نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

زلزله

1399/2/25 17:10
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
223 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیشب حدود ساعت یک بود من داشتم سعی میکردم بخوابم😄 شب ها خیلی دیر میخوابم😑 بعد دیدم زمین داره میلرزه بلندشدم دیدم همچنان زمین داره میلرزه😐 

فهمیدم زلزله س...

رفتم مامان بابامو صدا کردم اونا نفهمیده بودن،تعجب کردن. چون زیر اتاق من پارکینگه من فهمیدم .

 آبجیم زنگ زد به خالم چون خونشون آپارتمانه.گفت رفتن تو کوچه.

من اون لحظه داشتم به خودم میگفتم چرا درس زلزله رو نخوندم😂 الان به دردم میخورد😂😂😂

خلاصه ما رفتیم تو پذیرایی خوابیدیم.ابجیم رفته بود ساک جمع کرد منم میخواستم ساک جمع کنم حال نداشتم😅😐

فردا صبح دیدم چقدر بچه ها توگروه حرف زدن😂😂😂

پسندها (1)

نظرات (0)