نوشیننوشین، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
💞خاطرات شکلاتی💞💞خاطرات شکلاتی💞، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

🌈خاطرات شکلاتی🌈

خودت باش دختر!!❤️ خودت بودن قشنگتره😍

سرباز جانم❤️

1400/4/4 18:08
نویسنده : 🌼 نوشین 🌼
468 بازدید
اشتراک گذاری

یک تیر ماه ۱۴۰۰ داداش من رفت سربازی🥺🥺

از همون روز غم عالم و آدم منو گرفته 😐 یعنی هیچ وقت فکر نمیکردم دلم برای اذیتاش تنگ بشه 😐💔🥺

البته الان رفته آموزشی و آخر همین ماه برمیگرده و چون سرباز معلمه بقیه خدمتشو همینجاس

الان هم اعزام شده پایگاه شهید قاضی تبریز( اگر اسمشو اشتباه نگفته باشم)

واقعا تو این چند روز منو یه حس غمی گرفته 🥺🥺 

زودتر برگرد داداشی ❤️

اینم آش پشت پا که امروز پختیم👣

پسندها (11)

نظرات (5)

***asal******asal***
4 تیر 00 21:05
🎈🎈🎈✨✨
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
🌼❤️🌼❤️
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
4 تیر 00 22:01
ان شاءالله به سلامتی قشنگم ... واقعا با خوندن نوشتت بغض گلومو گرفت آخه داداش منم سال دیگه قراره بره سربازی🥺 اونم برای منی که انقد وابستم خیلی سخته 
ان شاءالله داداش تو هم به سلامت بره و برگرده عزیزم😍💜❤
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیز دلم❤️
واقعا سخته🥺💔 انشالله داداش توهم صحیح و سالم بره و برگرده🌼
میگذره این روزا ❤️
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
4 تیر 00 23:06
آخی ایشالا به سلامت برگردن پیشت نوشین جونم💜
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی زهرا جونم😍❤️
SujinSujin
4 تیر 00 23:17
آخی عزیزم درکت می کنم😔💔
انشالله داداشتون صحیح و سالم برگردن پیشتون💞🌹
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون❤️
mahsamahsa
5 تیر 00 13:55
عزیزم خدا سلامت نگهشون داره آره خیلی حس بدی داره من هم این حس رو تجربه کردم انشالله به سلامتی بر میگردند
راستی اومدن تبریز شهر ما انشالله که بهشون اینجا حسابی خاطره های خوش به یادگار بمونه🌸
🌼 نوشین 🌼
پاسخ
خیلی ممنونم مهسا خانوم❤️😍
انشالله🌼
عه چه جالب شما تبریز زندگی میکنید 😍 انشالله که همینطور باشه😍❤️