نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

کارنامه ی ترم دوم😘😘

1399/4/23 13:39
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
347 بازدید
اشتراک گذاری

سلاام

حالتون چطوره؟

بالاخره سال نهم هم تموم شد😍

واقعا زود گذشت😅 هرچند مدرسه نرفتیم😂

امتحانامون حضوری بود. باید با ماسک و دستکش میرفتیم خیلییی سخت بود😤

به خاطر کرونا سرویس نداشتیم صندلی هاروهم توی نمازخونه با فاصله چیده بودن جلوی درهم به دستامون اسپری میزدن.

امتحانا ساعت۸ صبح شروع میشد و ساعت برگشت هم معلوم نبود هرکس هرموقع امتحانش تموم میشد بر میگشت خونه به خاطر اینکه توی حیاط شلوغ نشه. منم با فاطمه و آوا پیاده برمیگشتیم توراه هم کلی گپ میزدیم😉

سر جلسه تا به ما برگه میدادن از هشت میگذشت منم همرو می نوشتم، چک میکردم ،میومدم بیرون منتظر بقیه هم میموندم تازه بعضی وقتا کارای مدرسمم انجام میدادن،پیاده هم برمیگشتیم بعد ساعت یه ربع به نه بود😐😂😂😂😂😂😂😂😂 یعنی داداشم بهم میخندیدا😂😂😂😂😂

با بچه ها یاد قبلا افتادیم که کف زمین چمن مدرسه تو حلق هم میشستیم شن( شنی که توی زمین چمن هست) پرت میکردیم سمت هم😐 کلی شن میرفت تو چشم و دهنمون😯و.... الان میفهمم قبلا چجوری بودیم اصلا یادش و میافتم حالم بد میشه😂😂

خب اینم برنامه امتحانی ترم دوم:

امتحانامون خوب بود یه سری از امتحانا چندتا سوال انتخابی داشت😆

امسال کارناممونو مجازی فرستادن😀

شاگرد ممتاز شدممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

خدایا شکرت 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😘😘😘😘😘

البته خیلی تلاش کردم و نتیجشو هم دیدم😍

😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

قبل از اینکه کارنامه هارو بدن داشتم با ساجده تلفنی حرف میزدم بعد میگفت تو که مطمئنم یا شاگرد اولی یا ممتاز

منم گفتم نه بابا

اونم گفت اکر شاگرد اول یا ممتاز شدی من شام میام خونتون😂 

منم گفتم اصلا اگه شاگرد شدم بیا اونم گفت باش😐

حالا ممتاز شدم😄😄😀😀😐

هیچی دیگه یه شام افتاد خونمون😂 ترم اولم از من شیرینی میخواستن منم خواستم براشون ببرم که تعطیل شدیم حالا کرونا رفت از دلشون درمیارم😜

خدایا صدهزار بار شکرت😍😍

پسندها (5)

نظرات (2)

طاهرهطاهره
2 مرداد 99 1:01
آفرین به شما،مبارک باشه عزیزم 
حالاکه ممتازشدی منم شام میام خونه تون😉
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونم😍😍
بفرمایید😅
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
5 مرداد 99 14:07
امیدوارم همیشه موفق باشی نوشین جان
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون زهرای عزیزم😘