نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

پرسش دو🌸

1398/12/23 18:26
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااامم 

حالتون چطوره؟

خیلی خوب استقبال کردید ممنون 🌹

از شما دعوت میکنم که به این پرسش ها که ادامه ی پرسش قبلیه جواب بدید🌻 

خیلی متشکرم

بهتون توصیه میکنم حتما به این پرسش ها جواب بدید 🌸 مطمئن باشید که خدا یه نیم نگاهی بهتون کرده تا با این جواب ها به یادش بیافتید💝

.

سوال :

.

چقدر در طول روز به امام زمان (عج) فکر میکنید؟

به نظرتون چرا تاحالا امام زمان ظهور نکرده؟

چه کار هایی برای اینکه زودتر ظهور کنن انجام میدین؟

چه کارهایی برای اینکه لبخند روی لبش بیارین انجام میدین؟

اصلا بهشون فکر میکنید؟

.

لطفا جواب بدید حتی به یکیش🌸

دوست دارم جواب هاتونو ببینم چون اصل کلیپ همین جواب های شماست...

ممنون🌹

پسندها (14)

نظرات (11)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
23 اسفند 98 18:36
من کل روز رو یعنی تمام مدت به امام زمان (ع)فکر میکنم...یکی از مهمترین اولویت های زندگیم فکر کردن به آقا و ظهورشون هست...امیدوارم که هرچه زودتر امام زمان(ع)ظهور کنن
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
23 اسفند 98 18:45
فکر که خب زیاد میکنم ولی کنارش بی توجهی هم میکنم😢 اونشو خدا میدونه. ولی شاید نبود یار برای امام.  سعی میکنم گناه نکنم. دعای عهد و فرج رو هم میخونم بله زیاااد فکر میکنم
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
23 اسفند 98 19:07
جواب سوال 1: خیلی زیاد جواب سوال 2: من فکر می کنم چون ظلم و ستم و بی عدالتی زیاد و ایمان ما سست شده و آقا منتظرن همه از ته قلب بهشون رجوع کنن و از ایشون کمک بخوان جواب سوال 3: برای تعجیل در ظهورشون دعا می کنم جواب سوال 4: سعی می کنم تا حد امکان دل نشکنم، به حق و حقوق دیگران و ایده ها و اعتقادات اونا ارزش و احترام قائل بشم و کلاً حق الناس رو رعایت کنم جواب سوال 5: بله

23 اسفند 98 19:43
جواب هاتون نوشین بانو: من به شخصه خیلی کم به یادشم ،چون اینقدر شبهه انداختند که اصل قضیه گم شده است که یه منجی باید بیاید جهان را پر عدل کند! ​​چون شرایطش فراهم نشده است هنوز! و جهان  آنچنان از ظلم و فساد پر می شود که مسلمانان صبح مومن وارد می شوند و در ظهر مشرک آنگاه آن مرد ایستاده در مکه قیام را آغاز می کند مردی حدود چهل ساله و با یارانش در مکانی به نام آرماگدون در نزدیکی بغداد نبرد را آغاز می کنند نبرد خیر و شر آنگاه که تمامی تکنولوژی های جنگی بشر بی اثر گردد. علامه امینی می گوید هر کس که آخر صلواتش عجل لولیک الفرج  رابگوید من اون رو تو ثواب کتاب الغدیر شریک می کنم و می دانیم که تمام عمر امینی در نوشتن این کتاب گذشت پس مهمترین کار دعا برای ظهور او است. بهترین کار برای اینکه لبخند بزند کارهای باید باشد که به شیعه بودنمون افتخار کند. و باید فکر کنیم،حتما فکر می کنم از این به بعد بیشتر.
Niki jonNiki jon
23 اسفند 98 20:00
۱-حداقل یک و نیم ساعت ۲-چون خدا صلاه ندونسته ۳-دعا میکنیم ۴-ظلم نمیکنیم بد اخلاقی نمیکنیم دل نمییشکنیم ۵-بله

23 اسفند 98 21:06
بهترین و شیرین ترین جواب رو نیکی خانوم داده است
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
24 اسفند 98 10:07
معمولا زیاد فکر میکنم به این موضوع . ولی به نظرم این ما انسان ها هستیم که با کارهامون ظهور ایشون رو عقب میندازیم. سعی میکنم کارهام خوب باشه گرچه بعضی وقت ها هم نمیشه😶
نیلوفر بانو
24 اسفند 98 14:55
سلام  راستشو بخواین خیلی به امام عصرمون فکر نمیکنم نه که بی اهمیت باشما نه ولی اینقدر خودمو پاک نمیدونم که با دعا کردنم امام عصرمون ظهور کنه ولی اینو ازصمیم قلب بهش معتقدم که خدا و امام زمان خیلی ماهارو دوست دارن و ان شالله همه ما به راه راست درحال حرکت باشیم و مطمئنم خدا همیشه همراهمونه
❤️Maman juni❤️Maman juni
25 اسفند 98 4:18
🤗
mahsamahsa
29 اسفند 98 9:47
به نظر من ما مسلمانها برای هر کار خوبی که بخواهیم انجام بدیم دنبال دلیل و علت میگردیم به قانونها پایبند نیستیم و بیشتر دلمون رو به فرضیات و تخیلات خوش میکنیم انسان بودن هیچ مرزی نداره و اعتقاداتی هم که ما داریم بعضی وقتها پایه شون از تار عنکبوت هم سست تره انشالله که با توجه عقلانی و نه احساسی و اعتقادی و تعصبی به همه چیز یک انسان ازاده باشیم و اونوقت هست که امام زمان هم ظهور میکنند و دین واقعی اسلام ونه این دین فعلی که ما دلمون رو بهش خوش کردیم جلوه میکنه

23 فروردین 99 10:58
گاهی اوقات آره بهشون فکر میکنم 😍خیلی دوستشون دارم و دوست دارم با کارای خوبم خوشحالشون کنم ❤️❤️مثلا به کسی که نیاز به کمک داره کمک میکنم❤️❤️💗💓