نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

پایان کلاس نهم و انتخاب رشته🌈

1399/6/11 15:44
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
18,629 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره سال نهم هم تموم شد🍃 هرچند که مدرسه نرفتیم اما خب به هر حال استرس خودشو داشت. خیلی از انتخاب رشته میترسیدم که خداروشکر حل شد.

امسال از شانس خوب ما مشاور نداشتیم یعنی مشاورمون شد مدیر مدرسه بغلی و ما موندیم بی مشاور😐

​​​​​​من چندبار رفتم گفتم اما همش دلیل میاوردن😒 یه روزهم رفتیم با معاونمون حرف زدیم همون روز زنگ زدن مشاورمون اومد😂 همش میگفتن شما خیالتون راحت ما حواسمون هست. به همین نام و نشون یه روز قبل از اینکه قراربود الویت بندی کنیم مشاور جان اومد و یه کممم حرف زد😒 بعدم گفت فردا این برگه هارو بیارید. ماهم خیلی عصبانی شده بودیم هنوز تکلیفمون معلوم نبود و  خیلی حرص خوردیم 😡 اینم از پیگیری مدرسه ما

قبل از کرونا چندساعت بردنمون حوزه علمیه تا با رشته ها آشنا بشیم قرار بود مدارس دیگه هم بریم اما کرونا همه چیو خراب کرد😕

اوایل سال میخواستم برم انسانی اما وقتی که قرارشد الویت بندی کنیم دیدم  تجربی رو بیشتر دوست دارم و درس علوم رو خیلی راحت میخونم و میفهمم با معلممون هم صحبت کردم گفت میتونی تجربی بخونی و... خلاصه که دودل شدم. یه خورده خانوادم باهام صحبت کردن و تصمیم گرفتم برم تجربی😃

آخه دلایلم واسه انسانی این بود که متقاضی کمتری داره و درصد قبولیش بالا تره و نسبت به تجربی راحت تره اما دیدم هیچ جوره آبم با اجتماعی تو یه جوب نمیره چه برسه به اینکه از این به بعد بخوام تاریخ و جغرافیاو مدنی و فلسفه و... بخونم😧 در یه کلام متنفرم از اجتماعی😂😈

فاطمه و ساجده و آوا هم مثل من تجربی زدن 😊 تو اکیپ ما فقط نرگس رفت انسانی.

​​​​​​ترم اول آزمون هدایت تحصیلی دادیم که درصد بالایی تو انتخاب رشته داره

چند وقت پیش جواب هدایت تحصیلی اومد و الویت تجربی من شد الف😍

کلا نظری و.. رو الف اوردم فقط چندتا دونه هنر بود که الویتم شد ب که مهم نبود.

بابام رفت و پرونده مو گرفت و من رسما راهنماییم تموم شد.😍😊

هورااااا سیکل گرفتم😂😂😂😂

روی پروندمون یه کاغذ بود که تایم ثبت نام رو با توجه به الویت ها نوشته بود من چون الویتم الف بود باید دوشنبه میرفتم واسه ثبت نام. مدرسه ای که پیش ثبت نام کردم اسمش حضرت زهرا هست و مدرسه ی خیلی خوبیه 😘 خیلی هم بزرگ و فضاسازی شدس😍 

مدرسه ی حضرت زهرا دقیقا کنار اداره س حتی یکی از درهاش هم توی اداره باز میشه و من  هر روز میتونم مامانمو ببینم😂 قرار شده مامانم زنگ تفریح ها از پنجره اتاقش منو ببینه باهام دست تکون بده😂😂  

بعدشم با مامانم رفتم و ثبت نام کردم.  بقیه بچه ها هم تا اونجایی که من میدونم همین مدرسه ثبت نام کردن😊

راستی نمونه هم قبول شدم رشته ی ریاضی . ولی نرفتم😅 آخه ریاضی دوست ندارم خانوادمم زورم نکردن که برم نمونه فقط داداشم میگفت برو بعدش رشتتو عوض من که بخشنامه اومده نمیشه دیگه تغییر رشته داد. خلاصه که رفتم همون مدرسه ی حضرت زهرا که دست کمی از نمونه نداره😯

به هرکی میگم میخوام برم تجربی میگن تجربی سخته هااا پوستت کنده میشه و...😑 منم میگم نخیرررر😂 هرچند خودم میدونم قراره زیر فشار درس ها متلاشی بشم😂😂 ولی به روی خودم نمیارم😂😂

