نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

تا اینجا😌❤️

1399/12/14 13:00
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
325 بازدید
اشتراک گذاری

قرار نیست که با افکار دیگران زندگی کنیم❌

و قرار نیست به شیوه ای که دیگران برای ما چیدند هماهنگ شویم❗

خودت برای خودت زندگی کن، همانطور که دوست داری💚 

همانطور که لذت میبری.🧡

و مطمئن باش اگر خودت به فکر خودت نباشی💔، کسی در این دنیا🌍

خوشبختی و شادی را به تو تعارف نخواهد کرد...🙃

🌈☁️🌈☁️🌈☁️🌈☁️🌈☁️🌈☁️🌈☁️🌈☁️

سلاااااااااااااااااااام

خوبید؟

منم خوبم😄

توجه توجه این پست شامل چند پست می‌باشد.😁

یه مدته پست کم میذارم😑 اخه اتفاق خاصی نمیافته که بخوام ثبتش کنم😂

از مدرسه ها بگم که ۳۰ دی ماه امتحانامون تموم شدو ما وارد نیمه ی دوم کلاس دهم شدیم! کلاس دهمی که هنوز برای من شروع نشده 😂

توی ترم جدید یسری تغییرات ایجاد کردم که خداروشکر به نفعم شده و خیلی از ترم قبل راحت ترم 🥰

میشه گفت که دارم به دبیرستان عادت میکنم و این خیلی موفقیت بزرگی واسه من محسوب میشه و تونستم خودمو باهاش هماهنگ کنم 😍😁 همین باعث میشه راحتتر برنامه‌ریزی کنم و درسامو بخونم🥰

تا الان هم به این نتیجه رسیدم که بهترین انتخاب رو کردم و از تجربی بودنم لذت میبرم 😁🥰😍 البته فکر کنم اینو قبلا هم گفتم 😁

یسری از کلاسا دوباره توی شاد برگذار میشه و دوباره همون مشکلات همیشگی برامون پیش میاد 😑😂 البته من چندبار بروزرسانی کردم و خیلی سرعتش بهتر شده

راسسستییییییییی ساعت کلاسامون عوض شد😍😍😍😍😍😍

خیلییییییی از این بابت خوشحالم باعث شد که این فشار درسارو بهتر تحمل کنم 😻

اینم ساعات جدید 😍

مهم

*قابل توجه کلیه دانش آموزان محترم*

 ساعات آموزشی در نیمسال دوم به شرح زیر اعلام می گردد:

*زنگ اول* : *۷:۴۵ الی ۸:۳۰*

*زنگ دوم* : *۸:۴۵ الی ۹:۳۰*

*زنگ سوم*: *۹:۴۵ الی ۱۰:۳۰*

*زنگ چهارم* : *۱۰:۴۵ الی ۱۱:۳۰*

*****************ساعت فوق برنامه نیز به صورت ۱۱:۴۵ الی ۱۲:۳۰ و ۱۲:۴۵ الی ۱۳:۳۰ در طول هفته بوده و در صورت اعلام دبیران محترم روزهای پنجشنبه نیز کلاس فوق برنامه برقرار می باشد*

البته بیشتر روزا کلاس فوق داریم و کلاسامون تا ۱۲ و نیم طول میکشه اما خب بازم از قبل بهتره😌 

واه این خطه چیه رو نوشته ها😐🤣🤣 چرا پاک نمیشه 🤣🤣 اشکال نداره باحال شد🤣 بریم ادامه ی پست:

درحال خوندنِ زیستِ عزیز ٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌٌ🤩

اینجا هوس چایی کرده بودم. چایی خوردن من جز عجایب قرنه چون چای خور نیستم😂 

رفتم تو استکان و نعلبکی ریختم 🥰#نوستالژی

میز تحریرم خیلی شلوغ بود خلوتش کردم😁

اینم دیروز👇

درحال دوره و خلاصه نویسی❤️

خب از دوستام بگم که....❤️

بشدت روزها باهاشون عالی میگذره 😍😁 زنگ تفریح ها و بعضی وقتا سر کلاسا🤐 آهنگ گوش میدیم کلیپ درست میکنیم مسخره بازی درمیاریم و...😑😂😂😂💚  

