نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

دخترِ شینا🌻

1399/2/12 0:12
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
347 بازدید
اشتراک گذاری

 🌺بسم الله الرحمن الرحیم🌺

سر ظهر بود و داشتم از پله های بلند و زیادی که از ایوان شروع می شد و به حیاط ختم می شد پایین می آمدم که یک دفعه پسر جوانی روبه رویم ظاهر شد_ جاخوردم_زبانم بندآمد_ برای چند لحظه کوتاه نگاهمان به هم گره خورد_پسر سرش را پایین انداخت و سلام داد_آن قدر هول شده بودم که نتوانستم جواب سلامش را بدهم_بدون سلام و خداحافظی دویدم توی حیاط و از آنجا هم یک نفس به خانه خودمان رفتم_زن برادرم خدیجه داشت از چاه آب میکشید_من را که دید دلو آب از دستش رها شد و به ته چاه افتاد_ترسیده بود_ گفت:« قدم چه شده؟ چرا رنگت پریده؟»

🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃

متن بالا قسمتی از کتاب « دختر شینا » هست. خیلییییییی کتاب قشنگیه بهتون قول میدم از خوندنش پشیمون نمیشید🌷

من خودم به شخصه هزار بار خوندمش ولی هیچ وقت ازش خسته نمیشم💗

این کتاب معرکه س به هرکس پیشنهاد کردم خیلی خوشش اومده

خوندنش ضرری نداره😊

بچه ها عکسو خودم گرفتم😁

از این به بعد هر از گاهی کتابایی رو که میخونم بهتون معرفی میکنم😃

دختر شینا بهترین کتابیه که تا الان خوندم💜

اگر دوست داشتید یه فاتحه یا صلوات برای حاج ستار ابراهیمی هژیر و همسرشون بفرستید💕

🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃🌸

معرفی کتاب :👇

دُختر شینا

خاطرات قدم خیر محمدی کنعان( همسر سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر)

نویسنده : بهناز ضرّابی زاده

🍃🌻🍃🌻🍃🌻🍃

نام : قدم خیر محمدی کنعان

تولد : ۱۷ ۲ ۱۳۴۱، روستای قایش،رزن همدان

ازدواج : ۱۳ ۸ ۱۳۵۶

وفات: ۱۷ ۱۰۱۳۸۸

نام : حاج ستار ابراهیمی هژیر ( فرمانده گردان ۱۵۵ لشکر انصار االحسین ع )

تولد: ۱۱۸۱۳۳۵،روستای قایش ،رزن همدان

شهادت: ۱۲۱۲۱۳۶۵ شلمچه ( عملیات کربلای ۵)

🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

تقدیم به روح آسمانی سردار شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر و همسر نجیب و صبورش قدم خیر محمدی کنعان.

تقدیم به فرزندان گرانقدر شهید که این تلاش،سپاسی است اندک، از بسیار گذشت و مهربانی ایشان.

ب.ض

🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃

خدانگه دار👋👋👋

پسندها (8)

نظرات (7)


12 اردیبهشت 99 0:17
امتحانش میکنم مرسی عزیز😊
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مطمئن باش پشیمون نمیشی مهسا جون🌹

12 اردیبهشت 99 0:35
بسیار عالی
меliкамеliка
12 اردیبهشت 99 20:10
عکاس خیلی خوبی هستیا 🤩 منم تازه پی دی افش رو پیدا کردم حتما میخونم 😋
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
قربونت گلم😘😘😘
حتما بخونش💕
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
13 اردیبهشت 99 5:17
خیلی کتاب خوب و غمناکیه😞💖
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😐
اخرش غمناکه دیگه😁

13 اردیبهشت 99 14:36
منم خوندم خیلی قشنگه😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
بله😊

16 اردیبهشت 99 21:37
هرچی نوشین جونم خونده باشه حتما کتاب خوبیه..!💖💖
البته به نظر میرسسه واسه سن من مناسب نیست؟😃
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم💜
نمیدونم 😂 فکر نمیکنم بد باشه😉 ولی شاید خوشت نیاد🌻 بزرگ تر شدی بخون حتما💞

16 اردیبهشت 99 21:41
بله منم فکرنمیکنم زندگی نامه شهید بد باشه،فکر کنم درک بعضی بخش های کتاب برام سخت باشه😃
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
درسته😊