کرونا جان امسالوهم مجازی کرد😑 

خدا میدونه چی قراره سرمون بیاد😢 واقعا مجازی درس خوندن سخته مخصوصا واسه ما که پایمونو عوض کردیم😒

ما تلاشمونو میکنیم ببینیم دیگه بقیش با خدا😄

هرچه پیش آید خوش آید ما که خندان می رویم🌈

خلاصه که ماهم رفتیم تجربی😍

اینم چندتا عکس که توی آخرین روز راهنمایی ( امتحان دفاعی) گرفتیم😍😘

من و فاطمه😍

و پونصد هزارتا عکس دیگه😂😂

با ساجده و آوا هم عکس گرفتیم😘

لباسامون کثیف نیستااا😑 زنگ فرهنگ و هنر داشتیم آیینه رنگ میکردیم که رنگ هامون اضافه اومد. ماهم نشستیم رو لباسامون نقاشی کردیم😂😂

پ.ن۱: شما چه رشته ای رفتید؟؟؟

پ.ن۲: این پست هم با تاخیر فراوان گذاشته شد😂😑

پسندها (21)

نظرات (33)


11 شهریور 99 15:50
🤩 من که امسال میرم کلاس چهارم 🤩
😍 موفق باشی نوشین خانم گل 😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیز دلم توهم موفق باشی😍😘

11 شهریور 99 15:52
مرسی ممنون میشم برای پستم آخرم کامنت بذاری
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
عزیزم قبلا گذاشتم😊

11 شهریور 99 15:53
موفق باشی عزیز دلم!😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی مرسی😍😘

11 شهریور 99 15:57
من سال آینده انتخاب رشته دارم ،نهم سخته؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
موفق باشی😍
نهم از هشتم یه کم سخت تره اما اگر بخونی راحته😊
 
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
11 شهریور 99 16:54
موفق باشی عزیزم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون زهرا جون😍😘
PanisaPanisa
11 شهریور 99 17:18
عزیزم گوشیت اپله مال من من که ایپده
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
نه گلم 💞
چطور؟😁
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
11 شهریور 99 17:44
موفق باشی نوشین جان❤😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم😍😘

11 شهریور 99 18:46
ما گوشی ای به اسم آیپد نداریم! :|😂
اون تبلته!😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😐😂😂😂
گفتی گوشیت اپله؟ منم گفتم نه😂😂

11 شهریور 99 18:52
اون پانیسا بود نوشین من پانته آم😂
کلا گفتم ما گوشی ای به اسم آیپد نداریم که!😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂😂
آره نداریم آیپد یه نوع تبلته
سیما خاتونسیما خاتون
11 شهریور 99 20:15
موفق باشی خانوم دکتر👌😉
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسییی😍😍😍
همچنین شما😘
طاهرهطاهره
12 شهریور 99 8:04
موفق باشی عزیزدلم ❤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنون😍
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
15 شهریور 99 19:21
موفق باشی نوشین جونم 💕💕😘😍
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی فاطمه جون😍😍😍
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
21 شهریور 99 12:51
نوشین جون موفق باشی گلم😍
منم امسال انتخال رشته دارم و هنوز نمیدونم چه رشته ای برم🤣
میگم چجوری باید انتخاب رشته کنی اخه من از الان استرس دارم:|
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم 😍😘😘😘
انشالله بهترین انتخاب رو میکنی😘
چیز خیلی ترسناکی نیست اصلاهم استرس نداشته باش. درمورد رشته ها و شغل هاشون تحقیق کن و حتما هم رشته ای رو که دوست داری برو . چون اگر رشتت رو دوست نداشته باشی خیلی برای خوندنش اذیت میشی و تغییر رشته هم کلی آدمو از درسا عقب میندازه و ریسک بزرگیه😑
اگر هم از همین الان شغلتو انتخاب کردی رشته ی مرتبط بهش رو انتخاب کن. 
بازم اگر سوالی داشتی بپرس😘😊
موفق باشی بهاره جونی😍