انقدر من اذیتشون کردم هرچی میگم فکر میکنن سرکارشون گذاشتم🤣🤣

یکی از ناب ترین اذیتام از این قراره😁👇

وقتی که معلما میپرسن یا خبری میشه ما توی گروه خودمون( یه گروه جدا داریم😁) به هم گروهی یه تک می‌زنیم که بقیه بیان

من بعضی وقتا که کسی نیست یهو الکی زنگ میزنم همه با سر شیرجه میرنن تو گوشی با ترررس و استرس میگن چیشدددد چیشددد😐😂

و من اینور میخندم 😐😂😂😂

چقدرم از این واکنشا من کلیپ ساختم🤣🤣 گذاشتم استوری چقققدر ریپ خورد🤣🤣🤣

فاطمه هم که روی سر ما جا داره و با اوشون هم هر روز چت میکنم کم هست اما خب هست❤️

چند وقت بود که میخواستم برم و شماره دوستاس قدیمیمو از تبلتم بردارم تنبلی میکردم که دیروز توی شاد پیداشون کردم و بهشون پیام دادم چقدددددرررر حالو هوام عوض شد🤩😍

واقعا دوست خوب کم پیدا میشه خداروشکر منم بهتریناشو دارم 😌❤️

راسسستییییییییی دوتا دیگه از دوستای قدیمیمو هم پیدااا کردممم😍😍🥰 عطیه و فاطمه دوقلوهای افسانه ای🤣❤️ 

اینم بشدتتت اتفاقی . چندسال بود ازشون خبر نداشتم و شمارشونو گم کرده بودم . آوا استوری گذاشته بود بعد از بازدیداش اسکیرین داد یهو دیدم نوشته فاطمه .... سریع بهش پیام دادم اوا اینا عطیه و فاطمه ن؟😍 گفت آره منم شمارشونو گرفتم و بهشون پیام دادم😍

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

چند روز پیش یه عالمه بارون اومدو بعدش یه رنگین کمون بززززززززررررگگ و خوشگلللل درست شد🤩😍😍😍😍😍😍😍😍 من تاحالا رنگین کمون به این قشنگی ندیده بودم🥰🥰🥰 

من نمیدونستم یهو داداشم زنگ زد گفت بدوووویین برین پشت بوم ببینم تاحالا رنگین کمون اینجوری دیده بودین؟🤩

من با سر رفتم پشت بوم و دیدم بلههههه😍😍

🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

چند هفته پیش مامان بزرگم خورد زمینو پاش از چندجا شکست😔 اما الان خداروشکر خیلی بهتر شده 🥰❤️

دیگه اینکه هوا بهاری شده ولی هنوز ما حس نمیکنیم داره بهار میاد 🙄 واقعا اصلا بوی عید نمیاد هیچکسم ذوقی نداره😑

انشالله که امسال سال خیلی خیلی خوبی برای همه باشه 🥰❤️

بقول معلم فارسیمون دیگر عرضی ندارم خدانگهدار 😁👋

تا پست هایی دیگر بدرود🥰❤️

پسندها (12)

نظرات (17)


