نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

Hi summer😍

1399/4/23 13:57
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
323 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام

بالاخره تابستونمون شروع شد هرچند ۲۱ روز بعد از شروع تابستون😐

۲۱تیر آزمون نمونه داشتیم.واسه همین ۲۱روز از تابستونمون هدر رفت😤

روز آزمون که رفتم ،دیدم بچه ها صف بستن منم داشتم میگشتم آشنا پیدا کنم که دیدم فاطمه یهو داد زد نوووووشییییننن😂😂 یهو همه برگشتن نگاهم کردن😐😅😅 هیچی دیگه بچه ها کارتمو دیدن و صفمو پیدا کردم خیلی زود هم رفتیم تو جلوی در با دستگاه چک کردن گوشی نداشته باشیم😑 بعدهم تبمون رو چک کردن.به  بدبختی صندلی مونو پیدا کردیم😯 نیم ساعت الکی نشسته بودیم تا سوالات رو پخش کردن😤

دو ساعت بعد هم پاسخنامه هارو جمع کردن . وقتی رفتم بیرون دیدم مامانم جلو در منتظرم بود😍 بعد دیدم داداشم و آبجیمم اومدن😂😂 اونا تو ماشین بودن بعد میخواستن منو اذیت کنن و آهنگ بذارن بعد بیان پایین منو صدا کنن😐😐😐‌خداروشکر آبرو ریزی نکردن😅😂😂

مامانم برام تو لیوانم آب آلبالو درست کرده بود و با بیسکوییت اورده بود برام😅 فدای مهربونیات😘😘😘😘

بعد هم یه دور زدیم و برگشتیم خونه و من باورم نمیشد همه چیز تموم شده و میتونم با خیال راحت برم توی نت و فیلم ببینم و بخوابم و...😍

راستی تو راه هم فاطمه رو دیدم که داشت میرفت مغازه خوراکی بخره😂😂😂😂😂 تازه بابای دوستمم دیدم😂😑

الان چند روزی میگذره و من دارم عادت میکنم که دیگه درسام تموم شده و میتونم برای خودم باشم😆 بعضی صبح ها استرس میگیرم که باید بلندشم و درس بخونم اما یادم میاد که تموم شده و با عشق میخوابم😅😂

خلاصه که تابستون ماهم شروع شد😍 خدایا شکرت😘

اینم پیتزایی که بعد امتحانام خوردم😍😍

خیلی خوشمزه بود😆 جاتون خالی🌹

پسندها (7)

نظرات (5)

طاهرهطاهره
2 مرداد 99 0:58
موفق باشی خوشگل خانوم
انشاالله بقیه تابستون باکیفیت وعالی بگذره
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم طاهره خانم😘😘
🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
6 مرداد 99 13:33
موفق باشي خاطره قشنگي بود😘
چه واليپراي ناناسي😍
پيتزا هم نوش جون😋🍕
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی نسرین جان💖
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
6 مرداد 99 22:27
😂😂😂😂😂😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂😂😂

11 شهریور 99 14:56
دیر این پست رو دیدم چون درسای ماهم شروع شد😭😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂
از الان درساتون شروع شده؟؟

11 شهریور 99 15:44
چند روز دیگه مشق بارونیم😖
۱۵ شهریور ازت متنفرم!
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
آها😂😂
😞😢😢