​​​​
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 مهر 99 16:27
فقط اون قلبایی که رو آستینتون کشیدم
شبیه هر چیزی بود جز قلب😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂😂😂
پیکاسوی کی بودی تو😂😂😂😂
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 مهر 99 16:29
دلتنگ_زمن_چمین😢
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
آره😢
مخصوصا وقتایی که معلم نداشتیم چقدر میخندیدیم💔
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 مهر 99 16:32
عکس گرفتنامون نذاشت بریم با خانم کچویی خدافظی کنیم😔
از دو طرف حیف شد
هم از طرف اینکه دلمون تنگ شده براش
هم ......😁😀
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
آخ آره😂😂😂😂😂😖
✿•selva•✿✿•selva•✿
12 مهر 99 7:46
💖موفق باشی نوشین جون💖
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم😍😘
مبین
9 دی 99 21:37
وایی نوشین خانوم بهترین دوستم 
انشاالله هممون باهم موفق باشیم
به قول خودمون
ماهمه باهم هستیم😘😎
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
انشالله😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰 بله معلومه ماهمه باهم هستیم 😍😍🥰🥰🥰❤️❤️❤️😍🥰
نوشین
10 تیر 00 15:29
سلام نوشین خانم  منم اسمم نوشینه🤩منم دوست دارم امسال تجربی برم اما خیلی استرس دارم نمی دونم میارم یا نه و اینکه من خیلی تحقیق کردم همه گفته بودن سخته چند تا هم گفته بودن که سه ساله پشت کنکور موندن😨خیلی میترسم هم استرس دارم هم مدرسمون نمیگه بیاین واسه کارنامه و انتخاب رشته ما ۱۲ خرداد تموم کردیم الان ۱۰ تیره ولی هنوز ندادن😨لطفا برام دعا کن قبول شم و الف بیارم 😀راستی تو تووو چه منطقه ای زندگی می کنی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزم 😍 عهه چه باحال یکی هم نام من پیدا شد😁😁❤️
به نظر من اصلا به حرف بقیه توجه نکن وقتی علاقه داری پس میتونی. بعدم همه ی رشته های دبیرستان سختن والا دوستای من که رفتن انسانی مینالن از رشتشون چون واقعاً رشته ی سنگین و پرحجمیه!! ریاضی هم همینه. اصلا نباید به اینجور حرفا توجه بکنی چون بقیه جای تو نیستن و تلاش و پشتکار و هوش تورو ندارن! پس نمیتونن بجای تو بگن راحته یا سخته.
تجربی متقاضیان زیادی داره اما من به رقابت اعتقادی ندارم چون از نظر من هرکس فقط با خودش رقابت می&zwnjکنه چون آدما شبیه هم دیگه نیستن.
الان نمیخوام بگم تجربی راحته نه. همه ی رشته ها به جای خودشون سختن. اگر به علوم تجربی علاقه داری و راحت میره توی ذهنت پس انتخاب درستی کردی🥰❤️
استرس نداشته باش مطمئن باش تجربی میاری❤️
​​​​​​برات آرزوی موفقیت میکنم نوشین جون 😍❤️ انشالله سال دیگه همین موقع بیای بگی چه انتخاب خوبی کردم🥰❤️
اگر کمک خواستی حتما بهم بگو خوشحال میشم کمکت کنم❤️
حدیثه
2 آذر 00 18:07
سلام نوشین جون
عزیزم من نهم هستم و چند ماه دیگه انتخاب رشته دارم راستش من تجربی دوست دارم برم ولی از علوم میترسم اخه علوم درسیه که من خیلی باید بخونم و وقت بزارم براش برای همین موندم چیکار کنم از طرفی هم شغل مورد علاقم داروسازی هستش ممنون میشم کمکم کنی و اینکه انشااله خودت هم موفق باشی عزیزم 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام حدیث جون امیدوارم که حالت خیلی خوب باشه❤️
تجربی رو اگر بخوام از بین درسای راهنمایی بهت معرفی کنم دقیقا اصلش همون درس علومه. فقط همین علوم میاد به چندتا کتاب دیگه تقسیم میشه. یعنی علوم تجربی میشه شیمی زیست فیزیک. و در پایه های بالاتر هم که زمین شناسی. 
شما هم که داروسازی میخوای و اینم باید تجربی بخونی. یعنی در واقع همون علومو بخونی.
ببین با کجای علوم مشکل داری یا اصلا کدوم درسارو دوست داری؟
ادبیات و اجتماعی؟ اینا میشن انسانی
ریاضی میشه همین رشته ی ریاضی فیزیک
هنر هم که باید بری هنرستان
بنظرم حتما با یه مشاور صحبت کن. اگه واقعا داروسازی میخوای خب باید تجربی بخونی. اینوهم در نظر بگیر که درسای دبیرستان از راهنمایی هم زیادتر و تو تخصصی تره. البته اصلا نمی&zwnjخوام بترسونمت. اگر رشتتو دوست داشته باشی و از همون اول خوب بخونی مشکلی برات پیش نمیاد عزیزم🥰
الان خود من رشته ای که می&zwnjخوام برم مربوط به انسانیه اما از طریق تجربی هم میتونم شرکت کنم. و چون با درسای انسانی راحت نیستم اومدم تجربی ❤️
امیدوارم تونسته باشم خوب منظورمو بهت رسونده باشم. اما حتما حتما در مورد همه ی رشته ها خوب تحقیق کن، با مشاور صحبت کن و خوب فکر کن. اگه واقعا داروسازی رو دوست داری پس باید علومم بخونی.
موفق باشی عزیزم ❤️
برای انتخاب رشته اصلا استرس نداشته باش فقط سعی کن بهترین انتخاب رو داشته باشی💙
الهه
11 آذر 00 12:15
سلام موفق باشید ان شاالله 
میخواستم درباره یه چیزی راهنمایی یا کمک کمین بهم من رشته حسابداري انتخاب کردم
دبیرای محترممون میگن درباره این رشته ی خاطره نویسی داشته باشیم که اگه ممکنه یه راهنمایی کنین
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام الهه جون
در چه موردی باید خاطره بنویسید؟ یعنی مثلاً بگید چجوری این  رشته رو انتخاب کردید؟ یا چیز دیگه؟
ساریتا
15 بهمن 00 19:05
سلام اینجا کسی هس ک در مدارس نمونه دولتی درس خونده اونجا چجوریه مزایا ومعایبش چیه توی هر درسی باید چه نمره ای باید بگیریم لطفا بهم کمک کنید 😟🥺
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام من خودم راهنمایی نمونه بودم دبیرستان هم ریاضی قبول شدم اما چون دوست نداشتم نرفتم.
نمونه شرط معدل داره فکر میکنم معدل زیر ۱۷ نباید باشه و نمرات هم زیر ۱۴
مزایاش اینه که معلمای نسبتا خوبی داره باهاتون خوب کار میکنن و درس شما براشون خیلی مهمه پس از لحاظ سطح درسی بالا میرید معایبش هم اینه که سختگیری زیاد داره باید همیشه خوب بخونی و نمرات خوبی داشته باشی 
یجورایی استرسش هم زیاد بود
نازنین
18 بهمن 00 15:40
سلام . میتونم بپرسم نمره شما چند شده بود که تجربی آوردید ؟؟ 
🙂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزم
من معدلم ۲۰ بود 
 