14 اسفند 99 13:45
عزیززززززمممممم😍😘😗
چقد جملات اولت زیبا بود💖💟💗🎀❤💋💕💎😍😗😘😚👑
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😍😍😍🥰🥰🥰❤️❤️
🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️🍋❤️𝙇𝙚𝙢𝙤𝙣🍋❤️
14 اسفند 99 14:50
وای منم اصلا چای خور نیستم😂
چه رنگین کمون خوشملییییی😍😍😍😍😍
با پستت بسی حال کردم،همیشه شاد باشی🎀❤️❤️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
😂😂
مرسی عزیزم 🥰😍😍😍❤️❤️❤️🥰😍
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
14 اسفند 99 17:02
موفق باشی نوشین جون.
خوش به حالت که چای خور نیستی، من جونم به چای بنده
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنون زهرا جون😍😍😍😍🥰❤️
بابای منم خیلیییی چایی میخوره 😂
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
14 اسفند 99 17:18
عالیییے
انشالله
که مادر بزرگتون حالش کثل روز اولش بشه
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی گلم❤️😍
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
14 اسفند 99 22:29
راستی من اصلا چایی خور نیستم به بابام بردم...
من و بابام ۱ تا ۱ سال هم چایی نخوریم عیچیمون منیشه و عین خیالمون نیست😂😂😂
ولی مامانمو نگم براتون...
هر ۲ دقیقه ای یک بار چای می خورههه😂😜حالا اینجوریم نه ولی 
خیلی چایی می خوره😱😤😂
خونه مامانِ مامانم که میریم یه دست چایی که میخورن هرکی میره دوباره برای خودش چایی می ریزه و بعد که اون یه لیوانی که خودشون جدا پر کردنو که خوردن  دوباره پشت سرش یه سینی دیگه و بعدش دوباره هرکی جدا...
😂😂😂
کلٌٌّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّْْْْْْْْْْْْْ اونجا یه وضعی داریم😂😂منم انقدر که اونا چایی میخورم حالت تٌٍُِّهٍَُوع میگیرم😂😂😂😈😈😈
راستی اون خطّه به قول تو خود به خودی نیومده رو نوشته هام😂خودم کردم یکم بخندیم😐َِّّّّّّّّّّّّّّ

ْْْْْْْْْْْْ😂😂😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ما برعکس شماییم 🤣 آخه چایی زیاد خوب نیست من چی بشه چایی بخورم
وایی خیلی خوب بود🤣🤣 هرکاری کردم دیگه نشد🤣 رمز موفقیتم چی بود😐
فاطمه
14 اسفند 99 23:16
هر چند که عطیه فاطمه رو تو کانال girls team مون اد کرده بودیم 🤣🤣 
اوا اد کرده بود
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
واییی اون سمو یادم نیااار🤣🤣🤣
فاطمه
14 اسفند 99 23:17
دیگه ب کیا پیام دادی
بوگووو
پ.ن: کی ها🤪😂
 
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
به آتنا و بیتا🤣🤣🤣
حنانه چطوره؟ خوبه؟
فاطمه
14 اسفند 99 23:21
چقد رنگی پنگی😐💔 من از خودکار قرمز استفاده میکنم میگم وایی چقد دارم تمیز می نویسم 😐😂😂😂
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اینا اصن رنگی نبود🤣🤣🤣 رنگیامو ندیدی🤣🤣
تورو که من میشناسمت 🤣🤣
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
14 اسفند 99 23:28
باید کیبورد مخصوص نصب کنی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اخه واسه خودم شد
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
14 اسفند 99 23:29
تا دوباره خودت بتونی بکنی
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
🤷🤷
🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾🐾💛🍋🍌خاطرات کوچیک سگ های نگهبانی من🍌🍋🐾
14 اسفند 99 23:34
میای نینی گپ؟
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
عزیزم فعلا نمیتونم😉
فاطمه
14 اسفند 99 23:35
بیتا رو که اینستاشو دارم 
اره خوبه 🤠
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اری🥰🥰
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 اسفند 99 6:09
نوشین جون همیشه به خوشی و شادی خوشگلم😘😘😍😍💕💕🥰
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم 😍🥰
طاهرهطاهره
18 اسفند 99 19:20
خ  عالی،خوشبختی وشادی راکسی به توتعارف نخواهدکرد
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
🥰🥰🥰
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
22 اسفند 99 2:34
قشنگ می نویسید🤩
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی از لطفتون 🥰💕💕
مامان آنیلمامان آنیل
23 اسفند 99 9:53
موفق باشی گلم❤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
ممنونم 🥰❤️