نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

فرفری😍

1399/3/2 22:33
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
924 بازدید
اشتراک گذاری

تو اگر دست نجنبانی دلم پیر شود
طفل نوپای غزل باز زمین‌گیر شود
بی‌قرارم که به دست آورمت من یا نه
ترسم از دست رَوی و تا ابد دیر شود


همه تقدیر جهان بی‌تو نمی‌ارزد هیچ
جز نگاه تو نگاهی که نمی‌ارزد هیچ
اندکی فرصت شادی که در این دنیا هست
بی‌تو این شادی و غم‌ها و جهان یکجا هیچ


فرفری موی غزل‌ساز منی
عشق خاموش غزل‌های من
تو از این حال دلم بی‌خبری
جز دل من به کسی دل ندهی


دل من گرمای دست تو را می‌خواهد
برق اغواگر چشمان تو را می‌خواهد
باد هم اغوای این همه موی فر شد
موی فردار غزل‌دار تو را می‌خواهد


من شدم دربدر یک بله از لب‌هایت
بس که یک عمر نشستم که بگویی شاید
این همه ناز نکن من چه گناهی کردم؟
که شدم عاشق آن روی چو قرص ماهت


فرفری موی غزل‌ساز منی
عشق خاموش غزل‌های من
تو از این حال دلم بی خبری
جز دل من به کسی دل ندهی...😍😍😍😍

دو خرداد روز جهانی موفرفری ها مبارککککک😅😘😘😘😘😘😘😘

روزمون مبارک فرفریا😊😍💜💜🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🌌🌌🌌🌌🌌🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇🎇👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

😍😘

😍

#مو_فرفری_باشی😍

😘😍😍😍😍😍😍😍😍

اینم استوری من تو واتساپ😘

اینم ما😊

خاله( مامان آرمان) 😘

فاطمه💟

سارا😍

اون یکی سارا😁

نرگس💜

و...

🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

پایان🌠

پسندها (22)

نظرات (9)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 خرداد 99 22:57
روزت مبارک فرفری خانم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جون😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
3 خرداد 99 3:51
❤ روز مو فرفری ها مبارکــــــــ❤ـــــــ
 
عه نوشین جون تو هم مو فرفریی؟؟؟😍😍😍😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون😍
بله😊😍😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
4 خرداد 99 7:56
وای چه خوبــــــ😍😍😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😍😘
نرگسنرگس
4 خرداد 99 12:28
روز همه مون مبارک 😂😂😂😂😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😘😂😂😂
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
4 خرداد 99 20:32
مبااااارکککک💕💕💕👏👏👏
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی😘😁

6 خرداد 99 15:23
روزمون مبارک😂😂😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مبارک😂😂
mahsamahsa
7 خرداد 99 19:01
عزیزم روز مو فرفری ها رو بهت تبریک میگم💚
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونم💟
طاهرهطاهره
31 خرداد 99 9:13
روزت مبارک عزیزدلم باتاخیرالبته
نمیدونستم توهم فرفری ای نوشین جونم
من وآرمینم فرفرییم
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونم طاهره خانم روز شما و آرمین جان هم مبارک😍😍😍😍😍
​​​​​​
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 تیر 99 16:07
عجب روزایی پیدا میشه😀😀

روزت مبارک عزیزم😘😘
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی😂😘