حسن عبدی
7 اردیبهشت 01 0:04
من ریاضی رفتم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
موفق باشید 
هلن
4 مرداد 01 8:28
سلام عزیزم خوش ب حالت الف آوردی من نهمم منتظرم هدایت تحصیلیم بیاد انقد ناراحتم دو هفتس از نگرانی هیچ جا نرفتم مامان اینام رفتن مسافرت باهاشون نرفتم و خودمو حبس کردم که اگه تجربی نیارم چی من هفتم هشتم علوم و ریاضیم ۲۰و ۱۹۵بود و معدلم ۱۹۹۷ و نهمم خراب کردم به خاطر اینکه مامانم پدرم فوت کرد و اصلا به فکر درس خواندن نبودم پدر من آیندم بود اون آرزو داشت موفقیتم و ببینه وقتی نبود چرا باید تلاش می&zwnjکردم ؟؟؟ هیچکسم کمکم نکرد و نگفت راهتو ادامه بده نهم ریاضی ۱۶۵😔😔😔و علوم ۱۴۵😭😭😭 معدلم هم ۱۹۶۴😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭همه درسام ۱۹و ۲۰ بود فقط این دو تارو نخون م تست نزدم بخاطر حال بدم اونا رو قبلا خونده بودم ولی این دوتارپ نه من عاشق رشته تجربیم عزیزم بنظرت میارم؟😔الف؟😔یا هاشور میخورم😔😔😔😔😔
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزدلم خیلی ناراحت شدم بابت فوت عزیزانت خدا رحمتشون کنه🖤 ببین من دوستایی دارم که الف نیاوردن و همین الان همکلاس منن! پس اونقدراهم مهم نیست. موقع ثبت نام اول اونایی که الف اوردن میرن ثبت نام بعد کسایی که ب اوردن و... . نا امید نشو اگررر اگرررر برفرض نتونستی بری تجربی برو یه رشته دیگه برای یازدهمت تغییر رشته بده. انقدر ناراحتی نداره که😍 دختری که اینقدر درسش براش مهمه و به فکر پیشرفته حتما موفق میشه 😍❤️ 
موفق باشی عزیزم &hearts️&hearts️
zahra
13 شهریور 01 2:59
سلام نوشین عزیزم من امسال دارم میرم دهم و انتخاب رشته دارم فوق العاده زیاد هم به تجربی و پزشکی علاقه دارم ولی میترسم از پسش برنیام نتونم توش موفق شم و پیش خانوادم سر شکسته بشم آخه خیلی دوست دارم پزشکی قبول شم تا پدرم بهم افتخار کنه 
مشکل دومم اینکه زبانم ضعیفه ولی ریاضی رو ۲۰ شدم علوم رو ۱۹ شدم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزم اگه علاقه و پشتکار داری شک نکن❤️ انقدر از شکست نترس اگه شکست نباشه تو هیچ وقت نمیتونی تجربه های گرون قیمت به دست بیاری! بعضی از تجربه هارو فقط میشه با شکست به دست اورد❤️ میدونی من معتقدم شکست وجود نداره تو یا میبری یا تجربه به دست میاری اینو یادت باشه.
زبان از کنکور حذف شده برای امتحان های مدرسه هم کتابو خوب بخون میتونی نمره خوبی بگیری🌺
چه خوب که انقدر ریاضی و علومت خوبه راستی تو خودت پزشکی رو دوست داری یا فقط میخوای خانوادت بهت افتخار کنن؟ اگه دومی که بنظرم تجدید نظر کن توی تصمیمت! چون مامان بابات و... شاید یکی دوماه اول بهت افتخار کنن بعدش تو میمونیو کلی کتاب قطور و فشار درسی! اینم بدون که پزشکی ۷ ساله ۲ سالم طرح داره و اگه بخوای تخصص بگیری بازم باید بخونی. پس تکلیفتو با خودت معلوم کن و اگه فقط بخاطر حرف بقیه میخوای بری تجربی و پزشکی بنظرم اشتباه میکنی 
فاطمه
7 اسفند 01 22:51
سلام نوشین قشنگم خوبی؟
