نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

اولین روز دانشگاه 🥰🏫👩‍🏫

1402/8/12 11:56
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
460 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام😍 من اومدم با یه پست رنگی رنگی و خاطرانگییزززززززززززززز🥺🥺😍😍😍

بالاخره با کلی تأخیر کلاسای ماهم شروع شد😍 سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ اولین روز دانشگاه من بود😁😍 

خیلی خیلی ذوق داشتم بیشتر از همیشه 🥺🥺 

برنامه ی روز هارو اینجا میذارم ما گروه ۶۳ بودیم و همه آموزش ابتدایی 🥰🥰

سه شنبه8/9

کاربست فناوری/سایت/۹_۷:۳۰

کاربست فناوری/سایت/۱۰:۴۵_۹:۱۵

آئین زندگی/کلاس۲۰۵/ ۱۲:۳۰_۱۱

تا ساعت ۱۴ هم ناهار بود 😋 روز اول ناهار چلوکباب بود🤭 

هر استادی که می اومد سر کلاس کلی بهمون تبریک می‌گفت و باهامون درمورد اهمیت شغلی که انتخاب کردیم و تاثیری که روی بچه ها داریم صحبت می‌کرد 😁😍 منم هی بیشتر می‌فهمیدم که راه درستی رو انتخاب کردم🤭😁 قبل جوابا هی به مامانم غر میزدم که اشتباه کردممم نباید فرهنگیانو انتخاب میکردمم اما حالا میفهمم که درست ترین و بهترین تصمیم رو گرفتم 😍 خدایا شکرت 😍😍🥰❤️

یه چندتا عکس دارم از دانشگاه گفتم براتون بذارم 😍😍😍🤭

روز اول و وسایلی که بردم😍 سعی کردم خیلی ترمک بازی درنیارم و کم وسیله ببرم😂😂😂

با کفشم خیلی حال کردم یبار دیگه ببینیدش😁

همیشه دوست داشتم با سردر این دانشگاه تو همچین روزی سلفی بگیرم🥺 همه چیز برام مثل یک رویا میمونه 😁

اینجا استاد نیومده بود و ماهم ول بودیم توی نمازخونه😂😂 منم نسکافه گرفتم که سرحال بشم🤭 با بچه‌ها کلی حرف زدیم و خندیدیم🧡

روز بعدش یعنی دهم برای ما که ورودی ۱۴۰۲ هستیم جشن گرفتن😍😍❤️❤️ این دیگه خیلی خوب بود 🥺🥺🥺🥺

روز بعدترش هم یعنی یازدهم منو نگار توی آنتراگ رفتیم قهوه و نسکافه گرفتیم و نشستیم توی حیاط 🤭

راستییییی با چندتا گربه هم دوست شدیم😂😂 دانشگامون خیلی گربه داره و من خوشحال ترینم😍😁 کلی نازشون کردیم 🐱🐱

اینم دوستامون😂😂

فعلا برنامه ی دقیق کلاسامون مشخص نیست و روز به روز برنامه میدن بهمون😃 

خب خب اینم از این پست😍😍😍 

تا پست های دیگر بدرود❤️

پ.ن: به پیشنهاد شما قراره یه پست جامع درمورد فرهنگیان بذارم😍 

پسندها (9)

نظرات (6)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
12 آبان 02 21:18
به به آفرین به نوشین جونم
همیشه موفق باشی
دوران دانشجویی یکی از دوران های طلایی زندگیه، امیدوارم از هر لحظه اش لذت ببری عزیزم
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرای مهربونم 😍❤️
خودمم همین فکرو میکنم🥰
زهرا
18 آبان 02 10:51
بببراخ با پ
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
متوجه نشدم بخدا😶
آویناآوینا
18 آبان 02 11:15
چه خوبه که برگشتی نوشین خانوم جات واقعا خالی بود
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی آوینای دوست داشتنی ❤️
هستی
18 آبان 02 11:22
سلام نوشین جان امیدوارم در تمام مراحل زندگیت خوشحال و سلامت باشی
خیلی خیلی خوشحالم که تونستی بهترین رشته و بهترین دانشگاه که آرزوی خیلیاست رو به دست بیاری،ایشالا که همیشه همینطور موفق باشی
خواستم ازت یک سوال بپرسم، الان که وارد دانشگاه شدی،به نظرت دانشگاه و حس و حال جوانی بهتره یا دوران نوجوانی و دبیرستان؟ میدونم هر کدوم خوبی های خاص خودش رو داره ولی به هر حال میشه یکیشو انتخاب کرد😍من خودم سال دوازدهمم و مثل تو رشته ی تجربی و امیدوارم بتونم یه روزی مثل تو به آرزوم برسم و اینکه میشه اگه امکانش هست رمز پست های چندین سال قبلت رو بهم بدی؟ چون خودت گفته بودی اگه میخواین بهم بگین که بهتون رمزشونو بدم،همه ی پست هات رو چندین بار خوندم و لذت بردم و دوست ندارم،چند تا از پست هات از دستم برن😍❤️راستی هنوز هم اکیپتون که فکر می کنم اسمش نفسان بود، پا بر جاست؟🤭
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
سلام هستی قشنگم ممنونم از نظر خوبت انشالله شماهم موفق باشی😍😍❤️  من تازه وارد دانشگاه شدم و با اینکه دوستای صمیمی مثل دبیرستان ندارم و دلتنگشونم اما دانشگاه خیلی برام حس و حال خوبی داره 😍 بیشتر بهم خوش میگذره من دبیرستانم خیلی استرس داشتم و واقعا اذیت شدم واسه همینم نمیومدم وبلاگم 🥺 اما الان هر قدمی که تو دانشگاه برمی&zwnjدارم واقعا از ته قلبم خوشحالم و خدارو شکر میکنم چون خیلی رشتمو دوست دارم و مسیرش برام خیلی جذابه😍😍❤️❤️ انشالله شماهم هر رشته ای رو که دوست داری قبول بشی و کلی تجربه ی جدید بدست بیاری 🥰🥰
آره نفسان هنوز هستن کمو بیش باهم حرف میزنیم یکیشون همکار خودم شده و بقیه هم مشغول دانشگاه هاشونن😍😁
آره عزیزم❤️ رمز کدوم پست هارو میخوای ؟؟ فقط دو سه تا پست هست که محتوای گوشیمو توشون ذخیره کردم پست نیستن😂😂😂
هستی
19 آبان 02 13:19
بله عزیز دلم اونا رو که میدونم شخصی ان😊 پست هایی مثل روز هایی به رنگ پاییز، آخر هفته و... پست هایی بود که خودت نوشته بودی اگه خواستین بگین که رمزشون رو بهتون بدم،البته هر جور که خودت صلاح میدونی و اگه شخصی نیستن عزیزم😍😘❤️
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
بفرمایید گلم خدمت شما ❤️ روزهایی به رنگ پاییز:پاییز۹۸  آخر هفته:گوناگون
پارلا
23 آبان 02 14:14
نوشین جان میشه بی زحمت رمز پست دوستانه رو بدی؟ ❤️😍🌷🍁
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
اره قشنگم رمز پست دوستی هست