسونتر کردن😍❤️

خانم خواجوی، احمدی، ملکی، قدرتی، اکرمیه ، جعفری ، حاج آقایی، اردستانی و یازرلو

دبیرستان در کنار بچه های کلاسمون واقعاً قشنگ بود. خیلیییی بچه های خوبی داشتیم🥺❤️‌‌‌‌‌‌‌‌‌پایه ترین بودن و کنارشون خیلی چیزا یاد گرفتم😍 انشاالله که هرجا هستن بدرخشن چون لیاقتشو دارن😍😍 

همه ی اینارو گفتم که بگم من دانشگاه قبول شدممممممم😍😍😍😍😍😍😍

رشته ای که دوست داشتم 🥺

دانشگاهی که دوست داشتم🥺 

خیلی خوشحالم و از ته قلبم احساس میکنم انتخاب درستی کردم🥺😍😍❤️ امیدوارم با لطف خدای مهربونم بتونم توی شغلم موفق باشم🥺❤️ 

بگم چی قبول شدم؟؟؟

بیا پایین🤗

👩‍🏫

👩‍🏫

👩‍🏫

👩‍🏫

👩‍🏫

👩‍🏫

👩‍🏫

با اینکه استیکر ها لو دادن ولی مینویسم😍

من آموزش ابتدایی فرهنگیان قبول شدم😍😍😍❤️❤️❤️ بله من خانوم معلم شدم👩‍🏫👩‍🏫😍 

دانشگاهم شهر خودمونه❤️ قرار نیست برم خوابگاه 🤗 میمونم پیش عزیزترین هام💕

بعداز کلی انتظار و سختی کشیدن خدا معجزه وار برام جبران کرد❤️ واقعا فکرشو نمیکردم💕 شکرت خدای عزیزم🤗❤️ 

پنجشنبه شب بود که اعلام کردن تا ساعاتی دیگه جوابا میاد 🤫 با استرس سایت رو باز میکردم اما خبری نبود! همون موقع بود که به فاطمه پیام دادم و دیدم که اونم بیداره. جفتمون توی سایت منتظر بودیم اما دریغ از خبر! تا ساعت یک بیدار بودم اما بعدش گفتم بیخیال بذار برم بخوابم😥 

صبح بود که یهو در اتاق باز شد و مامان بابام با خوشحالی زیاد و لبخندددد( دورتون بگردم😍) اومدن توی اتاقم و گفتن جوابا اومددددد. منم بندری زدم از ترس😑 چون یهو اومدن تو و من خواب بودم. خلاصه که زهره ترک شدم گوشیو گرفتم و دیدم که بلههههه قبول شدممم😍😍😍 بعدش نشستیم با مامانم کد رشته رو چک کردیم و دیدیم محل خدمتمم شهر خودمونه😍😍 قشنگ همه چیز جفت و جور شد❤️❤️🤗 

خلاصه که این بود داستان قبولی من😁 

خواستم به کنکوری هامون بگم که بچه‌ها نگران نباشید. اونقدرررررررر رشته و دانشگاه هست که موقع انتخاب رشته می‌خندید به استرس هایی که کشیدین! کنکور سخته اما شما با استرس فقط خودتونو عقب میندازید. باور کنید دیر نشده همین الان بارتونو ببندید و شروع کنید. برنامه ریزی کنید و از حداقل شروع کنید فقط شروع کنید هیییییییییچ وقت اوضاع درست و مناسب نمیشه اینو بعدا میفهمید. بعدا میشینی نگا میکنی میبینی که چقدر فرصت داشتی اما فکر میکردی مناسب نیستن. 

نصیحت من به شما اینکه که دیر نشده! استرس نداشته باشید و شروع کنید. بعدش با هر مقدار پیشرفتی که داشتید هم ادامه بدید/ ادامه بدیدددددد ادامه بدیددددددددددددد

دوستون دارم😍❤️

به امید دیدار🤗

پسندها (9)

نظرات (11)

مامان مریممامان مریم
1 آبان 02 9:19
به به ! مبارک باشه 👏👏👏👏👏منم کلی ذوق کردم😍 یاد جواب کنکور خودم افتادم! چه رشته خوبی 😍 ایشالا به سلامتی و دل خوش میری دانشگاه و فارغ التحصیل میشی 🥰 آفرین  لایک داری 👍👏😍❤️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونم مریم خانوم😍❤️ انشالله سلامت باشید❤️
Hossein (-:Hossein (-:
1 آبان 02 12:06
به به مبارکا باشه
ان شاء الله دانش آموزان نخبه تربیت کنید 🙃🌹
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم حسین آقا🌺
سایهسایه
1 آبان 02 14:43
نوشین منو میشناسی؟😂😂💔پیر شدم .....
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
نه متاسفانه یادم نمیاد🥺 ولی الان یادم مونده که بهت نگم سحر😂😂
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
1 آبان 02 16:27
مبارکههه نوشین جونم دوست پر تلاشم
خیلی خیلی خوشحال شدم انشالله همیشه بدرخشی
دانشگاه فرهنگیان یکی از بهترین دانشگاه هاست
رشته ات هم عالیه
امیدوارم بهترین اتفاقها برات پیش بیاد عزیزم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرای عزیزم 😍😍❤️ انشالله موفق باشی❤️ ممنونم از دعای خوبت
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
2 آبان 02 15:44
به به عزیز جان مبارک باشه 😍
میشه بعداً بیای برامون از اینکه چجوری برای کنکور خوندی بگی؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی مهنا خانم😍😍😍
اره عزیزم یه پست جدا میذارم حتماً 
سایهسایه
2 آبان 02 20:21
بدجنس!😂😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂😂😂
سایهسایه
2 آبان 02 21:20
نوه ی پدربزرگ یا همون سایه هستم😌😌
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
شناختممم
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
3 آبان 02 13:54
مبارک باشه🌈💚
امیدوارم به تمام ارزو های خوبتون برسین⚡️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسیی ممنونم😍😍❤️
طنازطناز
3 آبان 02 14:44
این شغل با توجه به روحیاتتون برازنده ی شماست
خدا توی مسیر کاملا درستی قرارتون داده🥰
و راستی تبریک میگم خانم معلم🌱
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونممم طناز خانوم😍❤️ انشالله موفق باشید ❤️
madeline
5 آبان 02 8:52
وااااااای!خیلییییییی تبریک میگم خانم معلم آینده😍😍
خیلییییی خوبههههههه.آفریییییین.معلومه خیلی تلاش کردی تا بدستش آوردی بازم تبریک میگم امیدوارم بهترین باشی برای نسل آینده ی کشور و خودتم همیشه از کارت لذت ببری🧡🧡
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیززززم لطف داری😍😍🥰❤️❤️ 
انشالله 😍🥰
امیدوارم شماهم موفق باشی همیشه ❤️❤️🧡
DisdisiDisdisi
11 آبان 02 18:07
سلام خانم معلم
از دانشگاه فرهنگیان راضی هستید شما؟
اگر ممکن بود براتون بعداً در این باره یه پست بزارید🌱
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزم
من تازه رفتم دانشگاه ولی بله من خیلی راضیم😍🥰 
حتماااا ❤️