عزیزم من امسال دهمم رشتمم انسانیه و واقعا همه رو ب زور دارم با ۱۰ پاس میکنم خسته شدم می&zwnjخوام تغییر رشته بدم و ب تزریقات ب ششششششششدت علاقه دارم اگر تغییر رشته بدم و تجربی قبول شم از دهم شروع میکنم دوباره یا از یازدهم ؟ 
بعد اینکه چون گفتی دوستت رفته انسانی میتونی اینم بگی ک انسانی راحت تره یا تجربی ؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزدلم❤️ افت تحصیلی توی پایه ی دهم یه امر کاملا طبیعیه نباید خیلی نگران باشی❤️ اما اینکه اصلا نتونی با درسات ارتباط برقرار کنی و حس کنی تواناییت توی درسای دیگه خیلی بیشتره بنظرم تغییر رشته کار درستیه. دوست خودم تغییر رشته داد و از یازدهم شروع کرد ببین عزیزم من ازش پرسیدم اما هرکسی یه نظری داره یسری گفتن آسونه یسری میگن سخته واقعاااا نمیشه گفت انسانی سختتره یا تجربی از نظر من انسانی سختتره:/
mina
20 اسفند 01 0:14
موفق باشی عزیزمم منم امسال نهمم و انتخاب رشته دارم🥲
راستش من ریاضی رو خیلی دوست دارم ولی از فیزیک و هندسه انچنان خوشم نمیاد و توانایی حل سوالاب سخت ریاضی رو ندارم ولی رشته مورد علاقه ام تو همین ریاضی هستش و من امسال هم به ریاضی خیلی علاقه پیدا کردم(به لطف معلمم😅)  به نظرت با این شرایط میتونم برم ریاضی؟ 
راستش من خودمم با تجربی اصلا مشکلی ندارم با درساش ولیاز رشته ها پزشکی بدم میاد
برا همین اینجا سردرگم شدم نمیدونم چکار کنم😭
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
بنظرم به شغل آیندت فکر کن و با توجه به همون انتخاب رشته کن. میخوای چیکاره بشی؟؟ مهندس ؟ دکتر؟ معلم؟ خیاط؟ نقاش؟ 
دیانا
10 خرداد 02 9:00
سلام عزیزم خوبی ؟ دیدم تجربی الف آوردی میتونم ی سوال بپرسم من علومم همیشه بیست بوده از هفتم همش بیست بوده فقط امتحان نهایی میشم ۱۹۵ مستمر و پایانی ۲۰ نمره پایانی هم ۲۰ ریاضیم به جز ترم دوم هشتم و ترم اول نهم که اونم ۲۰ و ۱۸ و ۱۹۵ و ۱۸ بوده بقیه اش بیست بوده  ریاضی نهایی ام اگه ۱۸۵ اینا بشم با مستمر بیست به نظرت تجربی الف بیارم؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام قشنگم اره عزیزم چرا که نه❤️ نا امید نباش😍
ناشناس
13 آبان 02 1:09
من هفتم ۱۴ علوم شدم هشتم ۱۲ خیلی دوس داشتم تجربی برم ولی فک نمیکنم با این نمره بتونم برم سعی میکنم نهمم بیشتر بخونم 
بنظرت میشه برم تجربی یا نه😓
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
فکر میکنم اگر نهم نمرات خوبی بگیری میشه چون زمان ما نمرات نهم مد نظر بود نه هفتم و هشتم ❤️ نگران نباش با تلاش میتونی نمرات عالی بگیری و جبران کنی😍🥰
حامد
9 بهمن 02 23:02
سلام من دانش اموز پایه نهم هستم 
من کلاس هفتم معدل ۱۹.۷۴ ریاضی ۱۸ علوم ۲۰ و اجتماعی۲۰ 
کلاس هشتم معدل ۱۹.۴۲ 
ریاضی ۱۷ علوم ۱۹ اجتماعی ۲۰ 
و الان نهم در حال حاضر ترم اول معدل۱۹.۳۵ شدم ریاضی ۱۸.۵ علوم ۱۹ و اجتماعی ۲۰ شدم 
اگه ترم دوم هم معدل بالای ۱۹ بزنم 
میتونم برم تجربی 
و خودم هم علاقه زیادی به تجربی دارم &zwnjو حفظیاتم قوی هست ولی چون تو تجربی ریاضی سنگینی داره و من به ریاضی علاقه ندارم،بین تجربی و انسانی تردید دارم
لطفا راهنمایی کنین ممنون

