نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

اثر مرکب 💙☄️

1402/8/4 13:07
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
201 بازدید
اشتراک گذاری

💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚

به نام پروردگار قلم💙

من اومدم با یه معرفی کتاب دیگه ☁️ 

اما اینبار کتابی که میخوام معرفی کنم یکی از بی نظیر ترین کتاب هاییه که خوندم🥺 اصلا نمیتونم تأثیرگذاری و  ارزشمندی این کتابو توصیف کنم. 

 اگه به دنبال رشد شخصیت و توسعه ی فردی و بهتره بگم رسیدن به اهدافتون هستید این کتاب میتونه مثل یه گنج ارزشمند راه رو نشونتون بده🤗💚

تو این کتاب یسری تمرین هم وجود داره که بهتون کمک میکنه هدفتونو پیدا کنید، ارزش هاتونو کشف کنید و... 

خلاصه که خیلییییییی خوبه😚😚 حتما بهتون پیشنهادش میکنم:)‌ 

«اثر مرکب مطمئناً یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه بهبود فردی و موفقیت است که با اینکه سال‌های زیادی از انتشار آن نمی‌گذرد باعث تغییر زندگی بسیاری از انسان‌ها شده است.

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که این کتاب را خوانده باشد و آن را در زمره کتاب‌های مورد علاقه خود نیاورد !

نویسنده این کتاب دارن هاردی مدیرعامل سابق مجله موفقیت است که به سادگی یکی از رازهای مهم موفقیت را آموزش می‌دهد.

این کتاب یک فرمول هوشمندانه برای یک زندگی خارق‌العاده است که باید آن را بخوانید و به آن عمل کنید.»

ناشر: سپهر اندیشه

ویراستار: مصطفی خدادای

تا معرفی های دیگه خداحافظظظظظ😍🤗

💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان پسملامامان پسملا
12 آبان 02 12:20
کاش نکات مهم شو می گفتین.منم دانشجو هستم و وقتم خیلی کمه ، فرصت مطالعه خارجی کم دارم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
کتاب خیلی ارزشمندیه بنظرم حق مطلب ادا نمیشه تو چند سطر🙊 ولی اگر توی نت پیدا کردم میذارم حتما😍