نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

قرنطینه:(

1399/3/2 22:14
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
585 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز قشنگی میشه

اگر هنر اینو داشته باشیم

که قشنگ زندگی کنیم

زیبا ببینم

ونفس بکشیم

وجز زیبایی نبینیم

چون،اعتقاد به خدا

زندگی را زیبا میکند🌈

🌳🌲🌳🌲🌳🌲🌳🌲🌳🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲

سَلامَلِکُم

حالتون خوبه؟؟؟

چه میکنید با قرنطینه ؟

منم بیکارر😁

روزها چند ساعت پای گوشیم که از کلاسا عقب نمونم😕

معلمامون خیلی سروقت نمیان و ماهم اذیت میشیم همش پای گوشی تازه اگر حضور غیاب کنن و ما نباشیم نمره کم میکنن😑 اوایل توی واتساپ کلاس داشتیم بعد رفتیم توی برنامه شاد.

همش میپرسن و امتحان میگیرن منم بیست میشم😆

هِیییی😄

امسال که نرفتیم مدرسه کلا😐

به قول مامانم اصلا فکرشم نمیکردید انقدر تعطیل باشید😂

ترم اول که همش الودگی هوا ،برف و... تعطیل شدیم ترم دومم که اصلا نرفتیم😐😂

زنگ تفریح مجازی میریم تو گروه با بچه ها حرف میزنیم😆 کلاس که شروع میشه یکی خبر میده هممون میدوییم حضور و غیاب😂 بعد دوباره میایم تو گروه اسم هرکیو که برای پرسش و... بگن بچه ها تو گروه میگن و اونم بی سر و صدا میره سر کلاس😅

این روز های من معمولا به استراحت میگذره😄

دوباره دارم دختر شینا میخونم😃

یعنی هزارررررر بار خوندمش ولی هیچ وقت ازش خسته نمیشم😇

من زنده ام رو هم دارم میخونم😆

خیلی دلم میخواد دوباره تابلو بکشم اما به خاطر کرونا نمیتونیم بریم بیرون و من رنگ بخرم.

دراولین فرصت رنگ میخرم و دوباره تابلو میکشم 😉

انشالله عکس تابلو قبلیمو براتون میذارم😊

حیاطمون خیلی قشنگ شده کلی گل داده😍

همش با بچه ها ویدیو کال میگیریم و کیف میکنیم😂

روزهاهم همش با فاطمه حرف میزنیم😂خوبه بحثی هم نداریما😐

خیلی دلم واسه زنگ تفریح ها تنگ شده فقط زنگ تفریح هاا😂

یادش بخیر

چقدر تو زمین چمن مدرسه حرف میزدیم و غش غش میخندیدیم😊

یه جوری حرف میزدیم که فقط خودمون میفهمیدیم چی میگیم😂هنوزم بچه ها نمیدونن ما به چی میخندیدیم😂😂😂😅

یادی هم بکنیم از هشتک هامون😂که بمب خندس واسه ما😂😂

#حسنا😂

#رها😂

#کیانا😂

#حنانه😂

#سُل😂

#ماکت_فوتبال😂

#اَاِاُاِ😂😐

#سامانیان😂

#پیراشکی😂

#کیف_پول😂

#زمین_چمن😂

#فلاسک_آب😂😂

#کُمِته😂😂

همینا یادم بود

دلم اون موقع هایی رو میخواد که معلم نداشتیم و تو حیاط کلیییی حرف میزدیم،اب بازی میکردیم😂،شوخی،خنده و....😢😊

🌴

این شب ها هم نون خ میدیدم و الانم متهم گریخت،میوه ممنوعه،زیرخاکی

.

.

اینم کارهای مدرسم که توی قرنطینه به کمک مامان جونم انجام دادم😍

انقدر کارام خوب شده بود بچه ها حسودیشون شد😂

کاروفناوری🌹

میوه آرایی🍊🍎🍏

سجاده نمدی😍

🌈🌈

🌈

به وقت شهرزاد😍

یعنی فکر نمیکنم عوامل شهرزاد به اندازه منو آبجیم این فیلمو دیده باشن😂

بازهم فیلم😜

اینجا فکر کنم داشتم عاشقانه

یه روز دیگه😘

سیب زمینی پنیری نونو پز😍😍😂😂

ماکارانی نونو پز😂😂😍😍

کدوی نونو ساز😂😂

آبجیم از کدوم خوشش اومد منم دادم بهش😂

.

.

.پایان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)