 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام آقا حامد امیدوارم خوب باشید. به نظرم معدلتون برای تجربی خیلی خوبه نگران نباشید ☺️ بله ریاضی تجربی سنگین هست ولی اگر نظر منو میخواید با توجه به رشته ی دانشگاهی و شغلی که دوسش دارید تصمیم بگیرید و انتخاب رشته کنید. مثلا اگر به پزشکی و پیراپزشکی ها و... علاقه دارید خب مسلما باید برید تجربی. اگر هم نه به رشته هایی مثل معلمی، وکالت، روانشناسی و... علاقه دارید پس انسانی مناسبتونه. 
درکل استرس نداشته باشید و خوب فکر کنید یسری تست های رایگان مثل mbti هست که بهتون کمک میکنه تا علاقه و استعدادتون رو بشناسید و بتونید انتخاب بهتری داشته باشید 🌺🌺
موفق باشید 🌟
ستایش
7 فروردین 03 12:04
سلام .میگم خوشبحالت که رفتی تجربی 
منم تجربی خیلی دوس دارم علومم تو سه سال همش ۲۰ بود فقط ریاضی تو هفتم و هشتم ۱۳ گرفتم اگه امتحان نهایی نهم نمره ریاضیم بالا باشه به نظرت میتونم الویت ب بیارم ؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام عزیزم انشالله شماهم میری❤️
بنظرم اره میشه 
ناشناس
5 اردیبهشت 03 13:47
سلام من امسال انتخاب رشته میکنم و به رشته تجربی خیلی علاقه دارم ولی میترسم نیارم چون هشتم کمی نمره ریاضیم کم شد ولی علومم خوبه امسال کمی توی ریاضی مشکل دارم
هفتم  ریاضی ۱۸ شد و علومم ۱۹ و هشتم ریاضی ۱۵ و علوم ۱۹ و نهم نوبت اول ریاضیم۱۶ و علوم۱۷ شدم و معدلمم توی سه سال ۱۹ و خورده ای شدد  به نظرتون اگه نوبت دوم رو بالای نوزده بشم تجربی الف میارم؟
 به نظرتون تجربی الف میارم&zwnj؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام گلم امیدوارم حالت خوب باشه 🌸
من مشاور تحصیلی نیستم اما به نظرم میاری زمان ما معدل باید بالای ۱۸ می بود